Citat:
Ursprungligen postat av
crazyd
Vore det inte fantastiskt om det vore så. Enligt Sebastian Gorka så är detta precis som ryktet om vattenstämplar/isotoper en "subversion" teknik för att passivisera väljarna/folket.
Istället för att ta till gatorna och aktivera sig sitter folk hemma framför sina datorer i tron att en enorm instats strax kommer och räddar nationen.
Samma personer har dragit igång denna typ rykten förut, dvs att det finns en enorm plan i verket bakom kulisserna hos Trump administrationen, känns som hela Q grejen för mig.
Intervjun med han ex CIA agenten Steve någonting på Infowars fick mig att reagera på en gång, att jag hört detta BS från honom förut. Sebastian Gorka bekräftade mina misstankar igår.
Steve Pieczenik kommer klart med desinformation. Först om vattenmärkta valsedlar, nu att Trump ska sätta ut nationella trupper i delstaterna ... vänta nu det är ju precis vad Joe Biden vill. Sen tjatar han om hur Trump håller på med "Sun Tzu teknik", de enda som kommer få sitt Sun Tzu övertagande är USAs befolkning.
För globalisterna är det just nu lockdowns som har högsta prioritet. Fighten är inte mellan Trump och Biden utan mellan centralisering och staternas självbestämmande. Just nu klarar inte USAs regering att ha en nationell lockdown eftersom varje stat bestämmer själv vad de ska göra. Just nu är USA ett lappverk av bestämmelser där varje delstat gör som dem vill och vissa delstater har de tom låtit lokala distrikt bestämma själva. Självbestämmande och kommunistiskt övertagande går inte bra tillsammans.