Infiltrerade pumpligans SynAct-discord igen, lite som börsmarknadens Peter Rätz. Har chattat med flera i sekten sedan ett par veckor tillbaka, och där nämner man bland annat denna tråd. Samma klientel som i pump & dumpen i Klaria. Flera av dessa svenska, ariska, blåögda vikingar, är också med i ZoomAbilitys pump ihop med Örjan.
Dessa sprider bland annat lögner om mig, och påstår att jag talar illa om SynAct och ljuger, när jag alltid varit positiv till bolaget och deras produkt - däremot skeptisk till pumpen och svansen.
Det är ett sjukt sektbeteende som pågår. Lustigaste av allt är att man snackar om en exit-kurs på 600 SEK. Jag rekommenderar alla att ta en titt i deras discord om ni vill ha kvällshumor. Alla som visar minsta lilla skepticism gentemot SynAct förlöjligas först, bannas sedan snabbt eller blockeras från att skriva. Merparten mods är ju självklart med i pumpen.
Kikar man närmare på orderdjupet, som går att följa helt på Spotlight Stock Market, så ser man suspekta köp där kursen tydligt handlas upp.
Har noterat att några från samma klientel nyligen börjat pumpa
QuiaPEG Pharmaceuticals så en liten varning där om man tänkte gå in.
Sekten läser ju här så ska hälsa så gott!