2020-11-16, 12:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Du missade detta i vad jag skrev:
"(vare sig det är gammel eller alternativmedia)"

Edit. Gjorde en edit för att låta mindre dryg.

Okej! Ber om ursäkt för min ton. Rätt ska vara rätt. Det viktigaste vi kan ta ifrån detta är i alla fall att försöka nå sanningen oavsett vilken sida man står på.
2020-11-16, 12:23
Medlem
Firma Trump & Giuliani har i praktiken gett upp försöken att få valet i Pennsylvania underkänt med någon sorts realistiska (och juridiskt giltiga) invändningar.

https://www.theguardian.com/us-news/2020/nov/16/trump-campaign-abandons-part-of-legal-challenge-to-pennsylvania-election-results

Dels släpper man påståendet att 600.000 röster hanterades på ett regelvidrigt sätt - säkerligen därför att man inte kan ge några trovärdiga bevis eller indicier på detta.

Det som återstår är ett löjligt yrkande att counties där det fanns mycket demokrat-väljare var mer villiga att anstränga sig för att komma i kontakt med personer som hade poströstat men där östen på något sätt var tekniskt oklar - en del av dessa counties började arbetet med att finna sådana röster och försöka ge den röstande chans att rätta felen redan före valdagen, medan en del republikanska counties inte ville inleda det arbetet förrän på valdagen och därmed halkade efter.

Det fanns inget brottsligt i att göra som dessa demokratiska counties valde att göra, det finns inte heller något som tyder på att det var en samlad strategi - och att ge väljarna tillfälle att rätta till sina röster på detta sätt i tveksamma fall är dels normal practice vid amerikanska val, dels gjorde dessa valcenter självklart ingen skillnad på dem- och rep-väljare. Därmed ter sig yrkandet juridiskt sett rätt meningslöst, och med 99% säkerhet kommer domstolen att underkänna det utan möjlighet till överklagande. Därmed är PA i praktiken säkrat för Biden, och Mi, WI och PA räckte för att han skulle få majoritet i EC.

Biden/Harris FTW!
2020-11-16, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Firma Trump & Giuliani har i praktiken gett upp försöken att få valet i Pennsylvania underkänt med någon sorts realistiska (och juridiskt giltiga) invändningar.

https://www.theguardian.com/us-news/2020/nov/16/trump-campaign-abandons-part-of-legal-challenge-to-pennsylvania-election-results

Dels släpper man påståendet att 600.000 röster hanterades på ett regelvidrigt sätt - säkerligen därför att man inte kan ge några trovärdiga bevis eller indicier på detta.

Det som återstår är ett löjligt yrkande att counties där det fanns mycket demokrat-väljare var mer villiga att anstränga sig för att komma i kontakt med personer som hade poströstat men där östen på något sätt var tekniskt oklar - en del av dessa counties började arbetet med att finna sådana röster och försöka ge den röstande chans att rätta felen redan före valdagen, medan en del republikanska counties inte ville inleda det arbetet förrän på valdagen och därmed halkade efter.

Det fanns inget brottsligt i att göra som dessa demokratiska counties valde att göra, det finns inte heller något som tyder på att det var en samlad strategi - och att ge väljarna tillfälle att rätta till sina röster på detta sätt i tveksamma fall är dels normal practice vid amerikanska val, dels gjorde dessa valcenter självklart ingen skillnad på dem- och rep-väljare. Därmed ter sig yrkandet juridiskt sett rätt meningslöst, och med 99% säkerhet kommer domstolen att underkänna det utan möjlighet till överklagande. Därmed är PA i praktiken säkrat för Biden, och Mi, WI och PA räckte för att han skulle få majoritet i EC.

Biden/Harris FTW!

I princip gett upp? Jag hoppas att du driver. I Pennsylvania skedde mest fusk i hela landet och där finns nu datan som bevisar detta. Inbilla dig inga dumheter, kommunisten.

