2020-11-12, 15:35
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
Jag refererade till den nyligen startade myndigheten (CISA), som Trump verkar ”glömt” nämna, Cybersecurity and Infrastructual Security Agency som efter detta val sitter på en ”hygglig” mängd info gällande nyss förättat val.
CISA är en enhet inom *trumvirvel* DHS.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Enligt Wikipedia flyttade Trump kommissionens uppdrag till DHS (Department of Homeland Security). Så utredningen pågår fortfarande och lades inte ned för att inga bevis hittades.
2020-11-12, 15:35
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Enligt Wikipedia flyttade Trump kommissionens uppdrag till DHS (Department of Homeland Security). Så utredningen pågår fortfarande och lades inte ned för att inga bevis hittades.

Men det har inte givits ut någon rapport med bevis om fusk. I alla fall inte till dags dato.
2020-11-12, 15:37
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Fast kommissionen har inte presenterat några bevis och lades ned.
Korrekt. Den lades ned EFTER att dess uppdrag flyttades till DHS. Så uppdraget lever vidare men inom DHS.
2020-11-12, 15:38
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
?? Vet du vilken fråga du svarade på, för jag fattar då inte vad du menar.
Jag refererade till den nyligen startade myndigheten (CISA), som Trump verkar ”glömt” nämna, Cybersecurity and Infrastructual Security Agency som efter detta val sitter på en ”hygglig” mängd info gällande nyss förättat val.
Uppgifter som dessutom KOMMER påverka ”humanitära stormakten” Sverige, vilket vi alla kommer bli varse inom kort........
Hur troligt är det att de hittar några bevis på fusk som kan förändra valresultatet?
Jag tvivlar.
2020-11-12, 15:38
Medlem
Citat:

Och några månader senare startades CISA som är en del av just DHS. Det är ganska intressant.
2020-11-12, 15:39
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Men det har inte givits ut någon rapport med bevis om fusk. I alla fall inte till dags dato.
Du påstod att kommissionen lades ned för att man inte hittade några bevis. Det var inte sant. Kommissionen lades ned för att uppdraget flyttades till DHS. Att inga bevis har presenteras indikerar att utredningen fortgår.
2020-11-12, 15:41
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Vore det inte fantastiskt om det vore så. Enligt Sebastian Gorka så är detta precis som ryktet om vattenstämplar/isotoper en "subversion" teknik för att passivisera väljarna/folket.
Istället för att ta till gatorna och aktivera sig sitter folk hemma framför sina datorer i tron att en enorm instats strax kommer och räddar nationen.

Samma personer har dragit igång denna typ rykten förut, dvs att det finns en enorm plan i verket bakom kulisserna hos Trump administrationen, känns som hela Q grejen för mig.
Intervjun med han ex CIA agenten Steve någonting på Infowars fick mig att reagera på en gång, att jag hört detta BS från honom förut. Sebastian Gorka bekräftade mina misstankar igår.

Steve Pieczenik kommer klart med desinformation. Först om vattenmärkta valsedlar, nu att Trump ska sätta ut nationella trupper i delstaterna ... vänta nu det är ju precis vad Joe Biden vill. Sen tjatar han om hur Trump håller på med "Sun Tzu teknik", de enda som kommer få sitt Sun Tzu övertagande är USAs befolkning.

För globalisterna är det just nu lockdowns som har högsta prioritet. Fighten är inte mellan Trump och Biden utan mellan centralisering och staternas självbestämmande. Just nu klarar inte USAs regering att ha en nationell lockdown eftersom varje stat bestämmer själv vad de ska göra. Just nu är USA ett lappverk av bestämmelser där varje delstat gör som dem vill och vissa delstater har de tom låtit lokala distrikt bestämma själva. Självbestämmande och kommunistiskt övertagande går inte bra tillsammans.
2020-11-12, 15:43
Medlem
Blot-Svens avatar
Vilket skämt att det som postas på t.ex. The Gateway Pundit allmänt anses ha mycket låg trovärdighet. Då ser vi ändå hur Twitter, Facebook, Google etc. beter sig nu. Även MSM svämmar över av skruvade nyheter. Som om fabricerade uppgifter vore något nytt? En förtjänstfullt framställd förfalskning är också ett konststycke. Tänk frimärken, sedlar, etc.

Det läbbiga är att vem som helst kan döda för en lögn. USA är mer polariserat nu än 1860.
2020-11-12, 15:44
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Men man har ju bara hållit på i sammanlagt fyra år!!!
Vi får väl inom sinom tid se om DHS eller Trump själv kan hitta något valfusk som påverkar valutgången.
2020-11-12, 15:44
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckItBro
Och några månader senare startades CISA som är en del av just DHS. Det är ganska intressant.

CISA verkar vara en pajas myndighet som inriktar sig på bestrida näthat och ej statligt sanktionerad missinformation på nätet.
2020-11-12, 15:45
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Du påstod att kommissionen lades ned för att man inte hittade några bevis. Det var inte sant. Kommissionen lades ned för att uppdraget flyttades till DHS. Att inga bevis har presenteras indikerar att utredningen fortgår.

Om de hittat bevis, tror du inte Trump skulle ha gjort en stor grej av det?
2020-11-12, 15:47
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Om de hittat bevis, tror du inte Trump skulle ha gjort en stor grej av det?
Jag tror han kommer att göra det. Allt handlar om tajming.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in