2020-11-13, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Varför skulle det det?

För att det har fuskats nåt enormt såklart. Vänta och se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Vart pratade jag om det som nånting dåligt?
I ditt inlägg som jag kommenterade. Men ber såklart om ursäkt på förhand om det är den sociala kompetensen som inte räcker till och du inte menade att hålla en dålig ton

Citat:
Jag nämde att om man firar såna här saker med pompa och ståt så har man inte väldigt mycket att komma med om man på något magiskt sätt vill flippa Georgia.
Nej, nu ljuger du. Jag citerar ditt inlägg för dig igen så ser du att du inte nämnde det:
Citat:
Så bra då kan de ju vittna allt valfusk som inte sker.

Att ni firar detta som en stor vinst säger en hel del hur dåligt läget är för Trump nu.

Men som sagt, det är talande att Trumpsupportrar tycker det är bra att det är fler observatörer per valbås, undra vart demokraterna står där kan tänka mig att alla typer av observatörer känns överskattat systemet verkar ju vara vattentätt ändå från alla håll och kanter.
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Börja här:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Smartmatic

Vem äger Dominion?

Är du medveten att du använder Wiki som källa?
2020-11-13, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Hmm, titta tillbaka några sidor så hittar du en vettig förklaring från mig. Att Countys eller till och med stater byter mellan blocken är inget konstigt. Hört talas om swing states?
Hört talas om valfusk och korruption på flera olika nivåer?

Vad skulle du säga om du fick reda på att det är samma cabal bakom biden som planerade 9/11 irakkriget invandringen övervakningen, och släppte ut corona?
Skulle du stödja biden eller trump?
2020-11-13, 22:04
Medlem
Det är väldigt intressant hur ni trump supportrar (I min erfarenhet av folk jag träffat har väldigt stark ångest/jag tänkte skriva rasistiska åsikter men det ligger under samma som stark ångest... men nej vet att så är inte fallet för er som tänker svara nu ni är bara arga på hur landet sköts etc.... fast ja ni har stark ångest, inte alla men dom mesta av er.)

Men hur som till topic, detta kan väl ändå inte val valfusk ?

Har följt valvakan och denna tråd, och måste säga att när jag känner mig nere så har jag gått in här lite då och då för att bli glad.
2020-11-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Sök på nätet. Det har flyttat massor av utbildade människor från Kalifornien till Arizona de senaste åren . Huspriserna har blivit för dyra där.

Invånare
2000
Ca 5,1 miljoner
2020
Ca 7,3miljoner

Då borde vi sett dessa siffror mycket tidigare. Läs: Antalet demokrater har ökat med 79,4 % från 2012 till 2020. Totalt omöjligt utan fusk. Dominion finns i Maricopa County.
2020-11-13, 22:05
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Trump tappar allt fler advokater och de har erkänt att de skickar ut mängder med falska anmälningar i ett hopp om att folk som eventuellt har sett fusk ska komma till dem om detta.

Det börjar bli dags och inse att det är över

Jag ser en omräkningar och audits, det är inte över än men det är bra att det finns de som tror det så de kan sova gott.
2020-11-13, 22:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Källa tack! på att de erkänner att de skickad mängder med falska anmälningar

Varsågod, law and crime rapporterade om det, frågan är bara hur många som kommer att acceptera detta.

https://lawandcrime.com/2020-election/trump-campaign-lawyer-admits-to-judge-our-search-for-evidence-of-fraud-produced-obvious-lies-and-spa m/
2020-11-13, 22:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Jag ser en omräkningar och audits, det är inte över än men det är bra att det finns de som tror det så de kan sova gott.

Arizona och Pensylvania kommer väl inte att ha några omräkningar?
2020-11-13, 22:17
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vart någonstans i texten står de att de ljuger om sina anmälningar? sluta sprid lögner är du snäll.

Rubriken "Trump Campaign Lawyer Admits to Judge: Our Search for Evidence of Fraud Produced Obvious Lies and ‘Spam", var för stor för dig att läsa eller?
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Nej det är klart att det inte blir några omräkningar där, det finns inte stöd i lagen för sådana.

Sluta dröm, klart man kan räkna om rösterna även om de skiljer mer än 1 procent om det finns misstanke om valfusk, men som jag förstår är det Bill Barr som väljer om det ska ske eller inte men jag kan ha fel, vi får se.
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Georgia kommer bli helt blodrött efter omräkningen. Det är helt garanterat. Det kommer omkullkasta hela situationen och bli början på Trumps återtåg.

Georgia är ännu en stat som tagit ett jättekliv i röstdeltagande.

2016: 4 146 825
2020: >4 929 846

Inte Arizonanivå men mer än resten av swingstate gänget. Det borde skvallra om att delstaten har potential.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in