NOTE: "Switched Votes are votes that were taken from Trump and given to Biden.
Lost Votes are votes that disappeared during the counting, not only for Trump, but overall.
There might be a small overlap between Switched votes and Lost votes.
"

Dominion Voting Systems:
Pennsylvania : Switched : 220,883 Lost Votes : 941,248
New Jersey : Switched : 80,242 Lost Votes : 20
Florida : Switched : 21,422 Lost Votes : 456
Michigan : Switched : 20,213 Lost Votes : 21,882
New York : Switched : 18,124 Lost Votes : 623,213
Georgia : Switched : 17,407 Lost Votes : 33,574
Ohio : Switched : 14,965 Lost Votes : 5,102
Virginia : Switched : 12,163 Lost Votes : 789,023
California : Switched : 7,701 Lost Votes : 10,989
Arizona : Switched : 4,492 Lost Votes : 0
Minnesota : Switched : 2,766 Lost Votes : 195,650
Tennessee : Switched : 2,330 Lost Votes : 0
Louisiana : Switched : 2,322 Lost Votes : 0
Illinois : Switched : 2,166 Lost Votes : 54,730
Wisconsin : Switched : 2,078 Lost Votes : 3,408
Colorado : Switched : 1,809 Lost Votes : 0
Utah : Switched : 1,627 Lost Votes : 0
New Hampshire : Switched : 973 Lost Votes : 116
Iowa : Switched : 938 Lost Votes : 477
New Mexico : Switched : 268 Lost Votes : 4,610
Missouri : Switched 0 : Lost Votes : 20,730
Nevada : Switched : 0 Lost Votes : 0
Alaska : Switched : 0 Lost Votes : 0
Washington : Switched : 0 Lost Votes : 0
Hawaii : Switched : 0 Lost Votes : 0

Datan finns att ladda ned här: https://jamesfetzer.org/2020/11/bombshell-anon-crunches-voter-data-discovers-election-software-dominion-producing-massive-fraud/
Senast redigerad av Avalancheking 2020-11-16 kl. 12:28.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Varifrån? https://twitter.com/Nick_Clamorgan/status/1327969645660418048

Det finns på massor av sidor som aldrig ljugit förr.

Nej, det där är faktiskt fejknews. Jag har inte heller mycket till övers för MSM men i det här fallet verkar man bara citerat varandra och den ursprungliga källan är från en artikel i september (som jag dessutom har för mig gällde en helt annan Dallas Jones). Sånt ger bara vänsterblivna mer kött på kvarnen.

Gör lite mer efterforskning på källan och lita inte på något förrän du verkligen har verifierat källan.
Senast redigerad av trevliggrabb 2020-11-16 kl. 12:27.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Public Service är antagligen den farligaste grenen inom MSM. Högt förtroende hos allmänheten innebär att man slukar allt okritiskt och de kan därför ”debunka” vad de vill. Det kommer en dag då de avslöjas som Public Disservice och rakt igenom framstår som ett korrupt sanningsministerium.
Kopplingen till styrande regering dock ett litet aber som manar till försiktighet.

Att andra media låter en politisk agenda styra är de flesta på det klara med. Tänker man efter är detta ännu tydligare med SVT etc.
2020-11-16, 12:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Nej, det där är faktiskt fejknews. Jag har inte heller mycket till övers för MSM men i det här fallet verkar man bara citerat varandra och den ursprungliga källan är från en artikel i september (som jag dessutom har för mig gällde en helt annan Dallas Jones). Sånt ger bara vänsterblivna mer kött på kvarnen.

Gör lite mer efterforskning på källan och lita inte på något förrän du verkligen har verifierat källan.

Eftersom du skriver så så förväntar jag mig att du kan bevisa att det är fejk. Så bevisa det.
2020-11-16, 12:28
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Hur vet du det? Menar du att de läckta deklarationerna som finns är felaktiga? Att Deutches personligt utställda lån på 3 miljarder dollar är påhittade?

Sannolikt är det lögner. Trump har ju visat upp all sin e-post i samband med Mueller-utredningen. Hade det funnits några oegentligheter, vilka som helst, begångna av Trump, så hade vi sett det. Trump har redan sagt att han ligger i rättslig process över sin deklaration med korrupta tjänstemän inom skatteverket (IRS) som vill sätta dit honom. Mot bakgrund av det valfusk vi nu ser bevis på, så tror jag det är sant.

Ställ dig själv frågan utifrån vad vi faktiskt vet är sant: Om det vore så att Trump faktiskt hade gjort något brottsligt, hade vi inte sett bevis för detta då? Trumps fiender bland globalister i företagsvärlden, Demokratiska partiet samt korrupta höga tjänstemän inom myndigheter, har bokstavligen inte gjort annat än att försöka få honom avsatt.

