2020-11-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
"Maria, you know I never say anything I can't prove"

..Powell är en av USAs just nu mest kända jurister med över 500 Federala case på sitt record. Extremt framgångsrik.

Många i USA har följt hennes karriär, där hon tagit ned makthavare och maffia, etc. Din vanlige imformerade Amerikan känner igen henne, de flesta uppfattar henne som ytterst trovärdig, även på den Demokratiska sidan.
Hon är känd nu, ja. Varför är det relevant? Hon är part i målet, att använda henne som källa för att bevisa att den parten är rätt är lite... korkat
2020-11-16, 19:59
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Såklart har du noll källor på att man ringt in till tipslinjen och hotat. De enda de utsatts för är busringningar men snöflingorna i Trump lägret anser väl att det är detsamma som hot.

Ingenting som visar på att påtryckningar utifrån är anledningen att advokatfirmor dragit sig ur. Du fabricerar bara.
Varför skulle en advokat skicka in, till domstol, namnet på advokatbyrån som hotade motståndaren om det inte var sant? Hade inte funnits ett lättare dömt mål för förtal om det hade varit falskt.
2020-11-16, 19:59
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Intressant, jag läste nämligen hennes Wikipedia artikel och det bekräftade bara att ni i tråden blåser upp en relativ nobody som knappast blir igenkänd av vanliga Amerikanare. Hon hade ett uppmärksammat fall gällande en droghandlare 1979. Sedan var det inget märkbart från henne förens hon gedde sig in i Flynn målet 2019 och nu dessa valfusk mål som inte har någon grund.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sidney_Powell

Den wikisidan skapades igår så det är inte konstigt om den inte visar korrekt information.
2020-11-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Återkom när det är någon som kan prestera bevis inte bara säga att de finns någonstans. Vi är uppe i 859 sidor av denna tråd och ändå ligger "bevisen" på denna nivå, att någon säger sig ha något, oklart vad.

859 sidor är väl ingenting. Kolla tråden om global uppvärmning, 3400 sidor och ännu har ingen kunnat leverera ett experiment som bevisar att koldioxid kan värma upp någonting. Där har du fått frågan många gånger men undviker att svara.

I denna tråden kommer det ju ta slut iaf, antingen är det över 20:e januari eller så kommer det bevis innan dess.
2020-11-16, 20:07
Medlem
Citat:
Såklart har du noll källor på att man ringt in till tipslinjen och hotat. De enda de utsatts för är busringningar men snöflingorna i Trump lägret anser väl att det är detsamma som hot.

Ingenting som visar på att påtryckningar utifrån är anledningen att advokatfirmor dragit sig ur. Du fabricersr bara.

Här:

https://www.thedailybeast.com/how-trumps-voter-fraud-war-room-became-a-fart-infused-room-from-hell?via=twitter_page

https://twitter.com/TheDemCoalition/status/1325873631952560129

Citat:
But unlike Boiler Room, the day there was filled with a far greater number of death threats and infinitely more farting sounds on the telephone lines.

According to three people familiar with the situation, the hotline was inundated for nearly a week by crank callers impersonating public figures such as Hillary Clinton and Rudy Giuliani, anti-Trump callers launching into vulgarity-laden tirades, pranksters making sounds of flatulence, and others issuing threats of physical violence at the lower- and mid-level Trump 2020 staffers.

For every three or four hours of threats and pranking endured, staff estimated that they’d get roughly one caller with an earnest, maybe-promising tip.

Och det togs upp på Hannity häromdagen där det togs upp hur den blivit spammad med alla sorters. Faktum med att vänstern uppmanas till och med av Jimmy Kimmel och Democratic Coalition Against Trump att ringa in och försöka sabotera. På Twitter finns ju mängder av feta vänstertyper som gjort videoklipp på när de ringer in.

Citat:
Trump's 'voter fraud' hotline was swamped with prank calls, so they've released a new number.

Please call 800-895-4152 and pile on the fun.

You can tell them to F-off using their online form here, too:

Tusentals samtal varje dag eftersom den goda vänstern som påstår sig stå för demokrati, vara demokrater, och sen tycker det är helt förfärligt att man kan göra en utredning kring en valprocess och vill bara sabotera den.

Samma typer av avskum som slog ned oskyldiga Trump-supportrar igår, kastade saker mot dem och vandaliserade städer i somras så till den grad av människor fick sätta livet till. Vad är egentligen det häpnadsväckande i det? Det här är ju vanliga losers utan liv och skitjobb (om de ens har ett) som behöver ventilera sina miserabla liv på andra, det märks ju om inte annat i den här tråden.
Senast redigerad av trevliggrabb 2020-11-16 kl. 20:09.
2020-11-16, 20:13
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ni som i alla ni Trump-anhängare i tråden som påstår att hon är så känd och respekterad i USA.

