2020-11-14, 16:51
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Många här, och då menar jag många, har varit tvärsäkra.

Kul att se alla teorierna gå upp i rök. Jag har sagt hela tiden att denna tråden borde ligga i Konspirationer. Då blir det inte lika pinsamt för de inblandande ha ha

Nu går helt normala (nåja) användare all in och gör bort sig mer o mer.

Visst väcker en sån här tråd passioner men va fan? Valfusk? I USA? Folk måste ju för fan fatta att det inte kan röra sig om det nu.

Haha sa du samma till alla som tjatade om fusk och att ryssarna påverkade valet 2016?
2020-11-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Ja, man skiter helt enkelt att granska de fejkade Biden rösterna, fattar du??
Nej, det gör jag verkligen inte. Vet du ens vad ”statistisk anomali” betyder?
2020-11-14, 16:55
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
AmazingPolly har gjort ett utmärkt detektivarbete för att se hur George Soros är inblandad i valfuskprocessen. Även Zuckerberg är tydligen inblandad.

Citat:
Big Tech, Soros & Gates Auditing Election Fraud

https://youtu.be/YFFptfOO1-w?list=PLs4TnjronYDkvAqLZU5loRSWvv5NyeWtI
2020-11-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha sa du samma till alla som tjatade om fusk och att ryssarna påverkade valet 2016?
Vad menar du? Att Ryssarna påverkade valet 2016 är det ingen som betvivlar. Att Demokraterna genomfört ett omfattande valfusk och förlorade senatsstolar och lät fucking Susan Collins sitta kvar i Maine är det ingen som tror på ha ha
2020-11-14, 16:56
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Sidan går mycket riktigt inte att nå. Hoppsan, så tokigt det kan bli. Nu får vi lite vatten på vår kvarn.

Den påstådda räden och de beslagtagna servrarna är alltjämt ett mysterium. Jag har själv svårt att förstå varför Lin Wood och framför allt Louie Gohmert skulle låta käften glappa. Louie Gohmert sitter och säger i en videokonferens att han hört från källor inom CIA att det ena och det andra skett. Och han snackar om det?

Nu går den att nå.
https://www.scytl.com/en/
2020-11-14, 16:59
Medlem
Var McConnells och Cruz stolar upp till omröstning i år
2020-11-14, 17:00
Medlem
Nixters avatar
[quote=Skallmeja-Zorro|73608426]
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Tycker då att det är hedervärt om du först försöker förklara följande:

1/Varför slog dina dataanalyser som du byggde upp hela din argumentation kring, slog så fel, och svara då inte svepande att det berodde på valfusk, det är inte trovärdigt?

2/Du påstod in i det sista att Trump skulle vinna Arizona beroende på hur rörelserna i röstningsbeteende såg ut in på mållinjen, vänligen förklara detta?

3/Gällande hövlighet så var du själv ganska nedvärderande mot Hindenburg i tråden Presidentvalet 2020, när han motbevisade dina teorier, hur ser du på detta nu?

Jag har inget emot att hålla en hövlig ton till dig eller andra i tråden, tvärt om, men då får man inte likt en snöflinga fly tråden så fort frågorna blir jobbiga och händelseförloppet inte stödjer det man förutspått.

Om du nu kan föra en dialog föreslår jag att vi nu kan vara överens om att valet i de stater du påpekar Arizona icke är avgjort. Att jag skall kommentera siffror som jag tycker är fake som en "vinst" för Biden och fakta, blir absurt, det tror jag att du förstår.

Kan vi inte istället vara överens om att vi tittar på siffrorna efter att detta är klart. Blir det re:counts med signaturkontroll i Arizona så kommer vi han en ny siffra, Trump vinner då. Blir det re:count och man dessutom lägger till switchade röster via Dominion och Scytl (Frankfurt) får du en ny siffra med ännu högre vinstmarginal för Trump.

Jag anser fortsatt att hade Arizona hanterats utan röstfusk så hade Trump vunnit med 3-4%, kanske mer. Du anser att Bidens resultat kommer stå sig.

Så låt oss lugna ner oss och titta på vem som hade rätt till slut.
2020-11-14, 17:02
Medlem
siisters avatar
Citat:
Exakt och så väldigt dumt av dem.. Genom att avvisa en korrekt räkning i PA och på andra håll lämnar Demokraterna misstankar om bedrägeri kvar på bordet.

