2020-11-10, 18:34
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Du glömmer hela tiden USA´s högsta domstol, allt du skriver är dynga, då massor av stämningar om valfusk lämnats in kommer HD i USA besluta i detta val.

Sen hur det slutar är svårt att sia om men demokraternas valfusk har varit väldigt massivt och en del är nästan omöjligt upptäcka efteråt. Den enda lösningen är omval i de stater där massa anmälningar om valfusk finns och att observatörer tillåts granska allting. Republikanska valobservatörer stängdes ute från många lokaler.

En gissning är att HD kommer besluta om omval i de stater där det kommit in mest anmälningar om valfusk och där valobservatörer nekades övervaka valet.

Detroit ligger ju bra till för omval, de vittnesmål som kommit därifrån är häpnadsväckande, låter mer som ett val i Zimbabwe, demokrater och BLM styrde hela vallokaler och gjorde som de själva ville.

Supreme Court har ingen makt att bestämma vem som vann valet eller att beordra ett omval.
Medlem
Citat:
År 2000 gav de valet till Bush så räkna inte med det

År 2000 ledde Bush omräkningen i Brewer County med några hundra röster. Gore överklagade och ville "vända" staten Florida. Av domskälen framgår att de ska till oerhört starka bevis för att ogiltigförklara röster som faktiskt räknats. Det var inte som nu att dvs. Biden leder mot Trump och dessa stämningar försöker (jag vet inte ens om de seriöst försöker eller om de är dimridåer) vända röster till Trump.

Ingen konservativ domare gör det utan MYCKET STARKA BEVIS och det har aldrig hänt. Någon gång kan ju vara den första. Jag är själv konservativ med extremt bra inblick i amerikansk politik.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftpuppan
Det har inte publicerats några bevis för att det finns inga bevis. Allt som finns är från dåliga förlorare. Väldigt märkligt att så många svenskar är investerade i det här kan jag tycka.

Du får vänta lite, kommer dröja minst en månad till, valfusk kan man inte sammanställa på några dagar. Finns mängder av vittnen och HD i USA kommer få ta ställning till valet i några avgörande stater där mest konstigheter hänt. Omval troligtvis.

Att som dvärgen som leder Moderaterna i Sverige gratulera och hylla Biden innan valet ens är avgjort är pinsamt. Fejknews CNN utser inga presidenter i USA.
2020-11-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
TRÅDSAMMANFATTNING

hej här kommer en kort bulletin som sammanfattar läget i tråden för er som är nya.

VALET ÄR ÖVER. Biden har vunnit en övertygande seger och elektorsrösterna kommer troligtvis utfalla enligt följande: Biden 306 Trump 232. Samma marginal som Trump vann mot Hillary så vill man använda Trumps bombastiska retorik, en jordskredsseger för Biden.

De bevis för valfusk som förekommer i tråden kan grupperas på följande sätt:

1) Ordinära avvikelser och fel i en omfattning som är helt normal för ett val med 150 miljoner röstsedlar och helt betydelselösa för utgången i någon av vågmästarstaterna.
2) Rykten och rena vandringssägner som vi som varit med i "svängen" känner igen från varje val som republikaner förlorar. (Demokraterna använder sina GOTO STORIES).

DONALD TRUMP VET ATT HAN HAR FÖRLORAT.

Det som pågår nu är en DÅLIGT orkestrerad PR-KAMPANJ för att mjölka ur de sista slantarna från de mest blåögda TRUMPSUPPORTRARNA, framförallt det vi kallar för, REDNECKS med MAGA-HATTAR i FLY OVER COUNTRY. "Nyheter" i NEWSMAX och OANN varvas med "seriösa" inlägg på TWITTER OCH YOUTUBE ackompnajerad av de mest hårdnackade radiovärdarna på högerkanten av amerikansk politik.

