Citat:
Ursprungligen postat av
Klarvaken
Ingen aning, bara läst nyheterna. Är såklart möjligt att det kan vara på det viset.
Noterar att han gått upp ur sängen, ut ur rummet och sedan lagt sig i moderns sovrum där både mamma och dotter ligger och sover. Spontant kan det låta som det inte osannolikt hade gått annorlunda till om det fanns ett uppsåt. Till exempel att mannen skulle gå från moderns sovrum och in till dotterns sovrum där hon sov ensam. Men men, jag har inte läst någonting, det kan vara hur som helst helt enkelt.
Nej, du har visst inte orkat läsa nånting, märkligt att folk har kraft att skriva en massa utan att ens ha en aning om vad de skriver..
Vadå inte uppsåt, läs innantill! :
"På grund av en renovering fick mannen en tillfällig sovplats i elvaåringens rum och flickan sov i stället tillsammans med mamman i dennes sovrum.
Mamman berättar om upptäckten:
– Jag vaknade på natten av att hunden verkade stressad. Jag kände en lukt som var främmande och förstod att han var där. När jag tände en lampa såg jag att täcket rörde sig. Och så slet jag av täcket.
Enligt åtalet hade
mannen lagt sig hos elvaåringen, hållit fast henne, berört hennes underliv och gjort försökt att genomföra ett samlag.
Elvaåringen har berättat att mannen var hårdhänt och hon blev skräckslagen.
– Han hade händerna innanför hennes trosor. Men så tog han upp händerna i luften när jag drog av täcket, som att han var avslöjad, berättar mamman."