2020-11-10, 15:07
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Trodde att allt var bullshit tills jag såg att du nekar saken. Nu vet jag att demokraterna fuskade maniskt. Tack
Okey, men vad väntar man på då?
Undrar då man berättade om valfusk nu i åravis.
Man undrar varför man väntar om nått som är så klart.

Nått säger att detta kommer bli med alla andra påståenden man har, precis inget sker.
Och ska man se historiskt valfusk, så inser man den är obetydlig för valutgångar.
2020-11-10, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Enligt klåparna i tråden, så kan du inte lägga ut alla bevisen från ax till limpa så har du ingenting att komma med och borde hålla käften. Icke verklighetsförankrade vänsterdårar, alltså.

De är bara väldigt nervösa. Det absolut roligaste om Trump vinner är att se dessa människors totala sammanbrott.
2020-11-10, 15:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det första är skitsnack.

Det andra behöver inte alls nödvändigt mutas om de sätter aktivister som är övertygade om att de förhindrar en Hitler att behålla makten. Bara titta på folket i Sverige för att se hur många som är hjärntvättade av MSM att Trump är ond och Biden/Harris är goda.

Fast jo, teoretisk statestik kan aldrig ta in alla variabler då extrema saker kan hända.

För att det skulle vara utvalda aktivister så måste de även ha valt republikaner som är är det då det inte bara är demokrater som sitter och räknar eller är observatörer, att folk verkar missa den biten gör att allt tjat om matematiskt omöjligt direkt blir skrattretande korkat
2020-11-10, 15:09
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det är ju detta man kan hoppas på. De "bevis" som sprids på nätet är ju sådant utomstående lyckats komma över. Och jag tror inte att man kan använda inringda tips till en hotline. Håller inte i en domstol. Däremot kan det vara smart om man vill skapa sympati för Trumps case.

Jo främst genom att föra statistik över hur många tips man fått, men även hur många som överhuvudtaget ringt in.

George soros och andra frilansare har mobiliserat sin trollarmé och ringer in för fulla muggar med falska tipps och trollningar med ändamålet att ta upp tid för de som svara i hotlinen och göra det svårare att komma fram, men även dessa kan man ha nytta av genom att spåra samtalen för att lokalisera förrädarna men även för att få upp statistiken över inringda samtal/tips(även om det är falska tips
2020-11-10, 15:10
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Okey, men vad väntar man på då?
Undrar då man berättade om valfusk nu i åravis.
Man undrar varför man väntar om nått som är så klart.

Nått säger att detta kommer bli med alla andra påståenden man har, precis inget sker.
Och ska man se historiskt valfusk, så inser man den är obetydlig för valutgångar.

Trodde på Russiagate tills jag såg dina inlägg. Nu tar jag allt du säger och sätter en liten negation framför och sen är det typ alltid sanning.
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Jo men hon hade ju också tre miljoner fler röster, så den känslan är mer befogad. Sen blev hon ju aldrig president. Dessa anklagelser kommer från det allra högsta ämbetet, vilket är riktigt sjukt. Han ifrågasätter ju grundvalarna som Amerika är står på.
Demokraterna har ägnat sig åt exakt samma sak i 4 års tid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Så du tror att väldigt många människor oavhängigt varandra över hela USA har fuskat för att lägga en eller några extra röster på Biden?

Ja. Detta utöver det organiserade fusket. En och annan felaktig röst har säkert kommit in för Trump också men demokraterna vinner det racet med 5-10 ggr.
2020-11-10, 15:11
Medlem
kato85s avatar
Snart 400 sidor i tråden utan att det presenterats något bekräftat bevis.
Bra jobbat grabbar.
2020-11-10, 15:13
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Bra jobbat grabbar.
Väntar också på dem där graverande bevisen men dem finns inte, Enda dem länkar till är Twitter & Youtube vilket inte håller som ett graverande bevis!
2020-11-10, 15:13
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepi
ett antal countyn i USA hade röstetal över 100%

Den har blivit debunked på lite olika ställen, men detta är så politiserat att det är svårt att veta om debunks är mer sanna än påståendena i sig då även debunking-sidan har en stark politisk agenda.

https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/11/08/fact-check-post-argues-states-have-more-votes-than-voters/6191399002/
2020-11-10, 15:14
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Bra jobbat grabbar.
Affidavit kan användas som en del i bevisningen, admissable evidence. Det har lagts två (eller vad det tre?) nu i veckan och en i söndags.
Senast redigerad av tinybits 2020-11-10 kl. 15:18.
2020-11-10, 15:15
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
De är bara väldigt nervösa. Det absolut roligaste om Trump vinner är att se dessa människors totala sammanbrott.

Det är nog allt jag önskar mig i julklapp. Vilken fest.

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast jo, teoretisk statestik kan aldrig ta in alla variabler då extrema saker kan hända.

För att det skulle vara utvalda aktivister så måste de även ha valt republikaner som är är det då det inte bara är demokrater som sitter och räknar eller är observatörer, att folk verkar missa den biten gör att allt tjat om matematiskt omöjligt direkt blir skrattretande korkat

Det finns republikaner som hatar Trump, tro inget annat.

Eftersom du vid upprepade tillfällen inte ens kan stava till statistik utgår jag från att du har begränsade kunskaper i ämnet. Statistik är ett utmärkt verktyg att upptäcka avvikande mönster. Inte bevis, utan upptäcka avvikande mönster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in