Citat:
Ursprungligen postat av
apa123456
De behöver ju inte gå ut med nåt, ni är ju ändå övertygande om att det är fantastiska bevis. De bästa bevisen! YUGE EVIDENCE!
När de sedan inte håller i domstol (om de ens någonsin presenteras) ser ni det som ännu ett bevis på att ”eliten” motarbetar Trump, och att han egentligen vann, förmodligen i ALLA delstater!
Men det skulle vara roligare om ni har rätt förstås. Biden är ju förjävla tråkig.
Nix. Jag personligen är inte alls övertygad om att det finns bevisning eller att något är sant innan jag sett det som Powell talar om att "release to the public next week". Och nu är du där igen, som så många andra i tråden, och hånar oss som tror och hoppas på att man ska lyckas rädda Trump kvar och ge honom den andra mandatperiod han förtjänar.
Det börjar bli väldigt mycket "detta är underhållning", "stor humor", "inget som kommit fram än har hamnat annat än i papperskorgen". Well, låt oss vänta och se! Det känns ju bra att tro på något som jag gör nu. Och jag tror mest på Powell.
Citat:
Ursprungligen postat av
Passepartout
I slutet av nästa vecka hoppas Powell & Co att släppa detaljerad information.
https://www.youtube.com/watch?v=iNX1GpM8izs
Hon skulle aldrig kunna sitta och påstå saker som dessa om det inte var sant. Antingen är hon mytoman och blåljuger utan att skämmas, eller så är hon 100 procent säker på det hon sett. 30 delstater. En bakdörr som gör det möjligt att sitta på bekvämt avstånd och ändra/flippa röster med hjälp av en algoritm som räknar ut hur mycket som krävs för att Biden ska gå om. Hon nämner Kina och Venezuela. Hon tänker inte bara sitta där och se på när amerikanska folket inte får den ledare det röstar fram. Detta är sinnessjuka saker att säga om allt är hittepå. Hon hamnar minst i fängelse i evigheter om hon ljuger, så varför skulle hon göra det?