Det vi vet är sant, det är att det finns överväldigande bevis för att anklagelserna om Rysslandssamarbete var helt fabricerade. Så även Ukraina-skandalen. Så även narrativet bakom BLM/Antifa-upploppen, som var orkestrerade, betalda för, samt påhejade av Media/globalister och Demokraterna.

Rysslandssamarbetet var det i själva verket Hillary Clinton som stod för. Ukraina-skandalen var det Joe Biden och hans son Hunter Biden som var skyldig till. Hunter hade även tagit emot 3,5 miljoner dollar av Moskvas borgmästares fru.

Allt som Media och Demokraterna anklagat Trump för, har de alltså istället själva gjort sig skyldiga till. Nedtystandet av Hunter/Joe Biden-skandalen veckorna före valet bevisar att media, globalister och Demokraterna koordinerat deltar i en konspiration mot Trump och att MSM inte är objektiva.
Senast redigerad av BeatriceCenci 2020-11-16 kl. 12:33.
2020-11-16, 12:29
Medlem
Citat:
Eftersom du skriver så så förväntar jag mig att du kan bevisa att det är fejk. Så bevisa det.

Läs några av kommentarerna där kanske

http://voxday.blogspot.com/2020/11/the-election-arrests-begin.html?m=1

Eller här på ett annat forum där man tar upp det och undrar varför det inte står nåt på nätet om arresteringsorder osv.

https://www.rooshvforum.com/threads/2020-united-states-election-results.38668/page-368#post-1395229
2020-11-16, 12:32
Medlem
BeatriceCencis avatar
Jag är övertygad om att betydande valfusk förkom även i valet till Representanthuset 2018. Jag fann det redan då mycket märkligt att Republikanerna förlorade så pass många platser. Hoppas man i ett skede kan gå in och titta på det också.
2020-11-16, 12:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag har funderat på hur Powell har tänkt gå vidare om hon sitter på Trump... förlåt, trumfkortet här. Trump-kortet. Snacka om antiklimax om hon publicerar sitt material i form av en debattartikel eller bok. En bok som ska krängas. Jag förutsätter att HD (SCOTUS) intresserar sig för frågan om Kraken är det fruktansvärda monster vi har på känn att det skulle kunna vara. Hur initierar man en process som ogiltigförklarar valresultatet som helhet?
Det är en bra fråga som jag funderat på men inte sett något bra svar på. Det är ju historisk i så fall.
2020-11-16, 12:33
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Vadå skröna i och med att MSM inte skriver om det. Skämtar du eller? När kom vi till den platsen att de mest lögnaktiga i världen samtidigt är de vi inväntar verifikation ifrån? https://twitter.com/Nick_Clamorgan/status/1327969645660418048

Det finns på massor av sidor som aldrig ljugit förr.

Den vänstra bilden som påstås visa gripandet är i själva verket från när Cuba Gooding Jr greps i juni 2019: https://eu.usatoday.com/story/life/2019/06/13/cuba-gooding-jr-surrenders-nypd-groping-allegation/1443015001/
2020-11-16, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Brukar gilla dig, men om du läser artiklen så inser du att det där är en jävla PSYOP. Alltså du vet, jag har aldrig lyssnat på Trump etc., men jag vet att dessa fittmedier inte går att lita på. Jag ska hjälpa dig. Kolla hur lögnen blir lagt up. Det är ett masterpiece:

Jasååå, men då kan ju inte döda rösta, eller hur. Så man slutar läsa artiklen. HAH! tänker man för sig själv. Dom dumma idioterna går på alla möjliga myter.

Det Trumpkampanjen påstår är att döingar har röstat i stor skala och att det dessutom handlade om ett medvetet och välorganiserat fusk från demokraternas sida. Ett fusk med flera miljoner dead men's votes, har Trump och hans eftersägare sagt många gånger om. Men det exempel det handlar om är ett enstaka, isolerat olycksfall, som dessutom snabbt rättades till av valcentret själva. Det finns inget större mörkertal bakom, inget systematiskt eller utbrett fusk.

Dessutom: sonen röstade inte med någon valsedel som hade skickats till hans farsa och gjorde aldrig anspråk på att vara denne. Inget fusk, alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in