2020-11-18, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Alltså är du seriös? Hon hävdar än idag att det fuskades i valet 2016. Hela det demokratiska partiet, tillsammans med en massa byråkrater, anklagade Trump under 2 år för att samarbeta med Ryssland. De försökte få honom avsatt för det. Inga demonstrationer??? Har du missat alla upplopp i USA, där Antifa och BLM har bränt ner hela byggnader?

Herregud, lite perspektiv måste det finnas. Trump och hans supportrar har klagat på valfusk i några veckor. Demokraterna gjorde det i 4 år. De accepterade aldrig någonsin förlusten, och kom med den ena konpirationsteorin efter den andra. Det är helt otroligt att demokraterna och vänstern kan hålla på hur mycket som helst under flera år utan att ni lägger någon större vikt vid det, men när vi endast diskuterar valfusk över internet i några veckor, utan något våld inblandat, gör ni en stor grej av det.

Dessutom finns det mycket mer som talar för valfusk nu än då. När de tjatar om valfusk är det inga problem, men när vi gör det då är vi foliehattar, och valfusk är omöjligt.

De är för att Demokraterna (och alla deras followers) inte ser bjälken i sitt eget öga... De är ju "de goda" så alla medel är därför tillåtna för den goda sakens skull, lite som MP/V/C/S härhemma. Att nu mycket lägligt blixtsnabbt glömma bort de fyra år av demokraternas obstruktion och djävulskap på alla nivåer inom det amerikanska administrativa och civila samhället är nu rätt "medel" - så här efter valet. de får ju trots allt alla hjälp de kan önska av hela det trad medieetablissemanget. Trump är ju hin håle själv och republikanerna hans armé i deras värld, han hotar ju deras privilegier. Samma tankemönster och demagogi som mullorna i Iran eller gamle Stalin för den delen använt sig av.
2020-11-18, 11:53
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så någon gång mellan lördag (lokal tid) och den 20:e Januari (lokal tid)?

Var rätt vagt specat av Sidney, hittar de trådar som de bedömer viktigt följa upp innan framläggning som riskerar stängas efteråt så tror jag de tar ytterligare ett par dagar, men de får inte vänta för länge heller. Bäst vore rulla ut och få förankring före elektorerna väljs
2020-11-18, 11:56
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Chavez i Venezuela är en stor bluffmakare och USA har en gammal god tradition av att lägga sig i politiken i Syd- och Centralamerika. Ända sedan Monroe-doktrinen kom till, faktiskt. Själv tycker jag nästan att den påstådda kopplingen till Venezuela via Smartmatic känns aningen för bra för att vara sann, men man vet ju aldrig. Och Smartmatic samt Dominion har å andra sidan använts i ett antal val jorden över med minst sagt varierande resultat/framgång.

Det hela känns som en jättehärva, om det vi läser skulle visa sig stämma. Hur ska man lyckas bena ut allting? Att bli färdiga innan december (!) eller januari kan man nog drömma om, men säg att Trump får fyra år till på sig.

Drar man tillräckligt hårt i sömmen rasar hela stoppningen ut. Så känns det.

Om folk bara tog några timmar eller dagar av sin tid så skulle de kunna se vad som försiggår. Gräv så hittar du.

https://mobile.twitter.com/fyveresearch66/status/1328183231468867584
2020-11-18, 11:56
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Intressant tweet...

Citat:
Lin Wood
@LLinWood
I have irrefutable evidence that GA local election officials were instructed by state to report original vote totals & NOT report recount totals which are different.

These people are corrupt to point of criminality. They are intentionally engaged in fraud in a federal election.
5:43 AM · Nov 18, 2020·Twitter for iPhone
2020-11-18, 11:59
Medlem
Kanske kan bli en audit av rösterna i Michigan trots allt:

https://www.breitbart.com/clips/2020/11/17/michigan-secretary-of-state-suggestions-of-irregularities-and-wide-fraud-are-misinformation-well-loo k-into-wayne-co-audit-request
2020-11-18, 11:59
Medlem
”Trump Received A 70% Plus Landslide Election”

Min egen bedömning innan valet var landslide för Trump med runt 70% och jag tror nu faktiskt att vi kommer att få en klarare bild efter att all data har analyserats. Sen får vi se om Insurrection Act är vägen man väljer för att komma åt alla som medverkat till valfusket, inklusive mörkläggning via MSM/BigTech. Med fastställande av främmande makts inblandning så kan dessutom många ses som ”enemy combatants” och ställas till svars i militärtribunaler.

https://bonafidepress.com/boom-lin-wooden-on-mark-levin-present-trump-received-a-70-plus-landslide-election/
2020-11-18, 12:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Tack! Jag kom till den här slutsatsen igår att Covid-19 (CCP virus) är bara en medel för att nå deras mål. Amerikanska presidentvalet är i vägen för dem. Sent ska syndaren vakna.

Plan B är inbördeskrig.
Hoppet är det sista som överger en sann kommunist. Det spelar ingen roll om Demokraterna blir tagna med handen i syltburken. Att Georgia hittade tre minnes-stickor vid omräkning är svårt att bortförklara.
Svensk media tiger på samma sätt som de gjorde när Hunters dator dök upp. Det finns en dold agenda här, och den innefattar inte Trump i Vita huset.