Ja jag vet att du har svårt med sånt men vi är alla individer. Jag tror jag beskrivit 100 gånger i tråden varför jag är här. Den stora frågan är Joxmoose varför du är här. Du är duktig på att skapa sidodiskussioner som inte rör ämnet och fylla sida upp och sida ned med dom. Du verkar även ha hittar en hel del nya vänner idag i tråden. Jag sitter ju och skriver med dig igen fast jag tänkt att ignorera dig så du är duktig på vad du gör. Du bryr dig om oss små foliehattar så mycket att du vill lägga all din tid på att vi inte ska tappa bort oss i alla konspirationer och det är bra
2020-11-16, 20:18
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
I denna tråden kommer det ju ta slut iaf, antingen är det över 20:e januari eller så kommer det bevis innan dess.

Rimligtvis borde det väl vara slut den 14:e december när Elektorskollegiet samlas och formellt röstar fram Biden till nästa president. När detta har skett, så finns det ingen möjlighet för Trump att fortsätta hävda att valresultatet kommer att ändras till hans fördel.

Troligtvis redan tidigare eftersom staternas resultat väl fastslås finalt minst en vecka innan omröstningen i Elektorskollegiet.
2020-11-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasligt
Israeler brukar vara väl försedda vad gäller underrättelser om förhållanden när och fjärran så därför kan det vara intressant att kika lite på vad som kommer därifrån. "Bibi" var ju framme och gratulerade den gamle i källarhålet - inte först, men där - nu verkar sikten inte längre alldeles kristallklar där i den Mossadiska spåkulan.
In press conference minutes ago, Netanyahu refrained from calling Biden president elect and instead said “Joe Biden, who is supposed to become the president.”
https://twitter.com/BeholdIsrael/status/1328387076052504576

Postat för en timme sedan ungefär.

Den kommande informationen verkar nu nått även Mossad..
2020-11-16, 20:23
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Ja jag vet att du har svårt med sånt men vi är alla individer. Jag tror jag beskrivit 100 gånger i tråden varför jag är här. Den stora frågan är Joxmoose varför du är här. Du är duktig på att skapa sidodiskussioner som inte rör ämnet och fylla sida upp och sida ned med dom. Du verkar även ha hittar en hel del nya vänner idag i tråden. Jag sitter ju och skriver med dig igen fast jag tänkt att ignorera dig så du är duktig på vad du gör. Du bryr dig om oss små foliehattar så mycket att du vill lägga all din tid på att vi inte ska tappa bort oss i alla konspirationer och det är bra

Förmodligen för att sprida massa skräpinlägg och dissekera betydelsen av vissa meningar. Jag slänger dock in dem i filtret så jag slipper se vissa av dem här som enbart är ute efter att dryga sig när de tappar argumentet. Enda jobbiga är när folk citerar dem, då ser jag dem :/

De flesta från vänstern har faktiskt inte kommit med några som helst belägg på varför valfusk inte har förekommit. Det ända de har gjort är att ordbajsa på om diverse påstådda saker tagna från röven men alltid oftast utan källor. För ty, vänstern behöver inga källor.
2020-11-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Rimligtvis borde det väl vara slut den 14:e december när Elektorskollegiet samlas och formellt röstar fram Biden till nästa president. När detta har skett, så finns det ingen möjlighet för Trump att fortsätta hävda att valresultatet kommer att ändras till hans fördel.

Troligtvis redan tidigare eftersom staternas resultat väl fastslås finalt minst en vecka innan omröstningen i Elektorskollegiet.

Visst. Men jag tror nog att valet kan ogiltigförklaras om det skulle komma fram något stort efter 14:e också. Men, precis som nu, behöver det vara enormt. Det enda möjliga jag ser är att man avslöjar storskalig manipulation typ som det som antyds med Dominion, scytl etc.
2020-11-16, 20:27
Medlem
https://trendingpolitics.com/detroit-dominion-it-worker-describes-exactly-how-poll-workers-inflated-biden-vote-tallies-video/

Här har vi ett vittne:

"Detroit Dominion IT worker describes exactly how poll workers inflated Biden vote tallies (Video)"
2020-11-16, 20:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Det enda möjliga jag ser är att man avslöjar storskalig manipulation typ som det som antyds med Dominion, scytl etc.

Dominion används ju i Georgia som nu räknas om för hand och hittills tyder allt på att resultatet från omräkningen blir nästan exakt som det första resultatet.

Så därmed faller nog Trumpens förhoppningar om att det skulle vara något mystiskt med Dominion.

Och man har ju också officellt bedömt att detta val var det säkraste och mest korrekta någonsin:

https://apnews.com/article/top-officials-elections-most-secure-66f9361084ccbc461e3bbf42861057a5

A broad coalition of top government and industry officials is declaring that the Nov. 3 voting and the following count unfolded smoothly with no more than the usual minor hiccups.
It was, they declare, resorting to Trump’s sort of dramatic language, “the most secure in American history.”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in