Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Intressant att general Flynn utsågs av Obama. Det visste jag faktiskt inte.
Jag tycker att både generalen och hans son känns trovärdiga rakt igenom. Jag kan inte se någon som helst anledning till att en general och hans son skulle ljuga om dessa saker. Sådana lögner skulle per automatik innebära karriärssjälvmord eller värre.
Mycket intressant. Stärkande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Emma18
Det var inte en glitch utan en korrigering av en tidigare felinmatning. Någon hade råkat lägga på siffrorna på fel kandidat och detta åtgärdades kort efteråt direkt i Tisdags/Onsdags, vilket då syntes på TV. Det är ingenting som kommer att ändra på röstresultatet som det ser ut nu.
Detsamma gäller de 6000 rösterna i Michigan som felaktigt tilldelades Biden och gavs tillbaka till Trump redan i Tisdags/Onsdags någon gång. Då det inte var ett problem med själva programmet utan ett handhavandefel finns det ingen anledning att tro att de påverkar de andra 47 distrikten.
Vet du eller har du hört någon "dubunka" det? Om det hände i valet för ett år sedan, ett antal gånger i det här valet, finns det anledning att tro att man identifierat alla "felinmatningar" eller kan det gömma sig fler i dessa, de andra 47 eller i de andra staterna?
Mystiken kring Bidens osannolika höga valresultat (högst någonsin!!!) med hänsyn till hans usla insats och jämfört med alla andra presidenter i USAs historia, mystiken kring hur rösterna kom i tiotusental, hundratusental på morgonen enbart till Biden efter flera timmars paus i rösträkningen, precis när han behövde det.
Varför skulle Trump förnedra sig om han förlorade ärligt? Varför skulle Rubi och alla de andra hänga på? Varför skulle USAs mest kända advokat jobba pro bono för Trump om det bara var en fix i idé i en narcissists huvud? Varför skulle tusentals advokater erbjuda sig att jobba pro bono om det bara var en dålig förlorare till en gammal gubbe? Varför tar ex-generaler och ex-ambassadörer tillika ex-director på NSA Trumps parti om det är "normala" misstag som begåtts?
Jag vet sannerligen inte och det gör ingen här inne på FB heller, men min magkänsla säger mig att man försöker stjäla valet från Trump och att patrioter runt om i USA ställer upp för sin rättmätige president.