PA räknar fortfarande dom tror det blir ca 100k plus för Biden när allt är klart. Det är inget konstigt många stater har röster kvar att räkna. CA har största delen men där är det miljoner rösters skillnad så ingen bryter sig.
Citat:
Philadelphia late Monday night reported nearly 8,000 newly counted ballots two weeks after Election Day.
Surprise, surprise 85% of the newly counted ballots went to Joe Biden
Behöver dom fler röster är det bara köra igång skrivaren. Insyn i processen har varit ett extremt problem i philadelfia. Domare som inte följer lagar mm.
Källa på det? För övrigt är Guvernören (D) en tiebreaker i ett sådant läge till min förståelse.
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Nej guvernören är inte en tiebraker, samsas dom inte går det till legislatorerna
Hoppas och tror att det är du som har rätt här. Tycker det osar valfusk lång väg och då är nog inte republikanerna de stora bovarna även om det finns de som gärna hade önskat det hade varit så.
Bara hoppas på redigt däng nu, vindarna verkar vara på väg att vända åt rätt håll, hoppas det håller i sig.
Har ignorerafunktionen kommit tillbaka?Skrevs om den här för en stund sedan men till min förtret så funkade det inte. En ful och oönskad nuna dök upp trots det.
MICHIGAN. State Senate Majority Leader Mike Shirkey (R) says Joe Biden is President-elect and that the Republican-majority state legislature will not award the state's electoral votes to Pres Trump: "Not going to happen." https://t.co/ICD3YmA2il
Jag förklarade processen bara, sen sa han såhär i en annan tidning;
“We are going to follow the law and follow the process,” he said. “I do believe there's reason to go slow and deliberate as we evaluate the allegations that have been raised.”
BREAKING:
@SidneyPowell1
says she has a video from a founder of Dominion in which he states he can change one million votes through his election software.