LÄSER MAN DET FINSTILTA i TRUMP:s TIGGARBREV (vilket inte REDNECKS i MAGA-HATTAR är kända för) - dessa sänds ut ungefär 14 ggr per dag till supportrarna - framgår det att pengarna som skänks för den legala fonden till 60% kan användas av DJ TRUMP General Election Fund för att betala andra omkostnader i kampanjen. Donald Trumps kampanjkassa är tom och sitter på ett skuldberg med fordringar från mediabolag, valarbetare och kommuner där Trump genomfört sina RALLIES. Om inte kampanjkassan räcker för att betala räkningarna blir enligt amerikansk lag kandidaten själv ansvarig för att betala skulden.

Med tanke på att du skriver samma sak om och om igen så får du snart göra en sammanfattning på dig själv.

"Hej här kommer en kort bulletin som sammanfattar läget i tråden för er som är nya. Jag har för tionde gången skrivit min sammanfattning. Jag tänker fortsätta till min sammanfattning får egen majoritet i tråden"
Senast redigerad av stifmeister89 2020-11-10 kl. 18:37.
2020-11-10, 18:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Med järnhand, aka diktatur i form av kommunism.

Hahaha, du kan omöjligt vara seriös, Demokraterna styr inte senaten så de kan inte styra med järnhand.

Sedan så är de inte kommunister, även om du tror att allt till vänster om dig är kommunism så betyder det inte att ens Mussolini var kommunist när han dog.
2020-11-10, 18:36
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Supreme Court har ingen makt att bestämma vem som vann valet eller att beordra ett omval.

Bara det att de gjorde just det år 2000 i valet mellan Bush och Gore.
2020-11-10, 18:37
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Det mesta har vi hört till leda. How about "extraordinary claims takes extraordinary evidence" som tumregel.
Det kan jag instämma i.

Nu ska det inte rinna ut i sanden. Att det kommer grejer nästa vecka känns inte superlovande, men jag står fast vid min uppfattning att valet måste bli föremål för en grundlig utredning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Med tanke på att du skriver samma sak om och om igen så får du snart göra en sammanfattning på dig själv.

"Hej här kommer en kort bulletin som sammanfattar läget i tråden för er som är nya. Jag har för tionde gången skrivit min sammanfattning"

Rapportera det för kors postning bara. Sluta o citera han.
Medlem
Citat:
Du får vänta lite, kommer dröja minst en månad till, valfusk kan man inte sammanställa på några dagar. Finns mängder av vittnen och HD i USA kommer få ta ställning till valet i några avgörande stater där mest konstigheter hänt. Omval troligtvis.

Att som dvärgen som leder Moderaterna i Sverige gratulera och hylla Biden innan valet ens är avgjort är pinsamt. Fejknews CNN utser inga presidenter i USA.
"Omval" finns väl inte med i USAs system? Det som kan komma ifråga är väl i så fall snarare en omräkning, alternativt en redogörelse för hur rösterna räknats?
2020-11-10, 18:38
Medlem
Citat:
Du glömmer hela tiden USA´s högsta domstol, allt du skriver är dynga, då massor av stämningar om valfusk lämnats in kommer HD i USA besluta i detta val.

Sen hur det slutar är svårt att sia om men demokraternas valfusk har varit väldigt massivt och en del är nästan omöjligt upptäcka efteråt. Den enda lösningen är omval i de stater där massa anmälningar om valfusk finns och att observatörer tillåts granska allting. Republikanska valobservatörer stängdes ute från många lokaler.

En gissning är att HD kommer besluta om omval i de stater där det kommit in mest anmälningar om valfusk och där valobservatörer nekades övervaka valet.

Detroit ligger ju bra till för omval, de vittnesmål som kommit därifrån är häpnadsväckande, låter mer som ett val i Zimbabwe, demokrater och BLM styrde hela vallokaler och gjorde som de själva ville.

