2020-11-14, 00:38
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Inget snack om att det är tunga namn som skriver rätt otroliga saker just nu. Dom offrar sin karriär på det här, det är det enda som gör det lite trovärdigt. Man får ge det här några dagar och se vad det växer till.
Yes, nu är det mer spännande än på länge, och jag som tyckte att det var dött på fuskfronten i dag.

Man får väl även tänka på att om amerikansk underrättelsetjänst jobbar just nu kan inte Trump gå ut med detta. Dock smått osannolikt att det skulle kommit ut ändå. På nätet, dessutom. Den där tyska rapporten är jag tveksam till, och jag hoppas att det inte var den som startade all spekulation.
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Barcelona är ju mest intressant då Dominion röstfusk-system troligen routades därigenom, via Venezuella och och,...
Javisst. Men Amazon...? Jösses. Tänk vad mycket som snurrar runt och som läsare av MSM är lyckligt (?) ovetande om.
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Japp, om den här informationen stämmer så lär det ju vara dithän det barkar.
Inte uteslutet. Fake news eller inte. Trump har stora planer för denna "transition".
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-11-14 kl. 00:51.
2020-11-14, 00:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Nej, det skriver hon inte!
Varför är jag inte ett dugg förvånad att Nixter förvränger det någon säger/skriver???

Lin Wood skriver
Would it greatly concern you if all of the votes in the 2020 Presidential election were routed to Amazon servers in Barcelona & Frankfurt before being reported or is it just me?

Skulle det oroa dig om alla rösterna under presidentvalet 2020 dirigerades till Amazons servrar i Barcelona och Frankfurt innan de rapporterades eller är det bara jag som tänker så?

Varför är det alltid intressant för somliga (Nixter) att förvränga verkligheten?

Frågan är ju retorisk så klart. Andemening med frågan är ju precis det som Nixter säger. Hon ställer frågan retoriskt eftersom om alla visste detta innan de röstade så skulle man ju självklart bli misstänksam till upplägget oavsett åt vilket håll man hade tänkt rösta.
2020-11-14, 00:40
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Eric Coomer, https://www.youtube.com/watch?v=YLIS68YfMYU

ca 34 sekunder in.
2020-11-14, 00:40
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Man kan fråga sig varför? En glitch hos tillverkaren..?

Kan du utveckla hur du menar där?
Räkningsmaskiner finns inte överallt och jag gav som exempel "manuellt" räknande?

Menar du att rösträknarnas föräldrar som glitchade då de knullade fram en texasbo för 40 år sedan?
Jag fattar inte.
2020-11-14, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Jo tyvärr, jag letade rätt igår på en presentation av Eric Coomer där han visade hur en inloggning som Admin kan kontrollera flera enheter i ett county, han demonstrerade detta, vill du se videon?

Vem är Eric Coomer och hur skulle han ha access till ett slutet system?
2020-11-14, 00:41
Medlem
Nu är det klart att Biden har vunnit både Arizona och Georgia.
2020-11-14, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staysmann88
Nu är det klart att Biden har vunnit både Arizona och Georgia.

Nja, inte än. Georgia håller på med en manuell omräkning. Vi får nog vänta tills på måndag innan vi får deras officiella siffror.
2020-11-14, 00:43
Medlem
happyhippoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2

Eric Coomer har patent på 12 system i Dominio, vill du att ja länkar till det också?
2020-11-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Det var ju det som Sidney Powell retweata idag. Ärligt det där låter så otroligt men om Sidney postar det så börjar man undra. Är det bull så stor hon med skägget i brevlådan.

Kan du get ett exempel på när Powell har påstått något osannolikt som sedan visat sig stämma? Jag hänger inte alls med i dina turer om att det är någon man borde lyssna på.
2020-11-14, 00:44
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Nja, inte än. Georgia håller på med en manuell omräkning. Vi får nog vänta tills på måndag innan vi får deras officiella siffror.

Tror jag läste 17:e som slutdatum på deras räkning.
2020-11-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Eric Coomer har patent på 12 system i Dominio, vill du att ja länkar till det också?

Nejdå det behövs inte men det finns ju ingen chans att han kan logga in på ett slutet system om han inte är fysiskt på plats.

Hans demonstration är inte på det faktiska systemet eller hur, eftersom han om han visat på det faktiska systemet skulle ha begått ett grovt brott.
2020-11-14, 00:45
Medlem
happyhippoxs avatar
Citat:

https://patents.justia.com/inventor/eric-coomer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in