2020-11-10, 21:50
Medlem
PippaPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Ja det är iallf klarlagt att valfusk förekommit och att omräkningar och utredningar kommer följa, oavsett vad de vänsterblivna i tråden tycker.

Vågar inte hoppas på för mycket men det är rätt många GOP toppar som verkar sitta på information.

Alldeles för mycket och alldeles för många pekar på att nått gått riktigt galet för att man ska kunna avfärda det.

Klarlagt? Verkligen?
2020-11-10, 21:51
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Så alla som har mer pengar än dig är judar? Påstår du att 98% av Sveriges befolkning är judar?

Förresten, rättegången börjar inte samma dag du lämnar in ansökan.

De gör det inte ens om du åker fast för weed utan du får ett court-date så all fakta hinner gås igenom och öppna tider finns.

Tror du ett såhär stort utslag kommer samma dag dokumenten lämnas in?? Kommer ta veckor om inte månader att gå igenom för att värdera om det finns validitet i det hela.

Är dock inte förvånad hur jävla korkade och outbildade ni vänsteridioter är. Sluta kolla på Judge Judy.
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkleSmash
Det är ungefär vad jag upplever.

Det kommer in 1-3 namn som super-försvarar anti-demokraterna och förkastar all uns av valfusk.. de håller på 1-2-3 dagar sedan försvinner dessa namn för att bytas ut mot 1-3 nya namn som gör samma sak.
Bara ett fåtal namn har hållt sig kvar sedan valtrådens början till nu.
Lugn bara. När det slutgiltiga resultatet dyker upp så kommer de försvinna lika fort som de gjorde efter valnatten 2016.

Förhoppningsvis är de tillbaka igen om 4 år med nya friska tag. Jag tycker de är småroligt att se deras desperation, även om det blir väldigt mycket spam i tråden.
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
30 högt uppsatta republikaner över hela USA har nu skrivit ett öppet brev, där de begär att presidenten ska acceptera det demokratiska valresultatet.

Annars är det väl mest en väntan, där företrädare för båda partier nu spekulerar i hur länge man måste låta presidenten tjura. Biden-administrationen verkar ta det med ro, en vecka till kan man ge Trump. Presidenten sitter och trycker i Vita Huset och har inte hörts av sedan i torsdags, någon form av rekord.

Biden har vunnit i antal elektorsröster, ganska stort. Dessutom har han 5 miljoner fler röster i popular vote, så det är ju liksom ingen tvekan om vem som är den rättmätige vinnaren. Det är alla världsledare och de flesta i båda partierna överrens om. Sett från Trumps perspektiv så har han dessa alternativ:
a) Hävda att han vann och presentera någon form av bevis för detta.
b) Helt sonika bara hävda att han vann, utan bevis fast han ligger under. Lite "Jag vann för att jag är Trump".

Än så länge kör han på spår (b) vilket är rätt så bisarrt.

Har du nån länk till brevet?
2020-11-10, 21:52
Medlem
barkies avatar
Citat:
30 högt uppsatta republikaner över hela USA har nu skrivit ett öppet brev, där de begär att presidenten ska acceptera det demokratiska valresultatet.

Annars är det väl mest en väntan, där företrädare för båda partier nu spekulerar i hur länge man måste låta presidenten tjura. Biden-administrationen verkar ta det med ro, en vecka till kan man ge Trump. Presidenten sitter och trycker i Vita Huset och har inte hörts av sedan i torsdags, någon form av rekord.

Biden har vunnit i antal elektorsröster, ganska stort. Dessutom har han 5 miljoner fler röster i popular vote, så det är ju liksom ingen tvekan om vem som är den rättmätige vinnaren. Det är alla världsledare och de flesta i båda partierna överrens om. Sett från Trumps perspektiv så har han dessa alternativ:
b) Helt sonika bara hävda att han vann, utan bevis fast han ligger under. Lite "Jag vann för att jag är Trump".

Jösses så många osanningar. Har du tagit din medicin idag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Vi får väl se om det kommer några bevis på valfusk från Trumplägret. Men att ta hans tweets som ett tecken på att det måste finnas substans bakom det han twittrar? ”MEXICO WILL PAY FOR THE WALL!”

Dom byggde ju en Wall! Som mexico faktiskt sitter o betalar!

Men den är långt ifrån klar än. Vad man har gjort istället är att höja säkerheten kring gränsen allt medans väggen byggs.

Det ser ut som att trump ville mura in sig i några år, fokusera på att få landet att blomma både Ekonomiskt o känslomässigt...
Förmodligen för att kunna tävla mot Kina när det kommer till o vara den dominerande på världsekonomin.

Det är detta nu dems har motarbetat.. Dom ska börja slänga pengar på en massa låtsas project istället! Detta till trotts att USA inte är värst när det kommer till utsläpp här i världen.
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Är du dum i huvudet? Länkar man till en nyhet på youtube, bb, aftonbladet whatever får man väl se efter om innehållet är bekräftat. Breitbart är notoriska på få info snabbt från högerkanten i USA och deras nyheter kommer oftast från den inre kretsen på stabs-nivå.

