2020-11-11, 12:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Har du inga egna åsikter om det citerade?

Jo. Upplever det som att man bland 120 000 vallokaler letar efter halmstrån och gör allt som nån gök upplever som mysko till valfusk.
Man kastar ur sig tusentals anklagelser om "mysko grejer" och hoppas att nåt tar fjutt.

Jag gick på vallokalens toalett, var slut toapapper så jag blev kvar där tio minuter extra. Hmm, valfusk?
2020-11-11, 12:57
Medlem
En sak är säker, och det är att oavsett vem som blir president, kommer 30-40% av väljarkåren att misstänka valfusk. MSM har piskat upp ett sånt extremt hat mot Trump, att det blir svårt för någon sida att verkligen tro på att saker och ting har gått rätt till.

Jag är långt ifrån säker på att det har fuskats i större omfattning, men jag misstänker det. Efter rättsprocessen kommer jag att lägga ner grävandet oavsett resultatet, då det inte längre kommer att spela någon roll. Frågan är bara vilka typer av bevis som kommer att läggas fram. Jag kanske kommer att fortsätta misstänka valfusk, men jag kommer inte att älta det i 4 år som Demokraterna har gjort, och jag tror inte att några konservativa kommer att starta några upplopp heller.

Det är så här det blir när vi har en MSM som är 100% bias. Då blir det svårt att lita på demokratin. Journalister ska vara helt opartiska och granska alla makthavare. Men detta har de misslyckats totalt med de senaste 15 åren. MSM idag är ett enda stort skämt. CNN kan lika bra byta namn till "Communist News Network", och jag överdriver inte ens. Det är ren propaganda för vänstern.
2020-11-11, 12:57
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Ställ er frågan: Hur kan Virginia skicka ut 500000 valsedlar till fel adress??

Hur kan New York skicka ut 100000 valsedlar till fel adress??

Hur kan Ohio skicka ut 50000 till fel adress??

Varför diskar man inte dessa stater??
Varför ger man inte ett straff att man får dra bort den mängd man skickat ut.,, slutänden.
Vem har skickat ut valsedlarna?
Jag har ingen aning, men jag misstänker att det är någon annan än Rep. och Dem.
Vem ska straffas och hur?
2020-11-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Om man hittar tusentals valsedlar med exakt samma val på alla poster så är man nära ett bevis, eller kanske tom kan det vara ett bevis för valfusk. Det bestäms i domstol.

Man har redan identifierat mängder av röster där rösten enbart är på Biden som president och inga andra val har gjorts. I delstater där man inte misstänker fusk är sådana röster väldigt ovanliga.
2020-11-11, 12:59
Medlem
Citat:
Varför är skuldfrågan relevant? Har valet genomförts okonstitutionellt skall det göras om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Clinton erkände sig besegrad redan tidigt nästa morgon efter valdagen. Går inte på något sätt att jämföra med Trumps clownerier just nu.
Handling vägrar tyngre än ord. Anser du att den officiella historien inte stämmer kan du starta en tråd i konspirationsforumet. Här gäller dom officiella utredningarna som visar att Clinton försökte sig på en statskupp genom att avsätta en vald president med förfalskade bevis och ett FBI som pushar dessa bevis som sanna trots att dom vet att det var fejk. Man nöjde sig inte heller med att använda köpta falska bevis av Clinton man ändrade i info från annan organisation och alltså själv förfalskade bevis för att stötta demokraterna. Vem som sen signade detta som om det gått rätt till? Ja du gissade rätt, James Comey. Du vet han som media friade från felaktigheterna men rapporterna media drar sin slutsats ifrån säger att ingen som petat på detta kan ses som friad.

Clinton erkände förlusten dagen efter hahaha svårt å säga om du ljuger med flit eller bara är vilseledd men skapa gärna en tråd i konspirationsforumet om du vill diskutera din fejkade linje ytterligare.
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jo. Upplever det som att man bland 120 000 vallokaler letar efter halmstrån och gör allt som nån gök upplever som mysko till valfusk.
Man kastar ur sig tusentals anklagelser om "mysko grejer" och hoppas att nåt tar fjutt.

Jag gick på vallokalens toalett, var slut toapapper så jag blev kvar där tio minuter extra. Hmm, valfusk?
Din jämförelse är ju fjantig. Läs dokumenten så får du se att hundratusentals röstsedlar räknades innan representanter fick närvara i två counties. Betyder självklart inte att det automatiskt är fusk men det betyder helt klart att det inte gick rätt till. Representanter ska närvara annars kan man inte garantera valets integritet.
2020-11-11, 13:00
Medlem
Citat:

Det är de demokratiskt styrda delstaterna som gjort det.
2020-11-11, 13:00
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Du medger alltså att demokraterna sysslat med trams. Tack. Trams som man förövrigt drivit stenhårt juridiskt.

Självklart har de tramsat om oväsentligheter. Varför skulle jag inte erkänna det, jag höll ju på Trump i valet?

Oppositionen ska tramsa. Men att dra upp valfusk, utan starka bevis, som en första förklaring efter ett val är inte trams. Det är en farlig väg. Synd att Trump är för narcissistisk och trög för att förstå hur mycket han, men framförallt USA förlorar på denna cp-show.
2020-11-11, 13:01
Medlem
NeoVains avatar
Den föredetta FBI chefen och Deepstate agenten Andrew McCabe försöker hyckla sig ur ett förhör i senaten om Gen flynn och Joe Biden... gjort av Ted Cruz.

Här kan ni tydligt se hur vänstern infiltrerat FBI. Efter honom kom Comey, lika rutten han.

Nu är det Wray, lika rutten han.

https://menrec.com/cruz-mccabe-gen-flynn-violated-logan-act-biden-already-done-same/

Det är tack vare dessa "enablers" som valfusket inte avslöjas av FBI. Istället gör man allt för att hitta något på Trumps anhängare.

De är desperata nu, Deepstate...

https://summit.news/2020/11/11/video-obama-cia-head-wants-trump-stripped-of-presidency-now/
2020-11-11, 13:01
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Men poströsta ≠ förtidsrösta.
Kolla bara hur regleringen för hur röstningen skall gå till i Sverige är. Även fast vi är långt ifrån perfekta så tillåts endast poströster dom är stämplade i utlandet. Annars får du gott ta och bege dig till en röstlokal antongen på valdagen eller på de utsatta lokalerna för förtidsröstning.

Ja, jag slarvade med begreppen.

Fast mig veterligen var dessa förtidsröster "ett problem" för en vecka sedan när det var "så konstigt" när siffror vände på sina håll. Trump sa "we won" men så upphörde allt… Gång på gång fick man förklara att i flera stater räknades de senare, eller i en annan ordning. Idag tycks detta vara historia och nu gäller det bara poströsterna...
Senast redigerad av farbror Sven 2020-11-11 kl. 13:04.
2020-11-11, 13:02
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Typisk pokertaktik, man kan inte presentera ett rättsfall och samtidigt avslöja att man inte tror på det. Säger ingenting.

Sytftar du på samma pokertaktik som Msm kör med, där dom försöker så frö av tvivel inom Trump administrationen?

Melania lämnar Trump.
Sonen ber farsan ge sig.
Osv, osv,osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in