2020-11-18, 10:16
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Så Sidney Powell arbetar för QAnon? Visste jag inte. Varifrån har du fått den informationen? Meddela gärna detta till Newsmax också.

Det är bl.a. Newsmax som inte heller kan, eller snarare vill, sålla.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-11-18 kl. 10:23.
2020-11-18, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Fast, dom demonstrerade ju eftersom deras kandidat och sittande president påstår att "valet blev stulet" och att han vunnit.

Så du säger att en miljon+ anser samma sak.
2020-11-18, 10:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har du fortsatt inte förstått trots en mängd upprepningar av de som sammanställer bevisen, de kommer inte att avslöja bevisen publikt innan dom går till domstol. Är du trög eller har du inte hängt med?
Nej trög är jag inte för fortf finns inga bevis på valfusk mest en massa munpladder och konspirationsteorier och en hel hög indicier, Varför jo allt handlar om att hålla ordet valfusk uppe på agendan som det går för Trump!

Alla pladder och det som rör sig i tråden är inga bevis som ens håller i en rättegång det enda man gör är skramlar runt i tunnan som sjutton lever ene hel jäkla låda men i slutet mycket snack liten verkstad att få fram bevisen, Så länge det INTE finns graverande bevis så kan dem sitta och höra in stämningar hur mycket man vil dem förkastas av varje domstol i delstaterna och HD kommer inte ens bemöda sig ta upp fallet!
2020-11-18, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Asså herregud. Om dom verkligen inte bluffar, fyfaaaan.

Demokraterna har hetsat så mycket - med tech censur etc. som stöd. Antingen tar Trump det och vi får vänsterkaos och 1776, annars tar Biden det och vi får 1776.

USA har knullat sig själv brutalt. Vi kommer leva med notan när världen vaknar i maktvakuum. Europa måste rusta upp som satan. USA kommer fan inte vara garanti länge ännu. Vi kommer slåss om världen med Kina och Ryssland och alla små och stora regionala spelare.
Nja, jag är nog säker på att MSM kommer gå på högvarv och tysta ned så mycket som möjligt för att upprätthålla etablissemangets hegemoni, så något "1776" kommer det inte att bli. Glöm inte att folk i allmänhet är mer korkade än man tror, de leds lätt av vad medierna säger åt dem att trycka, och man tänker inte kritiskt för man är inte skolad att göra det. Vissa "sanningar" får helt enkelt inte ifrågasättas, för gör man det blir man i bästa fall idiotförklarad, och i värsta fall utsatt för drev i form av sanktioner, hets, hot och våld.
2020-11-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Fox news stödjer inte ens Trumps påståenden.
Antar du skall proklamera Fox som vänster och kommuniststödjare snart med eller?
Fox ägs av Rupert Murdock, som är en välkänd globalist. Att de stödjer Biden är därför inte konstigt. Många konservativa har lämnat Fox de senaste åren, speciellt nu efter valet.

Även om många konservativa arbetar för Fox, och riktar sig till konservativa, kan jag garantera dig att ägaren och de högst uppsatta inte stödjer Trump det minsta. Därför är det inget speciellt med att inte ens Fox stödjer anklagelserna av valfusket. När det gäller denna fråga är Fox precis som CNN.

Dominion, som är det program som har använts i detta val, är känt för valfusk. Det används i Venezuela bland annat. Miljoner Trumpröster har istället gått till Biden. Det faktum att de slutade räkna röster i de viktiga staterna när Trump ledde, och att Biden fick flest röster någonsin, räcker för att väcka kraftiga misstankar hos mig. Trump fick troligtvis betydligt fler röster än de trodde, vilket gjorde att de blev tvungna att "sluta räkna", och istället räkna ut hur många fler röster de var tvungna att lägga till Biden.

Det finns mängder av vittnen, men media gör allt för att tysta detta. Deras plan var antagligen att få Trump att bara ge upp, vilket misslyckades. Nu kanske det istället avslöjas ett av de största valfusken någonsin. Det blir i princip omöjligt att binda det till någon, men att det har fuskats kommer nog att bevisas.
2020-11-18, 10:25
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
2. Hur skiljer sig den värld vi faktiskt kan observera från denna hypotetiska värld där valet gått rätt till? Vilka tecken ser ni som skiljer den verkliga världen från den hypotetiska?
I den "hypotetiska världen" saknas helt rationell förklaring på att Trumps siffror gått baklänges i rösträkningen men Bidens inte gjort det.

Här pratar vi inte sporadiskt fusk utan fusk med 10.000-tals röster som ändrar valutgången.

Otroligt klumpigt utfört, till råga på allt. Hade de varit lite smarta hade de sett till att inte låta siffror gå baklänges eller låtit Bidens siffror gå baklänges någon gång så det hade gått att dra en vals om naturliga orsaker.

Jag är öppen för förklaringar från den hugade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Man ska ge upp om de enda som hävdar valfusk är du själv och dina närmaste advokater som du avlönat. Om inte en enda valövervakare hävdar fuffens så är det en hint om att tagga ner, klippa sig och skaffa ett nytt jobb.

