2020-11-18, 22:36
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Det förstår man ju själv om man tänker efter. Det var ett fel i handräkningen som nu har utförts. Hade det ej uppdagats hade det ju inneburit extra röster för Biden, nu blev det inte det. Om inte maskinräkningen har gjort exakt samma fel så borde det inte påverka öht.

Om inte någon kört stapeln med röstkort flera gånger i maskinen.

Om man tänker efter lite.
2020-11-18, 22:36
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
STATUS

18:e November

Trump 232 elektorer
Biden 227 elektorer

Ifrågasatta 79 elektorer

Om de ifrågasatta staterna förblir olösta i lagliga bataljer, audits och utredningar kan State Legislature avvisa elektorsröstningen och den kandidat som har flest röster vinner. 270 är då ej nödvändigt för att bli vald.

Ping!
För det första ska då Arizona, Nevada, Georgia, Pennsylvania, Michigan och Wisconsin inte göra sin plikt och utse elektorer samt ingen av deras guvernörer göra det. Jag beundrar er optimism men varje tänkande människa förstår ju att det inte kommer hända.
2020-11-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Fullständigt vansinne att man ska mata dem. Varför kan de inte själva googla källan?

Och det är på samma vis med allt. Bevisa! Men man kan såklart bara visa på källor som anser sig ha bevis eller omständigheter som ser mycket märkliga ut.

Men det förkastas såklart. För som skribent ska du ha direkta bevis, som inte redan finns på internet. Löjligt.
Eller hur, det ska bara tjafsas och ifrågasättas och hånas. Men men...när argumenten tryter...
2020-11-18, 22:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
För det första ska då Arizona, Nevada, Georgia, Pennsylvania, Michigan och Wisconsin inte göra sin plikt och utse elektorer samt ingen av deras guvernörer göra det. Jag beundrar er optimism men varje tänkande människa förstår ju att det inte kommer hända.

Du tror att dom kommer utse en vinnare innan den 14:e december?
2020-11-18, 22:38
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nu pratar jag om trumpens försök och påvisa valfusk och hur domstolarna och domarna verkligen kastar skiten ut genom fönstret, och man kan tro det är amatörer.

Men ja, jag tror trumpen kommer försöka ändra delstaternas röster genom byta ut elektorerna som istället röstar på trumpen.
Berättat detta många ggr.

Även ser det ut som en grundning för att använda militären för ta makten och genom kasta ut Esper.
Men det krävs också att trumpen kastar ut en hel del generaler, och sätter tools på dessa platser.
Är det Trump du refererar till? Skriv det då.
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det kräver även en ändring i konstitutionen då militären inte får sättas mot civila mål
Men tror du tools bryr sig om de är inbytta?
Dock är den sista här en bra bit kvar för, men ett bra steg för kunna genomföra det var ju att skicka iväg Esper.

Man kan hoppas du har rätt, men är inte speciellt säker på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Det är valresultatet som avgör presidentskapet, och valresultatet är extremt tydligt...
Men det finns en regler och lagar som styr hur ett val ska gå till. Valfusk är inte tillåtet.
2020-11-18, 22:39
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Det förstår man ju själv om man tänker efter. Det var ett fel i handräkningen som nu har utförts. Hade det ej uppdagats hade det ju inneburit extra röster för Biden, nu blev det inte det. Om inte maskinräkningen har gjort exakt samma fel så borde det inte påverka öht.

Läs här och se om vi kan bli klokare.
https://redstate.com/shipwreckedcrew/2020/11/18/a-stack-of-10000-ballots-should-be-hard-to-miss-but-not-for-dekalb-county-georgia-election-workers-n 281706
2020-11-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nu pratar jag om trumpens försök och påvisa valfusk och hur domstolarna och domarna verkligen kastar skiten ut genom fönstret, och man kan tro det är amatörer.

Men ja, jag tror trumpen kommer försöka ändra delstaternas röster genom byta ut elektorerna som istället röstar på trumpen.
Berättat detta många ggr.

Även ser det ut som en grundning för att använda militären för ta makten och genom kasta ut Esper.
Men det krävs också att trumpen kastar ut en hel del generaler, och sätter tools på dessa platser.
Domstolarna i dom specifika countysarna är demokratiska, dom försöker bara komma undan med valfusk. Men det spelar ingen roll för det är inte domstolarna i sig som har betydelse, utan allt det valfusk som dom förkastar. DET blir känt och då ökar opinionen MOT dom och FÖR att trump ska HÅLLA FAST.
2020-11-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Men det finns en regler och lagar som styr hur ett val ska gå till. Valfusk är inte tillåtet.
Precis. Och då är det ju skönt att inget valfusk som påverkar resultatet bevisats i domstol än, trots att det gått över två veckor nu.
2020-11-18, 22:42
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Om inte någon kört stapeln med röstkort flera gånger i maskinen.

Om man tänker efter lite.
Sen skulle samma person eller nån i konspirationen göra exakt samma sak i handräkningen, då det uppmärksammades?
2020-11-18, 22:42
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Skulle kunna tro att du är Trump reinkarnerad. "Valet kommer gå till som jag säger. Annars kommer det vara fusk." Känner du att Ping funkar mycket bättre för dig är Poff?
Kaploff!

Jag svarade på en fråga, var det en prognos. Nej, det är fakta, står sig det buvarande resultatet och staterna är tvistiga och ej kan skicka elektorer vinner Trump.

Poff.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in