[quote=Skallmeja-Zorro|73608426]
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Tycker då att det är hedervärt om du först försöker förklara följande:
1/Varför slog dina dataanalyser som du byggde upp hela din argumentation kring, slog så fel, och svara då inte svepande att det berodde på valfusk, det är inte trovärdigt?
2/Du påstod in i det sista att Trump skulle vinna Arizona beroende på hur rörelserna i röstningsbeteende såg ut in på mållinjen, vänligen förklara detta?
3/Gällande hövlighet så var du själv ganska nedvärderande mot Hindenburg i tråden Presidentvalet 2020, när han motbevisade dina teorier, hur ser du på detta nu?
Jag har inget emot att hålla en hövlig ton till dig eller andra i tråden, tvärt om, men då får man inte likt en snöflinga fly tråden så fort frågorna blir jobbiga och händelseförloppet inte stödjer det man förutspått.
Om du nu kan föra en dialog föreslår jag att vi nu kan vara överens om att valet i de stater du påpekar Arizona icke är avgjort. Att jag skall kommentera siffror som jag tycker är fake som en "vinst" för Biden och fakta, blir absurt, det tror jag att du förstår.
Kan vi inte istället vara överens om att vi tittar på siffrorna efter att detta är klart. Blir det re:counts med signaturkontroll i Arizona så kommer vi han en ny siffra, Trump vinner då. Blir det re:count och man dessutom lägger till switchade röster via Dominion och Scytl (Frankfurt) får du en ny siffra med ännu högre vinstmarginal för Trump.
Jag anser fortsatt att hade Arizona hanterats utan röstfusk så hade Trump vunnit med 3-4%, kanske mer. Du anser att Bidens resultat kommer stå sig.
Så låt oss lugna ner oss och titta på vem som hade rätt till
slut.