2020-11-11, 04:31
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vadå, jag trodde ni skulle bli glada över att det faktiskt finns bevis för döda röster, synd bara att det var ett försök till att rösta på Trump

Efter en vecka är det här Demokraternas bästa försök.

We got this 👌
2020-11-11, 04:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Nått jag är jävligt trött på är media sektorn i Sverige, bara bögar och mulattclowner, samma sak inom tech och kommunikation. Hoppas dom får sig en wakeup call

På lördag kommer det att hållas en fredlig demonstration utanför Vita huset för Trump och Demokrati.
Något säger mig att den kommer bli gigantisk.
Vi får se om svensk media lyckas klämma in en bild av den någonstans.
2020-11-11, 04:37
Avstängd
Citat:
Han har även avslöjat att GMO är nyttigt och helt ofarligt genom matematiska formler samt att han uppfann e-posten (säger du emot honom så stämmer han dig för förtal)

Tråden handlar inte om GMO eller e-mail.

Har du ens sett videon?
2020-11-11, 04:39
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Läs det så här istället. Redan nu så tvivlar en femtedel av alla amerikaner på valresultatet.

Omni länkar i samma artikel till "The hill" som skriver
Citat:
Poll: 70 percent of Republicans don't believe election was free and fair

Hur omni lyckas få till ekvationen här förstår jag inte.

Hur många Amerikaner offrar demokratin för att nöja sig med Biden?
2020-11-11, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Omni länkar i samma artikel till "The hill" som skriver

Hur omni lyckas få till ekvationen här förstår jag inte.

Hur många Amerikaner offrar demokratin för att nöja sig med Biden?

Biden är ju president elect än så länge. Vet inte riktigt hur det är tänkt att det ska ändras?
2020-11-11, 04:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Biden är ju president elect än så länge. Vet inte riktigt hur det är tänkt att det ska ändras?

Nej, han är inte president elect.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Efter en vecka är det här Demokraternas bästa försök.

We got this 👌

Bästa försök?

Det är ju bevis för valfusk eller ska det inte räknas när personen röstar på rätt person?
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup

Inte jag heller, men det måste göras.
Han har idag inte ens 270 elektorsröster.
2020-11-11, 04:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Tråden handlar inte om GMO eller e-mail.

Har du ens sett videon?

Det stämmer men det visar på att man bör vara försiktig med att se honom som det stora beviset
2020-11-11, 04:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Bästa försök?

Det är ju bevis för valfusk eller ska det inte räknas när personen röstar på rätt person?

Jojo. Det är illa.
Men inte så illa som kvinnan i Texas som utnyttjar cp-skadade människor för att rösta på 10%Joe.

Men vi kommer ihåg den här döda morsan.
Så kan vi jämnföra när allt är klart hur stor skillnaden mellan konstaterade/dömda fall av fusk som förekommit på båda sidor.
2020-11-11, 04:49
Medlem
Citat:
Han har även avslöjat att GMO är nyttigt och helt ofarligt genom matematiska formler samt att han uppfann e-posten (säger du emot honom så stämmer han dig för förtal)

Att han kodade ett slags epost-program stämmer sen är ju inte grunderna av protokollen inom epost det som är det svåra, snarare alla tillägg till det, men väldigt imponerande ändå för att vara 14 år. Men huruvida han var först går att sia om.
Och hur som helst så är det ju inte vem som helst som lyckas med 4 examina från MIT, så även om du tycks vilja klanga ned på honom så hade du inte lyckats med det.

Men det är ju egentligen irrelevant här. Frågan är ju om du har några sakliga argument för argumenten som finns i videon eller om du bara vill konstatera att det viktigare vem som säger något än vad som sägs? Ska man vara så intellektuellt ohederliga kan vi ju redan diskvalificera dig från att uttala dig om någonting här då du behövt ställa självklara frågor på forumet som vilka som är Rysslands allierade osv.

Men du kanske hade något sakligt att säga om videon?

Citat:
Det stämmer men det visar på att man bör vara försiktig med att se honom som det stora beviset

Eller så lyssnar man till argumenten som sägs och inte till vem som säger det. Seriöst, varenda vänsterbliven i tråden tycks ha en fanatiskt auktoritetstro. Man avfärdar något som helt osant för att det sägs komma från en dålig källa och i nästa stund så länkar man till CNN och Aftonbladet, som det vore några slags säkra källor. Ni tycks helt sakna oförmåga till självständigt tänkande.
Senast redigerad av trevliggrabb 2020-11-11 kl. 04:52.
2020-11-11, 04:49
Medlem
Citat:
Inte jag heller, men det måste göras.
Han har idag inte ens 270 elektorsröster.

Vilka stater är det som Biden egentligen har fått?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in