2020-11-18, 00:45
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Jag kan bekräfta bilden han målar upp om Serbiens situation de senaste 25 åren. Från ett serbisk perspektiv.

Ja, Serbiska ingenjörer och kodare har visat sig vara mycket kompetenta och eftertraktade världen över. Synd bara att presidenten A.Vucic drar ner landet i skiten och smutskastar det ytterligare, ja han visste säkerligen att detta pågick. Jag tror på Nogo och hans uppgifter stämmer mycket väl.
2020-11-18, 00:47
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag tror att han inte är kvalificerad att vara advokat, då han inte betalat sin avgift till domarskranket.
https://twitter.com/nycsouthpaw/status/1328731496413278209

"The best people"

Han ska få 20000 dollar om dagen för att leda den "juridiska" processen. En gubbe som inte arbetat med ett rättsfall sedan 1996 och helt saknar erfarenhet gällande vallagarna. Anledningen är självklart att föra över pengar från kampanjen och "Stop the steal"-bidragen till privata konton.

Citat:
“I never asked for $20,000,” said Mr. Giuliani, saying the president volunteered to make sure he was paid after the cases concluded. “The arrangement is, we’ll work it out at the end.”

Jag önskar Rudy lycka till att få pengarna av Roger Stone och Donald Trump när det hela är över.
2020-11-18, 00:52
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Dessa röster berör alla i det aktuella County't.
Omöjligt att avgöra om sin egen röst blivit räknad eller om den "glömdes" bort på en minnes sticka.

Tydligen så registreras du som färdig röstad genom att du checkat in i lokalen och fått ditt röstkort, istället för som det borde vara att det är den lagda rösten som avgör om du räknas som avklarad.
Sjukt. Hur fan ska man då kunna avgöra att den röst man la räknades som en röst på rätt kandidat och inte som en på den andra?

Nu håller jag på och läser den serbiska artikeln som är sjukt övertygande även om man tänker bort Soros och den biten, och det står säkert exakt hur röstningen går till, liksom fusket, men jag får känslan att man i regel checkar in, typ trycker på en knapp, får ett kvitto och går. Safety much?
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Jag kan bekräfta bilden han målar upp om Serbiens situation de senaste 25 åren. Från ett serbisk perspektiv.
Tack, det förvånar mig inte. Vi ska inte prata Balkan här i tråden. Jag ska dock säga att artikeln hittills innehåller en rad detaljerade utläggningar som verkar helt logiska, även minus den politiska biten. Jag syftar på det tekniska. Upplägget. Planen för valfusket.
2020-11-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Här kommer lite mer statistik på fusket

http://directorblue.blogspot.com/2020/11/dna-level-statistical-proof-smartmatic.html

Borde inte den manuella räkningen i Georgia i så fall upptäckt detta röstskifte? Någon som har några tankar om det?
2020-11-18, 00:59
Medlem
GoldFinger100s avatar
BREAKING: This evening, the county board of canvassers in Wayne County, MI refused to certify the election results. If the state board follows suit, the Republican state legislator will select the electors. Huge win for
@realDonaldTrump

Ska klargöra detta: County boarden röstade 2-2, så nu går det upp i stateboard som är högre instans.
Där sitter det 2 republikaner och 2 demokrater, så man kan med högsta sannolikhet räkna med att det blir 2-2 igen. Efter det hoppar de republikanska legislatorerna in och avgör fallet.
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Borde inte den manuella räkningen i Georgia i så fall upptäckt detta röstskifte?
Jo, givetvis.
Medlem
https://twitter.com/KlasfeldReports/status/1328848499128086535?s=19
Verkar som om de påstådda hoten en av Trump teamets advokater fick via telefon snarare var driv.
2020-11-18, 01:00
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Sjukt. Hur fan ska man då kunna avgöra att den röst man la räknades som en röst på rätt kandidat och inte som en på den andra?

Nu håller jag på och läser den serbiska artikeln som är sjukt övertygande även om man tänker bort Soros och den biten, och det står säkert exakt hur röstningen går till, liksom fusket, men jag får känslan att man i regel checkar in, typ trycker på en knapp, får ett kvitto och går. Safety much?
Tack, det förvånar mig inte. Vi ska inte prata Balkan här i tråden. Jag ska dock säga att artikeln hittills innehåller en rad detaljerade utläggningar som verkar helt logiska, även minus den politiska biten. Jag syftar på det tekniska. Upplägget. Planen för valfusket.

Ja, det här är mycket större än amerikanska presidentvalet, det här sträcker sig globalt under en längre tidsperiod. Globalisternas mål är enkelt att förutspå, hur framtiden kommer se ut beror på vad som händer i presidentvalet. Arma Sverige...
Senast redigerad av JackArrow 2020-11-18 kl. 01:02.
2020-11-18, 01:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Borde inte den manuella räkningen i Georgia i så fall upptäckt detta röstskifte? Någon som har några tankar om det?

Jag lyssnade på en pressträff i dag med den ansvariga i Georgia. Epoc Times ställde en fråga. Det var otydligt vad journalisten frågade, men av svaret att döma så skulle alla countys gemensamt köra sina slutresultat genom en maskin innan delstaten fick ett svar att certifiera.

Jag hoppas jag hörde fel.
2020-11-18, 01:05
Medlem
Nu har förhöret avslutats. Beslutet gällande avvisning av Trump kampanjens stämning kommer på Torsdag (Kommer med all sannolikhet att avvisa målet). Av liveraporteringen att döma verkade Giuliani stammande, osammanhängande, inte ha koll på grundläggande saker och till råga på allt har han också förmodligen begått mened. Team Trumps stjärnadvokat allihopa.

Det har ju cirkelrunkats ordentligt här om hur förträfflig, kompetent och vass Rudy är. Kan vi sluta med det nu?
2020-11-18, 01:09
Medlem
krautbrains avatar
Trump sparkar fler folk via Twitter

Citat:
The recent statement by Chris Krebs on the security of the 2020 Election was highly inaccurate, in that there were massive improprieties and fraud - including dead people voting, Poll Watchers not allowed into polling locations, “glitches” in the voting machines which changed...

..votes from Trump to Biden, late voting, and many more. Therefore, effective immediately, Chris Krebs has been terminated as Director of the Cybersecurity and Infrastructure Security Agency.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1328852352787484677
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1328852354049957888
2020-11-18, 01:10
Medlem
Tok-Franss avatar
Skulle precis släcka lampan, men jag slänger in den här också.

Citat:
Officials Investigating A Third Georgia County Where A Memory Card ‘May Have Been Missed

https://www.dailywire.com/news/officials-investigating-a-third-georgia-county-where-a-memory-card-may-have-been-missed-report

Go natt.

We got this 👌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in