Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Dessa röster berör alla i det aktuella County't.
Omöjligt att avgöra om sin egen röst blivit räknad eller om den "glömdes" bort på en minnes sticka.
Tydligen så registreras du som färdig röstad genom att du checkat in i lokalen och fått ditt röstkort, istället för som det borde vara att det är den lagda rösten som avgör om du räknas som avklarad.
Sjukt. Hur fan ska man då kunna avgöra att den röst man la räknades som en röst på rätt kandidat och inte som en på den andra?
Nu håller jag på och läser den serbiska artikeln som är sjukt övertygande även om man tänker bort Soros och den biten, och det står säkert exakt hur röstningen går till, liksom fusket, men jag får känslan att man i regel checkar in, typ trycker på en knapp, får ett kvitto och går. Safety much?
Citat:
Ursprungligen postat av
JackArrow
Jag kan bekräfta bilden han målar upp om Serbiens situation de senaste 25 åren. Från ett serbisk perspektiv.
Tack, det förvånar mig inte. Vi ska inte prata Balkan här i tråden. Jag ska dock säga att artikeln hittills innehåller en rad detaljerade utläggningar som verkar helt logiska, även minus den politiska biten. Jag syftar på det tekniska. Upplägget. Planen för valfusket.