2020-11-10, 22:04
Medlem
darksecrets avatar
Snälla grabbar! Många här inne sitter och skrapar på ytterskalet. Ni verkar inte förstå att detta är planerat och Trump har fångat träsket i fällan. Trump visste att man skulle försöka fuska via poströsterna så han har vattenmärkt alla lagliga valsedlar och att bara dessa får vara giltiga.

Många kommer vakna och förstå att media har ljugit för er. Förstår ni inte det efter allt detta så är ni bortom all räddning.

Detta är mera än bara ett presidentval.

Jag vet inte om ni hört "drain the swamp" ? Det är exakt det som händer nu.
Detta är nu Trump visar världen vad media och demokraterna är för smuts.
Ni hade förstått allt detta om ni hade fördjupat er lite.

Den kommande tiden kommer bevisa allt. Håll er vid liv för detta vill ni inte missa
Senast redigerad av darksecret 2020-11-10 kl. 22:13.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Du är 0 intresserad. Din väg är redan utstakad.

Men Pompeo och Giuilani är bra orsaker till hans felaktiga text.

Dessutom alla dessa vittnen. 50 edsvurna och han uppskattade att dessa skulle bli 3-siffrigt till slut. Rapporter över hela landet om exakt samma systematiska fusk. Ja, det finns ju en hel del annat men jag sitter på luren och kan inte länka.

Hursomhelst, Trump kommer sitta kvar. Enkelt. Finns en anledning till att de är tysta och lugna samt att han filat på sin golfsving de senaste dagarna. Killen är en vinnare.

För de hittat några papperslappar här och där som de tror är skrotade Trump-ballots? Ge dig...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippaPig
Så om en efterbliven sociopat är oförmögen att förstå att han förlorat och börjar härja om konspirationer och fusk och det hela så klart backas av fnissiga ryssar så ska man börja om? Du var sjuk rätt ofta i grundskolan va? Jösses.
Alternativet till nytt val är en splittrad nation, oavsett vad du sätter för epitet på kandidaterna. Försök eliminera de oegentligheter. som uppdagats, skippa opinionsundersökningar då sådana oftast framstår som manipulativa. Med lärdomar från detta val borde det gå att göra ett nytt val raskt.
Senast redigerad av Externalist 2020-11-10 kl. 22:07.
2020-11-10, 22:05
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Nopp Fantasier som kommer mynna ut i ingenting. Ni incels lovade tusentals rättegångar idag...var är de?

Jag spar ditt inlägg i tråden så när ditt påstådda ingenting visar sig felaktigt kommer jag tillbaka och retas lite till med dig.
2020-11-10, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Rudy?? Menar du Rudy Giuliani, stor-runkaren som håller sina presskonferenser i smutsiga industriområden mellan porrbutiker och Krematorium och som dessutom är känd för att han sätter på sin kusin?

Ja, det finns nog en judisk agenda med atT han predikar i ghettot.

HAN MÅSTE STOPPAS!!!!
2020-11-10, 22:07
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Har du nån länk till brevet?

Samt är en av dem Mitt Romney ?
2020-11-10, 22:07
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag ber om ursäkt, det var 31 st republikaner, inte 30 som jag skrev:

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/elections/2020/11/09/former-republican-representatives-urge-donald-trump-accept-election-results/6225752002/

"Every vote should be counted and the final outcome accepted by the participants because public confidence in the outcome of our elections is a bedrock of our democracy," the statement reads. "Going forward it is our hope the nation will, regardless of party or persuasion, recognize that President-Elect Joe Biden has won this election."

Du skrev fel igen det är fd republikaner i huset, dvs ett gäng föredettingar
2020-11-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag spar ditt inlägg i tråden så när ditt påstådda ingenting visar sig felaktigt kommer jag tillbaka och retas lite till med dig.

Du kan istället svara på var alla de tusentals rättegångarna håller hus som ni lovade skulle börja ....igår.
Var?
2020-11-10, 22:08
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Du är 0 intresserad. Din väg är redan utstakad.

Men Pompeo och Giuilani är bra orsaker till hans felaktiga text.

Dessutom alla dessa vittnen. 50 edsvurna och han uppskattade att dessa skulle bli 3-siffrigt till slut. Rapporter över hela landet om exakt samma systematiska fusk. Ja, det finns ju en hel del annat men jag sitter på luren och kan inte länka.

Hursomhelst, Trump kommer sitta kvar. Enkelt. Finns en anledning till att de är tysta och lugna samt att han filat på sin golfsving de senaste dagarna. Killen är en vinnare.

Men snälla du, det finns inga 50 edsvurna oavsett vad stor-runkaren och kusinknullaren sa, han fick dit 4-5 nästan oerhört vaga, vad han kallade dem vittnen, som i huvudsak svamlade saker helt utan bevisvärde. Inget av det kommer att hålla i rättegång, och de övriga 50 som inte var med för deras egen skull "då de skulle kunna hotas" finns inte, lika lite som Borats assistent som Honeytrappade kåtbocken.
2020-11-10, 22:09
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Stämmer, men 76.3 miljoner andra väljare ville att Joe Biden skulle bli president istället. Det blir ett sår att hela, det är därför som Biden så statsmannamässigt sa i sitt segertal att han är en president för alla amerikaner, inte bara blå.

Och eftersom vi diskuterar valfusket som gav Biden segern ist för Trump får du dra bort 8Milj röster eller fördela dom till Trump om din matte ska gå ihop med din vanföreställning här.
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://youtu.be/2iT9SorOsb8

Återigen osar det självsäkerhet från Pompeo.

”There will be a smooth transition to President Trumps 2nd term”

Han kan inte riktigt hålla sig för skratt. Han vet något.

Jag går återigen tillbaka till min teori att Trump visste att det skulle fuskas i valet och han förstod att detta var det perfekta tillfället att gillra en fälla och falla tillbaka och låta Biden ”vinna” för att sedan exponera till världen vilka hemska människor som döljer sig bakom kulisserna.

1. Trump “loses”.
2. GOP and DOJ pretends to have abandoned him.
3. Trumps inner circle apparently telling him to concede (it was a planted rumor).
4. Trump went golfing and media says he had given up.
5. Trump launches the biggest and most devastating (epic) counterattack In American history.

”Appear weak when you are strong, strong when you are weak”. - Sun Tzu

FRAM MED POPCORNEN.

Valfuskförespråkarna, tillika antidemokrater, åker på en näsbränna som heter duga, å jag älskart..
Medlem
dANiis avatar
Biden vann lika mycket som Al Gore vann, dvs inget.

Trump kommer sitta 4 år till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in