2020-11-13, 22:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Arizona och Pensylvania kommer väl inte att ha några omräkningar?

Stämningsansökningarna är forfarande under behandling. Men när det finns ganska starka bevis på att närmare 700 000 röster räknades med kompromissad insyn i Pennsylvania så ska de enligt statens egna lagar ogiltigförklaras.

Jag har svårt att tänka mig något annat än en omräkning eller att dessa väljs bort eller motsvarande.
2020-11-13, 22:26
Medlem
Blot-Svens avatar
Det händer ju ingenting i Rose garden. Det sitter ett gäng journalister där och skruvar på dig. Just nu pratar de på Fox om att de vet att många hoppas på omräkningen i Georgia, men att en omräkning bara brukar flytta några röster hit och dit. Tjejen som reportern intervjuar säger att hon tror att man måste "come to terms" med att det nog blir det resultat som man väntat i hela valet, eftersom Trumps stämningar läggs ned, etc. Men så är inte Fox helt pro-Trump längre.

Det är fö. tänkt att presidentens tal rör vaccinet mot Covid-19. Om han ställer upp på en frågestund förväntas "the process" komma på tal, men Fox tycks vänta sig ett svar i stil med att Trump kämpar på och inte ger upp.
2020-11-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Sök efter skull and bones, yale, china.
Västs oligarker samarbetar med kina kort och gott. De vill ha samma system för oss.
Låter det trevligt?

Trump verkar ha bättre kontakter med Kina än biden så jag gissar att det var tur att biden vann.
Medlem
Man skäms som en hund som nationalkonservativ!

Är DETTA intellgensreserven från ungdomen..ja då går vi nog snarast en ny 68 till mötes.

Någon måste väl åtminstone kunna piska lite förnuft i dagens ungdom?..Hur jävla blåsta är dem egentligen?

Hårresande..sett från strikt nationalkonservativ ståndpunkt då...skrämmande undermåligt!

Fetsmäll på käft till Eder alla.
Medlem
Jirens avatar
Trump live nu. https://www.youtube.com/watch?v=mkVT8pK-OLQ

Han låter inte som en besegrad president. Lika självsäker som alltid. Det bådar gott.
Medlem
happyhippoxs avatar
Förstår inte varför folk fortfarande envisas med att motsätta sig våra misstankar om fusk, verkar inte finnas utrymme för oliktänkande me dessa vänster människor. Om det misstänks fusk av 70+ million människor i USA så ge det en ärlig chans att utredas.
2020-11-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Tänk om du inte hade tillgång till Internet

Så fruktansvärt nerslagen och förnedrad i verkligheten kan ni ju alltid komma hem och logga in här och känna er som inte smarta så åtminstone lyssnade på

Men just i denna fråga har vi tappat tålamodet så dra vidare till UFO eller platt jord eller nåt

Det är det jag har. Det är därför jag kan gå direkt till FISA rapporten som ligger här: https://www.justice.gov/storage/120919-examination.pdf

Då får jag se det media vägrar rapportera om, det är fördelen med internet men vänta du på morgondagens tidning. Du som inte kan se ett ända klipp på youtube utan att såga källan för det ligger på youtube hehe.
2020-11-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Det är det jag har. Det är därför jag kan gå direkt till FISA rapporten som ligger här: https://www.justice.gov/storage/120919-examination.pdf

Då får jag se det media vägrar rapportera om, det är fördelen med internet men vänta du på morgondagens tidning. Du som inte kan se ett ända klipp på youtube utan att såga källan för det ligger på youtube hehe.
Vilka medier har inte rapporterat om FISA rapporten?

Det är offentliga handlingar. Förstår du det?
2020-11-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vilka medier har inte rapporterat om FISA rapporten?

Det är offentliga handlingar. Förstår du det?
ehrm. jag länkade precis rapporten. Lägg ihop 1+1 så har du svar på din fråga.

Dom har inte rapporterat sanningsenligt om det vilket är anledningen att du snackar bort förflaskade bevis och användning av bevis man vetat inte varit tillförlitliga.
2020-11-13, 22:36
Medlem
happyhippoxs avatar
I Trumps tal är det bar WIN WIN WIN, så underbart att höra någon me lite ryggrad och inte nån cucked democrat som inte har stinget i sig. Ingen chans att han kommer avgå
2020-11-13, 22:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Alla röster har räknats om.
Biden kvarstår som president fortfarande.
2020-11-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Så det är så illa, ni kan inte koordinera er argumentation. Det är klart så blir det när man inte klarar av att hålla två tankar i huvudet samtidigt.

Vad svamlar du om försöker du bekräfta det jag skrev i förra posten?

Förresten så har jag gjort edit på min förra post bara så du vet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in