Citat:
Ursprungligen postat av
CenturyVoltaire
Jag instämmer till 100 % med citaten från Scott Adams! Dessa är samma tankar jag haft hela tiden. Dems har "lost it" och är känslomässigt närmast i psykos över Trump. Om de inte försökt fuska (vilket trots allt är en paradgren för dem att döma utifrån den massiva hatkampanj de drivit mot Trump de senaste 4 åren med bl a Russia-hoax) skulle man bli imponerad. De hatar Trump med en frenesi som är oöverträffad och att de bara skulle litat på att väljarna "röstar rätt" känns helt enkelt inte troligt. Men vi får se. Vi sitter lugnt i båten åtminstone två veckor till.
Jag förstår om folk här som inte är insatta i Amerikansk politik inte förstår vad Demokraterna är korrupta när det gäller val och vad dem är kapabla till , att de inte känner till historiken av Demokratisk valfusk i Philadelphia mm över senaste 60 åren.
De känner inte till kända fall som när Nixon förlorade till uppenbart fusk i Chicago på 60-talet eller när Lyndon B Johnson vann i Texas pga fusk.
Men nu när en hyfsat påläst och medel intelligent person kan förstå utom tvivel att hela "Russia collusion" historien var ett Demokratisk bluff, och "Impeachment" farsen var samma sk. Då kanske ni borde vara öppna till att det finns en enorm korruption inom vänstern och statsapparaten i USA, och de är villiga att göra allt för att bli av med Trump , men trots detta Trump vinner varje gång hittills.