Nu har Donald dock avsagt sig dessa vad jag har förstått men bör inte påverka alltför mycket ändå.

Kontenta: släpps det en nyhet som det länkas till här så kommer den postas här. Nog för att media ljuger men lite ansvar får man ta själv. Går utmärkt att gå in på. gov på de stater där det påstås lämnats in stämningsansökningar för att bekräfta.

Ser dock inget värde i att ljuga om en stämning. Sånt hade uppdagats relativt kvickt och sänkt all trovärdighet för berörd media.

Också viktigt att du förstår att många ser intervjuer och artiklar. De delger dessa i skriftform och inte i länkform. Är man då intresserad av fakta diskuterar man detta och eventuella efterforskningar eller länkbegär fås på begäran.

Med tanke på alla liberala idioter som enbart är härinne för att provocera förstår jag att man inte lägger energi på er. Ni är som en hundbajs som lämnats mitt på gatan - äckliga och i vägen.

Nej det går självklart att länka vad man vill här. Den där användarens hysteriska rantandade görs bäst i att ignoreras. På Flashback är det upp till varje enskild användare att bedöma sanningshalten, som det ska vara. Så länka allt. Vad mer kan vi göra än att läsa mest processen har sin gång.
2020-11-10, 21:53
Medlem
Citat:
Är du dum i huvudet? Länkar man till en nyhet på youtube, bb, aftonbladet whatever får man väl se efter om innehållet är bekräftat. Breitbart är notoriska på få info snabbt från högerkanten i USA och deras nyheter kommer oftast från den inre kretsen på stabs-nivå.

Nu har Donald dock avsagt sig dessa vad jag har förstått men bör inte påverka alltför mycket ändå.

Kontenta: släpps det en nyhet som det länkas till här så kommer den postas här. Nog för att media ljuger men lite ansvar får man ta själv. Går utmärkt att gå in på. gov på de stater där det påstås lämnats in stämningsansökningar för att bekräfta.

Ser dock inget värde i att ljuga om en stämning. Sånt hade uppdagats relativt kvickt och sänkt all trovärdighet för berörd media. Mod!

Också viktigt att du förstår att många ser intervjuer och artiklar. De delger dessa i skriftform och inte i länkform. Är man då intresserad av fakta diskuterar man detta och eventuella efterforskningar eller länkbegär fås på begäran.

Med tanke på alla liberala idioter som enbart är härinne för att provocera förstår jag att man inte lägger energi på er. Ni är som en hundbajs som lämnats mitt på gatan - äckliga och i vägen.

Nämen ojdå trampade visst på en öm tå.

Politisk propaganda, käre vän, varken från Demokrater, Republikaner eller andra håller som "BEVIS" i domstolen. En youtube-film som doctats eller Twitter från Don Jr är inte BEVIS.

Breitbart är att betrakta som partiska. Edsvurna vittnesutsagor som lämnats in till domstolen är att betrakta som "BEVIS". Annars får de döpa om och kategorisera om den här komiska tråden.

Detta är just en "BEVISTRÅD". Håll dig till ämnet annars får du flytta över dig och hela packet till konspirationssidan.
2020-11-10, 21:53
Medlem
Jirens avatar
Noterar att Aftonbladet taggat ner sin bevakning av valet ganska rejält under de senaste dagarna. Antagligen börjar osäkerheten sprida sig även där.

I Sverige är det mest CNN-kopplade Expressen som kör på för fulla segel.
2020-11-10, 21:55
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Nämen ojdå trampade visst på en öm tå.

Politisk propaganda, käre vän, varken från Demokrater, Republikaner eller andra håller som "BEVIS" i domstolen. En youtube-film som doctats eller Twitter från Don Jr är inte BEVIS.

Breitbart är att betrakta som partiska. Edsvurna vittnesutsagor som lämnats in till domstolen är att betrakta som "BEVIS". Annars får de döpa om och kategorisera om den här komiska tråden.

Detta är just en "BEVISTRÅD". Håll dig till ämnet annars får du flytta över dig och hela packet till konspirationssidan.

Du är ju inte ens ett uns intresserad så vad gör du här? Har du missat Rudys uttalanden de senaste dagarna?

Bra duckat förresten.
2020-11-10, 21:56
Medlem
krautbrains avatar
Citat:

Länk till brevet?
2020-11-10, 21:57
Medlem
Citat:
Du är ju inte ens ett uns intresserad så vad gör du här? Har du missat Rudys uttalanden de senaste dagarna?

Bra duckat förresten.

Rudy är en alkoholist och f.d. åklagare och absolut inte expert på valfusk. Att han är inblandad i den här sörjan säger väl allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in