2020-11-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Det tror jag inte. Undrar hur många PR-konsultersom sitter och dräglar katatoniska på någon psykavdelning, han lär ha gått igenom ett par stycken. Dom har nog försökt men han har öppnat käften och sagt något helt annat.

Som president så borde väl Trump varit med på McCains begravning.
2020-11-15, 20:25
Medlem
Tips till alla som följer "valfusket"
Gå in på Youtube och sök på Powell Dominion.
Det kommer bli extremt intressant att följa detta.
2020-11-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Jag har gått fram och tillbaka genom de hundra senaste sidorna eller så, men hittar inga bevis. Skulle inte detta vara bevistråden? Borde in större delen av inläggen höra hemma i konspirationsteorier?

När jag kollar på de journalistiska sammanställningar jag hittar, och ex wikipedia (se https://en.wikipedia.org/wiki/Lawsuits_related_to_the_2020_United_States_preside ntial_election), så verkar det inte finnas några som helst bevis som håller i domstol utan mest en massa tyckande i stil med att "han jag tyckte skulle vinna vann inte, därför måste de andra ha fuskat [...]".

Finns det någon sammanställning i tråden som belägger något?
Hela tråden kan sammanfattas med det fetade...
2020-11-15, 20:32
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Halmstrån? Vad yrar du om?

Har alla i vänstern och alla opinionsbildningsjournalister gått och utvecklat så grav autism att man inte kan läsa andemeningen i en tweet längre? Det här är ju ett "låtsasmissförstånd". Alla vet vad Trump menade. Och så greppar man efter ett halmstrå. Eller gör en höna av en fjäder. Det är intellektuellt ohederligt.
Senast redigerad av Nostradumbass 2020-11-15 kl. 20:44.
2020-11-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Hela tråden kan sammanfattas med det fetade...

Om jag förstått rätt framställer åklagaren sina bevis i domstolen. Inte i media..eller på Flashback.
2020-11-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Om jag förstått rätt framställer åklagaren sina bevis i domstolen. Inte i media..eller på Flashback.
Ja och där har det ju gått fruktansvärt dåligt för Trump hitills.
2020-11-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Jag har gått fram och tillbaka genom de hundra senaste sidorna eller så, men hittar inga bevis. Skulle inte detta vara bevistråden? Borde in större delen av inläggen höra hemma i konspirationsteorier?

När jag kollar på de journalistiska sammanställningar jag hittar, och ex wikipedia (se https://en.wikipedia.org/wiki/Lawsuits_related_to_the_2020_United_States_preside ntial_election), så verkar det inte finnas några som helst bevis som håller i domstol utan mest en massa tyckande i stil med att "han jag tyckte skulle vinna vann inte, därför måste de andra ha fuskat [...]".

Finns det någon sammanställning i tråden som belägger något?

Konstigt hur du missade Sidney Powell.

Från specifikt 4:00 förklarar hon hur backdörrarna i mjukvaran kan användas för att ändra rösterna. Hon säger att de sitter på bevisen så vi kan bara vänta på att dessa ska presenteras.

https://www.youtube.com/watch?v=Bi6U07gOHW4&ab_channel=GamersNexus
2020-11-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Ja och där har det ju gått fruktansvärt dåligt för Trump hitills.

Om jag uppfattade det rätt så vet Guliani hur röstfusket gick till i Phoenix och Millwakuae. Fast det säger han ju inte i TV hur han vet det.
2020-11-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
Konstigt hur du missade Sidney Powell.

Från specifikt 4:00 förklarar hon hur backdörrarna i mjukvaran kan användas för att ändra rösterna. Hon säger att de sitter på bevisen så vi kan bara vänta på att dessa ska presenteras.

https://www.youtube.com/watch?v=Bi6U07gOHW4&ab_channel=GamersNexus

Exakt! De vet nu hur fusket gått till. Får vi se vilka som suttit och bytt röster.
2020-11-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
hur backdörrarna i mjukvaran kan användas för att ändra rösterna
kan användas =/= har använts
2020-11-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jo. Det är det vi gör.
Han är dessutom gift med sin kusin.

Han annulerade äktenskapet med sin första kortvariga fru när han fick reda på att de var nästkusiner (för c:a 40 år sedan).
2020-11-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Exakt! De vet nu hur fusket gått till. Får vi se vilka som suttit och bytt röster.

Ja om de nu har bevis som talar för manipulering av dominion, och att detta har skett med uppsåt från några så kan vi vara rätt säkra på att de kommer att lägga upp det här på ett sätt för att få maximal effekt. Men vadå kan man ju tänka, har man bevis så är det väl bara att twittra ut de och skicka en kopia till msm.

Men kom ihåg att media arbetar mot trumpen så hans team måste ju ha en strategi för att få detta igenom. Opinionen har redan bildats. Jag förstår själv inte hur de ska penetrera den indoktrinerade massan med det här. Foliehattarna förväntar sig att någon slags ridå ska rivas ner. Ja, jo, tjena. Förändra den breda massans världsbild gör man inte över en natt!

Men ja det verkar som att det finns ett visst belägg för att fusk ska ha skett men vem är förvånad egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in