Donald Trump har gjort ett bättre val 2020 än 2016 i både Detroit och Philly. Det är på landsbygden, i hundratals glest befolkade counties i Michigan och Pennsylvania som Joe Biden har lyckats vinna tillbaka röster som Hillary förlorade 2016.

Så ett omval i Philly eller Detroit kommer inte gynna Trump och det kommer de aldrig vilja föreslå. Men fortsätt flyta milstenen framåt och jag kan ju inte frånta dig din rätt att hoppas. Det enda jag som extremt insatt kan säga till dig är att det kommer inte hända. Ingenting som "flutit upp i media" senaste dagarna kan karaktäriseras som valfusk av betydelse. Tyvärr för din del.
Senast redigerad av Up-in-the-air 2020-11-10 kl. 18:44.
2020-11-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Anledning till att de är "investerade" i detta är att några av dem lever kvar i 2015 med "mystiska konspirationer", pizzagates och madam Clintons pedofilnätverk orkestrerat av en Deep State.

De har panik när poletten börjar trilla ner att de är såååååå 2015 och att tåget lämnat perrongen. Folket kankse kan luras en gång men en adra gång går inte. Så korkad är ingen. Då blir det helt enkel tilt i maskineriet för vissa. Några kan vi nog klassa som rena "BYFÅNAR".
Var konspirationer bara möjliga 2015 eller vad försöker du säga? Varför är det så svårt för dig att tro att en massa mäktiga människor som hatar Trump, kanske har fuskat i valet? Jag påstår inte att de till 100% har fuskat, men det är knappast något osannolikt.
2020-11-10, 18:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Intressant att general Flynn utsågs av Obama. Det visste jag faktiskt inte.

Jag tycker att både generalen och hans son känns trovärdiga rakt igenom. Jag kan inte se någon som helst anledning till att en general och hans son skulle ljuga om dessa saker. Sådana lögner skulle per automatik innebära karriärssjälvmord eller värre.

Mycket intressant. Stärkande.

Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Det var inte en glitch utan en korrigering av en tidigare felinmatning. Någon hade råkat lägga på siffrorna på fel kandidat och detta åtgärdades kort efteråt direkt i Tisdags/Onsdags, vilket då syntes på TV. Det är ingenting som kommer att ändra på röstresultatet som det ser ut nu.

Detsamma gäller de 6000 rösterna i Michigan som felaktigt tilldelades Biden och gavs tillbaka till Trump redan i Tisdags/Onsdags någon gång. Då det inte var ett problem med själva programmet utan ett handhavandefel finns det ingen anledning att tro att de påverkar de andra 47 distrikten.

Vet du eller har du hört någon "dubunka" det? Om det hände i valet för ett år sedan, ett antal gånger i det här valet, finns det anledning att tro att man identifierat alla "felinmatningar" eller kan det gömma sig fler i dessa, de andra 47 eller i de andra staterna?

Mystiken kring Bidens osannolika höga valresultat (högst någonsin!!!) med hänsyn till hans usla insats och jämfört med alla andra presidenter i USAs historia, mystiken kring hur rösterna kom i tiotusental, hundratusental på morgonen enbart till Biden efter flera timmars paus i rösträkningen, precis när han behövde det.

Varför skulle Trump förnedra sig om han förlorade ärligt? Varför skulle Rubi och alla de andra hänga på? Varför skulle USAs mest kända advokat jobba pro bono för Trump om det bara var en fix i idé i en narcissists huvud? Varför skulle tusentals advokater erbjuda sig att jobba pro bono om det bara var en dålig förlorare till en gammal gubbe? Varför tar ex-generaler och ex-ambassadörer tillika ex-director på NSA Trumps parti om det är "normala" misstag som begåtts?

Jag vet sannerligen inte och det gör ingen här inne på FB heller, men min magkänsla säger mig att man försöker stjäla valet från Trump och att patrioter runt om i USA ställer upp för sin rättmätige president.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in