Det är för tidigt att ge upp hoppet. De har väl till åtminstone i början av nästa vecka på sig att presentera rejäla bevis? Det är ju en av poängerna med att spekulera i ståden. Det finns en hård dead-line i och med att elektorerna skall samlas och rösta redan i mitten av december.

Händer inget snart så kommer allt rinna ut i sanden. Dessutom inser ju alla att marginalerna är så stora att det omöjligen kan röra sig om misstag (typ ett par "glömda" USB minnen med ett par tusen röster på) eller "normalt" valfusk (typ fack-pamp röstar för alla pensionärer på ett demensboende).

För att Trumpeten skall vinna måste något betydligt större ledas i bevis. Det gör ju alla stämningar hittils mer eller mindre meningslösa. Det är bara att vänta på om det dyker upp något eller inte.

Det hoppfulla, som Trump supporter, är ju att det räcker med sätta dit fyra städer, där demokraterna styr, men där delstatsmajoriteten är republikansk. Det betyder att om Trump verkligen hittar riktiga bevis så kan han få med sig de delstatspolitiker som bestämmer.

Återstår att vänta på riktiga bevis som håller i domstol. Det har ju utlovats sådana och man får ju anta att det kommer. Normalt är ju folk försiktiga med att lova saker om leveransdatum är om några dagar. Lovar man saker man inte har täckning för brukar man ju sätta tidsgränsen på betryggande avstånd (typ målet att uppnå EU:s lägsta arbetslöshet men först 2020, som Stefan Löfven formulerade 2013).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Så är det. Modig kan man dock inte kalla Reffensberger.
Nej, han är en djävla RINO, och jag tar förresten tillbaka det jag sa om de två Republikanerna, det var itne alls modiga för så fort de blev doxxade och Antifa och dess gelikar började hota dem så vänder de på en femöring och certifierade resultaten! För att mörka det hela så släcker man även videofeeden från omröstningen så att folket inte ska se vad som pågår.

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/17/wayne-county-reverses-decision-certifies-disputed-election-results-as-video-goes-dark

Förbannade djävla mobbmentalitet som lyckas stjäla valen! Proud Boys borde verkligen rycka in och och skydda dessa människor från Antifas förföljelse, för polisen gör det banne mig inte (och än mindre i framtiden då de blivit avfinansierade!)
2020-11-18, 10:27
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Intressant.

Jag tycker att det finns bevis i bemärkelsen att det nu är ett helt gäng med människor som säger sig ha allting svart på vitt - ett bättre ord är kanske egentligen underlag.

Detta ser man ingenting om i MSM vilket jag tycker är lite konstigt - samtidigt vet jag att MSM är extremt vinklade så jag kan typ köpa att man inte vill visa något som är till fördel för Trump.

Frågan är vad som händer härnäst?

Vilka deadlines finns för att presentera underlaget och reda ut det på riktigt? Jag tänker att det inte kommer räcka att bara lägga upp video efter video, utan det underlag som nu presenterats måste ju faktiskt testas också, och jag antar att man inte kan vänta hur länge som helst!?
Datan måste testas genom mjukvaran av datatekniker för att man ska kunna reproducera resultatet. Det räcker tyvärr inte med att Wood och Powell lyssnat till folk som berättar hur fusket genomfördes.

Och media säger inte ett knyst för att de inte vågar chansa på att de nya uppgifterna inte stämmer. Svenska media i synnerhet. I USA har ju alternativa teorier lite större forum och resurser, om vi säger så.
2020-11-18, 10:27
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
BREAKING NEWS:

Michigan vägrar certifiera valresultatet pga. oegentligheter i valet!

https://eu.detroitnews.com/story/news/politics/2020/11/17/wayne-county-canvassers-deadlock-certifying-november-3-election-results/6324274002

https://twitter.com/JennaEllisEsq/status/1328844700883808260

Det går snabbt i hockey, Repubikanerna gjorde sen en 180 graders vändning.
Citat:
In a stunning reversal on Tuesday night, the Wayne County, Michigan, Board of Canvassers unanimously voted to certify the election results hours after the board deadlocked 2-2 over the issue.

https://www.cbsnews.com/news/michigans-wayne-county-certifies-election-results-after-initially-failing-in-first-vote/
2020-11-18, 10:32
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Trump sparkar chef som förnekade fusk
https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/trump-sparkar-chef-som-fornekade-fusk#innehall:~:text=President%20Donald%20Trump%20 sparkar%20USA%3As %20chef,var%20det%20s%C3%A4kraste%20i%20USA%3As%20 histora.

Donald Trump vill vara diktator!

Nä, chefen gör inte sitt jobb därför han fick gå.
Man har ton av bevis för fusk och en IT säkerhetschef som väljer gå på en politisk aspekt före sin professionalism, klart han åker ut
2020-11-18, 10:33
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JewBiden
Inte militären

Delta Force troligen, kanske utan CIAs vetskap men med Tysklands goda minne.

Du väljer att fortfarande tugga om gammalt fake news? Vem vill du övertyga? Dig själv?

"There have been no "raids" of Dominion servers by the U.S. military or otherwise, and Dominion does not have servers in Germany. CISA has refuted this claim on Twitter, and the U.S. Army has also confirmed to the Associated Press that it's false."

https://www.dominionvoting.com

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in