2020-11-19, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Ja, Trumps plan går enligt plan.
I Arizona är ordföranden säker på att delstaten kommer gå till Trump, trots allt:

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/18/az-gop-chair-dr-kelli-ward-confident-election-will-ultimately-be-decided-in-favor-of-president-donal d-j-trump
2020-11-19, 02:38
Medlem
I-van-Toers avatar
FULL Lou Dobbs Tonight 11/18/20 | Fox Business Today Nov 18, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=reuWjCb2oCY

Med McEnany i början, sedan om omräkningen i Wisconsin av ett par counties, sen Rudy m fl. Undrar hur länge den här kanalen får vara kvar. YT raderar alla som visar hela klipp/program från Fox.
2020-11-19, 02:38
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Vad har Dominion med detta att göra? Jag förstår att det inte är lätt att hålla reda på alla dessa konspirationsteorier men....

Jag ska förklara hur man kan göra om man har en dator någonstans och det finns en Dominion dator som man vill komma åt, ponera att jag vet Mac-adresserna på alla valräknade Dominion internetanslutna datorer, då har jag access om jag har admin rättigheter på dessa så kan jag ändra valresultatet som datorn har lagrat ganska enkelt genom att ändra vikten på varje röst, tex Biden x2 och Trump x0.5 .

Om du tycker om konspirationsteorier så rekommenderar jag Flat Earth och vad jag hört så har det grillfester.
2020-11-19, 02:50
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Tvärtom. Nära hälften av befolkningen tror inte att valet gick rätt till.

Förstår du vad en sådan splittring betyder för USA? Det borde ligga i demokraternas intresse att visa alla hur fel Trump har. Om han nu har det.

Att du resonerar som du gör beror enbart på filterbubblan runt ditt eget huvud.

Ja vissa här inne agerar som att det är en minoritet som tror att valet är riggat. I Sverige är det nog så men i USA är det en väldigt stor del av befolkningen. Splittringen där nere är inte att leka med. Inte bra alls för ett land att ha två helt skilda parallella sanningar. Det här löser man inte med att den sidan som skriker högst vinner. Det här löser man att så öppet och transparent som möjligt syna valet.
2020-11-19, 03:03
Medlem
krautbrains avatar
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1329233502139715586
Citat:
Look at this in Wisconsin! A day AFTER the election, Biden receives a dump of 143,379 votes at 3:42AM, when they learned he was losing badly. This is unbelievable!

Diagram över rösterna i tweeten. Ja det ser onekligen konstigt ut. Men så sjukt desperat. Man håller på att förlora och då kastar man in ett lass röster trotts att alla kan se det i efterhand. Är det fusk bakom det här så är det nog inte en större konspiration högt upp i demokraterna. Dom borde kunnat ha planerar något bättre.
2020-11-19, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Tvärtom. Nära hälften av befolkningen tror inte att valet gick rätt till.

Förstår du vad en sådan splittring betyder för USA? Det borde ligga i demokraternas intresse att visa alla hur fel Trump har. Om han nu har det.

Att du resonerar som du gör beror enbart på filterbubblan runt ditt eget huvud.
nära hälften av befolkningen? hahaha jisses du sitter här fortfarande och drar din Trump smörja... varenda amerikan vare sig demokrat eller republikan förutom Trump-fanatikerna förstår att Trump endast snackar skit för att tillfredställa sitt sekt följe.
Biden har redan vunnit och inget mer kommer hända förutom att Trump kanske drar skiten till rätten och torskar samt att han såklart kommer vägra erkänna sig besegrad vad som än händer.
2020-11-19, 03:23
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
nära hälften av befolkningen? hahaha jisses du sitter här fortfarande och drar din Trump smörja... varenda amerikan vare sig demokrat eller republikan förutom Trump-fanatikerna förstår att Trump endast snackar skit för att tillfredställa sitt sekt följe.
Biden har redan vunnit och inget mer kommer hända förutom att Trump kanske drar skiten till rätten och torskar samt att han såklart kommer vägra erkänna sig besegrad vad som än händer.

70% av Republikanerna är kanske inte hälften men en massiv del av befolkningen

Poll: 70 percent of Republicans don’t think the election was free and fair
https://www.politico.com/news/2020/11/09/republicans-free-fair-elections-435488
2020-11-19, 03:26
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Ska vi prata trovärdiga källor? Alla youtubelänkar Trumpsupportrar postar. Är det trovärdiga källor?

youtubelänkar kan innehålla intervjuer med information man inte enkelt hittar annorstädes om man inte är extremt insatt. Var det svårt att förstå?

Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Du får 5.5 gånger pengarna på att han avgår tidigare än 20/1. Du får 1.1 gånger pengarna på att han sitter kvar till 20/1. Det går inte att spela på att han sitter kvar längre än så.

Borde inte det innebära att man bedömer att han kommer sitta kvar efter 20/1 till i princip 100%? Om man nu inte ens kan spela på det.
2020-11-19, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
70% av Republikanerna är kanske inte hälften men en massiv del av befolkningen

Poll: 70 percent of Republicans don’t think the election was free and fair
https://www.politico.com/news/2020/11/09/republicans-free-fair-elections-435488
Sådana polls stämmer aldrig och sedan så finns det ingenting som tyder på valfusk mer än Trumps egna ord och grin om poströster.
De flesta republikaner tar avstånd från denna smörja.
2020-11-19, 03:41
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Sådana polls stämmer aldrig och sedan så finns det ingenting som tyder på valfusk mer än Trumps egna ord och grin om poströster.

Liberaler - Trump's påståenden är hittepå .. Republikaner: Vi tar och kontrollerar allt, transparens är viktigt .. Liberaler: Nej
2020-11-19, 03:43
Medlem
krautbrains avatar
Citat:

Du lever inte i verkligheten min vän. Jag misstänkte att du var ännu en silltrut. Det fina är att alla ni som skriker som värst i tråden gör våran sida så mycket attraktivare. Lycka till med dit arbete att säga nej till exakt allt som postas, man lär sig rätt snabbt vilka ni är och sen är det bara att ignorera er.
2020-11-19, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Liberaler - Trump's påståenden är hittepå .. Republikaner: Vi tar och kontrollerar allt, transparens är viktigt .. Liberaler: Nej

Snarare:
Demokrater: Det är allvarliga påståenden, vi vill se bevis i domstolar.
Republikaner: Vi vet att det är sant för Trump säger det, att inga bevis presenterats i domstol betyder inget.
Och enda orsaken till att Trump förlorar hela tiden i rätten beror på konspiration.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in