Detta kommer att pressa Republikanska-lagstiftare för att certifiera konkurrerande val av elektorer, vilket är deras RÄTT enligt artikel II, avsnitt 1, klausul 3 och 3 U.S code § 2 och § 5.

Har någon från Trumps sida begärt (och varit beredda på att betala för) en omräkning?
2020-11-14, 17:03
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
STATUS JUST NU

Elektorsrösterna räknas inte förrän den 6 januari.
Målet under de närmaste tre veckorna är att få några stater att skicka konkurrerande elektorslistor. Jag tror att Michigan State Legislature blir den första som är mogen för detta..

Presidentens övergripande konstitutionella plan:
Det handlar om två steg eller två fronter: Först domstolarna och sedan huset.

..Trump-kampanjen, RNC, olika statliga GOP-parter, tredjepartsorganisationer, lämnar in stämningsansökningar för län, delstats och federala mål.

USA är en republik, inte en demokrati. Något de flesta i denna tråd inte förstått

Denna är retweetad av Trump. Ta honom på hans egna ord..
https://twitter.com/DanScavino/status/1326743158298996736

Men snälla Nixter, nu blir det bara för mycket, det finns inget motsattsförhållande på en Republik och en Demokrati. Självfallet kan en Republik vara en Demokrati och USA har i alla år varit stolta för att kallas världens största demokrati. Även om de de facto bara är den näst största demokratin.

Hur en nation väljer att administrera sitt statsöverhuvud har ingenting att göra med om landet är en demokrati eller motsatsen diktatur!

https://www.hitc.com/en-gb/2017/10/22/the-worlds-7-largest-democracies-where-do-america-and-india-fit/

Bättre kan du Nixter!!!
2020-11-14, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Förstår inte varför demokraterna en nämns när jag skrev att jag hoppas Trump inte är så galen att han vill starta en konflikt är att behålla makten.
Men givetvis, blir USA utsatt för hot så skall givetvis Biden som vald president agera utifrån hotets karaktär, det är han skyldighet och det han kommer att ge en edlig försäkran om vid installationen.

Så det är OK att demokraterna krigat i 4 år mot Trump, ställt honom inför riksrätt..sedan skall han förväntas tacka och ta emot att han förlorat på valfusk??

Demokraterna har ju ” kuppat” i 4 år. Varför skulle inte Trump kämpa om presidentposten när chansen är god??
2020-11-14, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Förstår inte riktigt vad du vill med ditt inlägg.

Först någon gammal Ebba Grön låt och låt mig småle lite, men kan inte riktigt se Joakim Thåström hylla Trumpen och stå på dennes sida i detta val. Sedan någon referens till ett Stockholms Derby hur du nu kan applicera detta på ett amerikanskt presidentval. Avslutningsvis någon utläggning om att det statment som gjordes skall ses mot att det i detta val satsades mer på säkerhet än i något annat val.

Det jag gör är bara att konstatera att en myndighet (eller snarare två myndigheter GCC och CICA) som lyder under Trump har gjort ett officiellt statment från myndighet och förklarat att detta varit det säkraste valet någonsin.

Jag behöver inte spekulera vad som ligger bakom, eller vad som egentligen menas, jag konstaterar bara vad myndigheterna säger i sitt uttalande och detta går tvärs emot vad Trump och hans administration säger.

Eftersom du gjorde det så bra så skall jag också avsluta med en låt text;

"Vem ska jag tro på
Tro på
Tro på när
Tro på när allt är såhär?
Och ingenting vi nånsin med nåt menar
Vem ska jag tro på
Tro på
Tro på när
Tro på när allt är såhär?"

Jag för min del väljer i detta fall att tro på GCC och CICA!

Det var texten och inte bandet eller artisten som var syftet.

Ebba sjöng om byråkratin svenskt 70-tal.
Idag är texten mer applicerarbar på åsiktskorridoren och det faktum att traditionell media det som för granskade makten numera delar samma säng som makten.
Och i en fin paketerad dos tillhandahåller dom även idag "discoteket" till folket.
Vilket inte direkt har ökat humankapitalet i västvärlden när det gäller kritiskt tänkande.

Thåström håller för övrigt på "överklass" laget Djurgården vilket kan anses vara punk i sammanhanget. Att vara pro Trump är väl nästan definitionen av Punk i dagens värd.
2020-11-14, 17:07
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/sprFOhZ9R4g

Steve Bannon War Room live nu.

De går igenom hur det aktuella läget är med valfusk, men just nu visar de rallyt som pågår i DC.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in