2020-11-10, 22:19
Medlem
Amanda med hundvalpar får stanna en vecka till.
Citera
2020-11-12, 16:13
Bannlyst
Det jag tycker är mest intressant är människors beteende. Finns ju två blattar med och bägge kör blattestilen ljuger överdriver etc. Detta är det mest intressanta. Härligt när fördomar besannas !
Citera
2020-11-13, 01:26
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Det jag tycker är mest intressant är människors beteende. Finns ju två blattar med och bägge kör blattestilen ljuger överdriver etc. Detta är det mest intressanta. Härligt när fördomar besannas !
Ja det verkade vara Diako som inte hade spolat efter sig på toaletten i torpet också undra om han gör så hemma ...hänsynslöst när man bor flera gemensamt i en stuga.
Citera
2020-11-17, 21:12
Medlem
Någon mer än jag som reagerade på att Simon brydde sig mer om mamsen än flickvännen?

🤔🤗
Senast redigerad av UniKorn 2020-11-17 kl. 21:13. Anledning: Fel..
Citera
2020-11-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniKorn
Någon mer än jag som reagerade på att Simon brydde sig mer om mamsen än flickvännen?

🤔🤗

Eller hur!! Han har ju inte ens nämnt henne!
Citera
2020-11-17, 21:24
Medlem
Men shit gula laget!! Sååå osympatiska, bara Simon som är värd att stanna. Efter dragkampen så kan de andra tre åka hem.🤮
Och hur ojämn var inte dragkampen eftersom det bara gick att vinna från ena sidan. Trist upplägg! Och är det ingen av dom som vet vad ett ankare är?!?!🤦🏽
Citera
2020-11-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekansson
Men shit gula laget!! Sååå osympatiska, bara Simon som är värd att stanna. Efter dragkampen så kan de andra tre åka hem.🤮
Och hur ojämn var inte dragkampen eftersom det bara gick att vinna från ena sidan. Trist upplägg! Och är det ingen av dom som vet vad ett ankare är?!?!🤦🏽
Kan inte annat än hålla med. Tål inte Mona och hennes arrogans. Gör hon något annat än att snacka skit? Upplever henne som en typisk "mean girl". Förövrigt såg man tydligt att det var lerigare och halare på ena sidan av dragkampen än den andra.
Citera
2020-11-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Kan inte annat än hålla med. Tål inte Mona och hennes arrogans. Gör hon något annat än att snacka skit? Upplever henne som en typisk "mean girl". Förövrigt såg man tydligt att det var lerigare och halare på ena sidan av dragkampen än den andra.

Hon är hemsk!! Trist att hon står där med sin jävla fjäder, konstigt att hon får utnyttja den när hon vet vad som står på vågen. Ingen gambling där inte.
Citera
2020-11-17, 22:47
Medlem
Straals avatar
Kokar av ilska efter senaste avsnittet, fyfan vilka vidriga människor vissa av dom är. Mona hade behövt en riktigt jävla uppsträckning
Citera
2020-11-17, 22:58
Medlem
tastass avatar
Känns som en jävligt skev programidé att rösta ut och skicka hem folk som uppenbarligen behöver all hjälp de kan få.
Individer som i början av serien står och lipar över hur de har blivit mobbade och varit utanför stora delar av sitt liv blir helt plötsligt "mobbare" själva.
Tror det här programmet hade vunnit på en rak tävlig där alla var med till slutet på vistelsen. Den som lärt sig mest om sig själv kommer då ha förutsättningarna att vinna genom att använda sina kunskaper i vardagen och stå som slutlig segrare ett halvår efter att man kommit hem igen.
Citera
2020-11-17, 23:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straal
Kokar av ilska efter senaste avsnittet, fyfan vilka vidriga människor vissa av dom är. Mona hade behövt en riktigt jävla uppsträckning
Ja dom visar definitivt sitt rätta jag. Mona är fan den värsta av dom alla. Har ogillat henne sen början. Synd att Simon inte fick sista orden mot den arroganta häxan.
Citera
2020-11-17, 23:11
Medlem
Luriosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekansson
Hon är hemsk!! Trist att hon står där med sin jävla fjäder, konstigt att hon får utnyttja den när hon vet vad som står på vågen. Ingen gambling där inte.
Jag stör mig också något enormt på Mona. Herregud vad hon tuggade om sin vinst. Fan håll käften. Höll tummarna för att Mona eller Andreas skulle få åka hem istället för Simon. Trodde faktiskt han skulle vinna hela skiten. Började nästan gråta när han åkte ut.

Andreas började som en fin person, tyckte jag. Men fy vad han har sjunkit i mina ögon. Han vänder kappan efter vinden och beter sig vidrigt mot de han inte tycker om.

Tycker också det är konstigt att hon får använda sin fjäder när hon känner för det. Så har det väl inte varit i tidigare säsonger? Dvs att de får bestämma innan invägningen om de ska använda sina fördelar eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in