2020-11-11, 23:45
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Det där kan bara hända om ingen av kandidaterna för 270 elektorsröster. Det kommer Biden få och då behövs ingen concede från Trump. Han säger också det i videon men inte så tydligt (han pratar om att valen i delstaterna ej blir certifierade, vilket är samma sak. Proböemet är att de kommer bli certifierade om inte annat så kommer SCOTUS tvinga fram det).

Vet du, jag ogillar Biden mer än Trump, jag tror att Trump är bättre för de amerikanska arbetarna och varför borde jag bry mig? Jag tror att US blir ett bättre land med Trump även om han är lite speciell, men han levererar vilket Biden aldrig har gjort och med Biden vid rodret kommer krigen öka för så är det alltid, krigsindustrin måste tillverka och leverera, tyvärr. En industri som Biden stöder kommer alltid skapa krig.
2020-11-11, 23:48
Medlem
Hbdunkars avatar
Undrar vad reporten får se i detta klipp. Ett spöke, någon skriver att hans mor dog, maffian pressar honom på pengar eller något om valet.

https://m.youtube.com/watch?v=yCjs159X5q4
2020-11-11, 23:48
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Trump är sanslös nu. För en timme sedan postade han på twitter den video där två valarbetare samlar in valsedlar från en inlämningslåda. Helt legitimt gör de sitt jobb mitt på dagen.

Och USAs president antyder att det är något skumt "You are looking at BALLOTS! Is this what our Country has come to?".

Fan, jag spyr på Trumpen. Han är spritt språngande galen.
2020-11-11, 23:49
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Kommer blocken att lyckas?
Wtf? Det där hände i början på oktober och Trump körde över henne på allt utom det som skadade honom själv och som fortfarande är hemligstämplat. Plocka upp gamla nyheter och presentera de som nya är det senaste i propagandan?
2020-11-11, 23:53
Medlem
OtherBarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
MANNEN SOM UPPFANN EMAILEN
Dr Shiva, MIT, ger sig nu in i matchen.

Mr. President
@realDonaldTrump

& Mr. Biden
@JoeBiden

Our analysis in Michigan indicates a computer algorithm was likely used to transfer 69,000 votes. We are willing to subject our results to a critical & transparent review with your representatives. Are you open?

-Dr. Shiva

Länk till Shiva:
https://twitter.com/va_shiva/status/1326595796947656716
Kollade på hans rapport på Youtube, mycket övertygande.
2020-11-11, 23:54
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Wtf? Det där hände i början på oktober och Trump körde över henne på allt utom det som skadade honom själv och som fortfarande är hemligstämplat. Plocka upp gamla nyheter och presentera de som nya är det senaste i propagandan?
Jag visste uppenbarligen inte det. Händer jävligt mycket i världen och ingen hänger med i allt. Krävs inte ett geni att räkna ut att det. Det var inte heller jag som presenterade nyheten om jag måste förklara allt för dig. Ett misstag. Chill.
2020-11-11, 23:55
Medlem
Haddock93s avatar
https://mobile.twitter.com/EricTrump/status/1326651367017107458?

[/quote] Philadelphia has destroyed all ballot envelopes.

This will make identifying naked ballots and ballots arriving post election impossible. It will also make finding fraud in an audit very hard.[/quote]

Såhär agerar man inte om man inte har någonting fuffens att dölja. Optiken blir bara sämre för Demokraterna.
2020-11-11, 23:58
Medlem
GSA vill inte veta av någon övergång till Biden. Pompeo beskrev det så bra. ”Övergången kommer att bli friktionsfri till Trumpadministrationen”

https://www.dn.se/varlden/dokumentet-som-sinkar-erkannandet-av-biden-som-ny-president/
2020-11-11, 23:59
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Det där är bara dåliga rykten. Men om domstolarna avvisar, då går man vidare till nästa nivå. Detta var redan förutsett, det är så det går till, detta kommer avgöras i USA:s högsta domstol.

Fast det är inte dåliga rykten, Trumps advokater erkände att det var skitsnack när de påstod att det inte fanns några observatörer
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-11-12 kl. 00:03.
2020-11-12, 00:00
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://mobile.twitter.com/EricTrump/status/1326651367017107458?
Philadelphia has destroyed all ballot envelopes.

This will make identifying naked ballots and ballots arriving post election impossible. It will also make finding fraud in an audit very hard.

Såhär agerar man inte om man inte har någonting fuffens att dölja. Optiken blir bara sämre för Demokraterna.
Tänkte precis länka den. Stämmer den där tweeten så är Pennsylvania väldigt nära att gå till Trump. Enligt lag så måste kuvertet sparas, annars så ogiltigförklaras rösten.
2020-11-12, 00:02
Medlem
Emma18s avatar
Angående den här Dr. Shiva har han en intressant wikipediaartikel:

Citat:
V. A. Shiva Ayyadurai is an Indian-American scientist, engineer, politician, entrepreneur, and promoter of conspiracy theories and unfounded medical claims. He is notable for his widely discredited claim to be the "inventor of email", based on the electronic mail software called "EMAIL" he wrote as a New Jersey high school student in the late 1970s. Initial reports that repeated Ayyadurai's assertion—from organizations such as The Washington Post and the Smithsonian Institution—were followed by public retractions. These corrections were triggered by objections from historians and ARPANET pioneers who pointed out that email was already actively used in the early 1970s.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shiva_Ayyadurai

Inte så värst pålitlig kanske...
2020-11-12, 00:03
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast ser är inte dåliga rykten, Trumps advokater erkände att det var skitsnack när de påstod att det inte fanns några observatörer
Har läst att flera skriver det men missat källan. Har du en länk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in