Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
Det är ju tur att du har så pass perfekt insyn i det hela. Men jag tror nog mer på Donald Trump Jr. som nyligen på Steven Crowders show skrattade åt alla dessa tidningsartiklar genom åren och sagt att de aldrig skulle ha kvar någon som läckte till deras fiender. Bara förra veckan var det ju artiklar om hur Kushner och Melania ska ha bönat och bett Trump att ge upp och erkänna sig besegrad, vilket nog vem som helst som inte är rejält vänstervriden inser är rena fabriceringar, och de skrev ju även själva om valfusket.
Sen tramshistorier om att Melania ska vara oerhört determinerad om att lämna Trump när presidenttiden är över.
Nädu, så många fabriceringar som fejkmedia har gjort så är det klart att de gärna säljer lite extra på sådana sensationella fejknyheter och skvaller som är i stil med Se&Hör och Hänt Extra. Men efter att ha läst dina inlägg så förväntar jag mig heller inte att du skulle ha någon form av nyans eller tro på något annat än det du läser i MSM som också håller till långt ut på vänsterkanten.
Media på yttersta vänsterkanten är jag måttlig intresserad av då jag vill skapa mig en egen uppfattning genom att följa valdramat genom mer trovärdiga och nyanserade tidningsdrakar.
Och Trumps allt barnsligare och all mer orealistiska twittrande kombinerat med alla fabricerade tunna bevis för att påvisa valfusk säger mig att Trump och hans hejdukar nu fabricerar och hittar på allt mer beroende på läget för stunden.
Vadå vänstern, det är ju allt fler republikaner både inom det federala och det delstatliga som nu ger Biden vinsten och anser Trump börjar bli en belastning om han inte tar sitt förnuft till fånga. Det är nog Trumps största interna problem just nu, det att följa-trump-ledet blir allt kortare.
Och att som Trump omvägen via en retweet häva ur sig att nära 80 miljoner amerikaner är okristiliga och opatriotiska idioter som röstat på Biden stärker mig i min uppfattning att Trump är en mycket störd gammal man som avbrutit all kontakt med sanningen och verkligheten.