Medias totala tystnad talar för att osäkerhet finns gällande valutgången. Vinner Trump den juridiska kampen så kan vi förvänta oss att han kommer utmålas som diktator. DN har redan lobbat för att Trump nu genomför en statskupp.
Antifa skulle gå bannanas om Trump utses som vinnare och våld skulle bryta ut. Proud boys m. fl. har hitintills varit väldigt återhållsamma och undvikt att generera martyrer för kommunist-sidan.
Demokraterna saknar våldskapital och kommer isåfall söka internationellt stöd.
Mediabilden kommer vara viktigare än vem av kandidaterna som fick flest röster. Ingen sida kan backa i det här läget. Vinnaren skriver historian som vanligt.

Tanken på att Sverige och Europa skulle komma till undsättning för Demokraterna/globalisterna får min mage att vrida sig.

Idag kan jag bära min MAGA-keps, imorgon kan den vara direkt olämplig att ha på huvudet så därför låter jag den ligga kvar i lådan.
2020-11-18, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Nej det är för att personen ljuger och är en del av deepstate vilket denna bevisar genom att uttala sig om saker den inte har en aning om. Det finns INGEN som kan komma med ett sådant uttalande, däremot kan det motbevisas väldigt lätt.

Så, har jag förstått rätt, personen som var huvudansvarig för säkerhet har alltså ingen aning om vad de pratar om? Ooooookej ...

Dessutom uttalar han sig inte som en ensam person, han har både CISA och Homeland Security med sig i uttalandet om ett säkert val, för att nämna ett par instanser.

Men, så klart ... självklart sitter alla trumpare här på fb på trovärdigare och korrekt information om valet och dess genomförande. Era hänvisningar till twitter och youtube är skrattretande, stabila 'bevis' i uttalanden och filmsnuttar där allehanda trumpifierade republikaner (alla republikaner är inte som dessa), amerikanskt wt och extremister syns och hörs.

Kolla in trumpens andliga rådgivare så förstår ni i vilket ytterst märkligt och vrickat sällskap ni umgås med och tillhör.

När t.om. Fox News säger att trumpen förlorade ett rättvist val, det är då alla möjliga konspirationsteorier dras fram, som t.ex. 'deep state', döda som röstar, röstsedlar som kastas bort och eldas upp osv osv ... in absurdum.
2020-11-18, 12:07
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Om folk bara tog några timmar eller dagar av sin tid så skulle de kunna se vad som försiggår. Gräv så hittar du.

https://mobile.twitter.com/fyveresearch66/status/1328183231468867584
Jepp. Här är en annan snubbe som gjort ett ganska gediget kartläggningsarbete:

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Tack för PM, förresten. Vi tar hem detta.
2020-11-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
”Trump Received A 70% Plus Landslide Election”

Min egen bedömning innan valet var landslide för Trump med runt 70% och jag tror nu faktiskt att vi kommer att få en klarare bild efter att all data har analyserats. Sen får vi se om Insurrection Act är vägen man väljer för att komma åt alla som medverkat till valfusket, inklusive mörkläggning via MSM/BigTech. Med fastställande av främmande makts inblandning så kan dessutom många ses som ”enemy combatants” och ställas till svars i militärtribunaler.

https://bonafidepress.com/boom-lin-wooden-on-mark-levin-present-trump-received-a-70-plus-landslide-election/

Var finns FBI? Jobbar dem febrilt nu?
2020-11-18, 12:10
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladaKalle
Så, har jag förstått rätt, personen som var huvudansvarig för säkerhet har alltså ingen aning om vad de pratar om? Ooooookej ...

Dessutom uttalar han sig inte som en ensam person, han har både CISA och Homeland Security med sig i uttalandet om ett säkert val, för att nämna ett par instanser.

Men, så klart ... självklart sitter alla trumpare här på fb på trovärdigare och korrekt information om valet och dess genomförande. Era hänvisningar till twitter och youtube är skrattretande, stabila 'bevis' i uttalanden och filmsnuttar där allehanda trumpifierade republikaner (alla republikaner är inte som dessa), amerikanskt wt och extremister syns och hörs.

Kolla in trumpens andliga rådgivare så förstår ni i vilket ytterst märkligt och vrickat sällskap ni umgås med och tillhör.

När t.om. Fox News säger att trumpen förlorade ett rättvist val, det är då alla möjliga konspirationsteorier dras fram, som t.ex. 'deep state', döda som röstar, röstsedlar som kastas bort och eldas upp osv osv ... in absurdum.

Ta och fundera på hur demokrater hade reagerat om Trump hade kommit med ett sådant uttalande(hade passat honom bättre ellerhur?).

Sen tar du och funderar på om det var Trump som vann dessutom.

Just det. Dubbelmoral.
2020-11-18, 12:15
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jepp. Här är en annan snubbe som gjort ett ganska gediget kartläggningsarbete:

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Tack för PM, förresten. Vi tar hem detta.

Tack själv. Skönt att veta att det inte finns bara massa NPCs där ute. Jag tror att vi skriver i en av Flashbacks viktigaste trådar sedan Flashback.org skapades. Paradigmskifte Deus Ex. Vi tar det här!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in