2020-11-09, 23:29
Medlem
NeoVains avatar
Tucker carlsson om Norm Eisen, en av George Soros lakejer som orkestrerar denna kupp mot Donald Trump just nu. De kallar tillvägagångssättet "Color Revolution" och det är samma taktik de använder mot länder i mellanöstern och ukraina osv. Det var meningen att skapa en "contested election" vilket de såklart bara kunde göra genom att fuska. Detta för att vända folket emot sig själv, demokrater och republikaner. Allting är alltså en Setup. Joe Biden är ingen riktig kandidat.

https://youtu.be/c6XO7SDNGic
2020-11-09, 23:30
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tom, du är tyvärr uttröttande.

Framstående Amerikaner med lång historik, berättar att de har bevis. Bevis lägger man fram till rätten, även du bör se momentum byggas just nu, gör du inte det fine. Då får du avvakta utvecklingen helt enkelt.

PS Blir intressant att jämföra med min Arizona prognos om 3-4% för Trump, efter att man tvättar bort Dominion Voting Systems, och lite annat smått & gott ...

Jag minns att Trump låg riktigt bra till i Arizona vid förtidsröstningen. Men jag har dock inte sett en enda mätning att Trump skulle ligga före.

Jag är 100% säker på att Arizona kommer förbli gå till Biden.
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Klipp OT!!

☝️
Vad menar du med det här?

Tja den ena ÄR i Donalds juridiska team och den andra är en GOP politiker som gullar med Doanld så hela inlägget av att försöka se ut som det är respektabla icke sekt medlemmar, visar sig vara sekt medlemmar som säger Donald har rätt om att han fuskar!!

Du som medlem i sekten tycker detta är OK!

Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Ja.
Skrev personligen ett program igår som cross-examinade röster mot dödsattester i Michigan.

lite mindre än 9000 bekräftat döda fick jag fram.

Och det kan ju låta lite i ett större sammanhang, men många bäckar små. Gör man såhär i vallokaler överallt kan det nog ha en tiltande effekt.

Jag tror faktiskt att vi har ett liknande problem i Sverige, men utan att låta för konspiratorisk så är känslan spontant att de som befinner sig i vallokalerna allt från rösträknare till kontrollanter är vänster.

Man har nästlat sig in i och tagit kontroll över varje myndighet, så varför inte här. Var det inte Stalin som sa att "han inte bryr sig om rösterna, utan om vem som räknar dem"?
2020-11-09, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Misstänker och hoppas på att Donals har ett Ace up his sleeve.

Hur ligger det till med bevisföring? Stämmer det att döda röstat
?
Jo, det verkar inte bättre. Frågan nu är i hur pass stor utsträckning det skett.
Senast redigerad av scrollock 2020-11-09 kl. 23:49.
2020-11-09, 23:32
Medlem
miikoss avatar
Läste något om någon väljare, jag tror det var i Nevada, som sade att någon hade röstat i hennes namn.

1. Myndigheterna har jämnfört signaturen med signaturer i counties records och säger att det ser ut som hennes.
2. Medborgaren vägrar att skriva under en affidavit.

Det kan ju vara valfusk, men det kan också vara så att personen vill kunna rösta två gånger. Personligen så tycker det jag låter som att denna vill undvika mened genom att inte intyga att det som sägs är sant.

Intyganden utan sannhetsförklaran har inget värde alls.

Och om det skulle vara så att någon stjäl hennes main-in-ballot och förfalskar underskriften, så handlar det i det fallet om en enda röst.

Få val avgörs nog av bara en röst.
2020-11-09, 23:33
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du menar att Trump ska använda samma metoder som Dems, dvs fuska tillbaka?
Att ogiltigtigförklara röster som kommit in i valsystemet illegalt är ju raka motsatsen till att fuska. Det är att följa lagen.
2020-11-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Antar att du har läst "The Muller Report" och särskilt del II och sett Muller vittnes utfrågning?
Jag tolkar din kommentar som att du är öppen för tanken på röstfusk.

Jag delar din uppfattning.
2020-11-09, 23:34
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Misstänker och hoppas på att Donals har ett Ace up his sleeve.

Hur ligger det till med bevisföring? Stämmer det att döda röstat?
Det där med att döda röstar har jag fnulat på. Räknas de röster som kommit in med post där den röstande dött innan 3:e nov? Konstigt om det är så för då kan en familjemedlem med divergerande politisk tillhörighet skicka in den dödes röstsedel och rösta mot den dödes vilja.

Det måste väl iaf räknas som fusk. Alla sådana röster där den röstande dött och poströstat måste ju ogiltigförklaras oavsett, iaf om det gäller på dagar. Hur ska postgången kunna minutkollas? Trump har rätt i att vara kritisk mot poströstandet.
2020-11-09, 23:34
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Så här säger delstatssenatens majoritetsledare:

Ergo kommer de att rösta på den som får flest röster i PA.
Dvs Biden om det inte sker någon synnerligen osannolikt i rätten.

Källa
Källa

Mitch spelar ett smart defensivt spel där han säger att han stödjer Trumpetens ansträngningar att pröva sin sak i domstol men samtidigt inte ens yppar ett ord om någon riggat val eller fusk.
På det sättet kan han visa att han "stödjer" Trumpeten men när den här skiten har lagt sig så kan han två sina händer och säga " jag har aldrig sagt att det förekom utbrett "valfusk"

Mitch är en sneaky fucker som vet hur han ska spela sina kort väl.

Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Här har ni ett citat som illustrerat råttornas tankesätt. Bögen vill fuska för att sabotera Trumps möjligheter att utreda fusk. Fittan förstår inte ens själv hur illa det ser ut. Den muslimknullade cucken är så invaggad i tankesättet att det bara är naturligt att fnissa på som en kärring och ”hi hi fniss fniss.... det går att fuska här.... sabotera och manipulera med anonyma och falska registreringar.... det gör vi”.

Det är så naturligt för apan att han till och med gör det i en tråd där han vill övertyga om att vänstern inte fuskat sig till vinsten i USA.

Och det är precis den här attityden som bögen visar prov på som gör att fusk framstår som sannolikt. Man vet helt enkelt att om cuck-vänstern ser en möjlighet att fuska gör de det.

Chill bro chill, tänk på blodtrycket.

https://images.app.goo.gl/kdN2g1vsoDZ1ENSW6
2020-11-09, 23:35
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Statssekreteraren Brad Raffensperger svarar på senatorernas krav på hans avgång.

”Det kommer inte att hända. Väljarna i Georgia anställde mig och bara väljarna kan avskeda mig. Förekom olagliga röster? Det gjorde det säkert. Och vi undersöker saken. Förekom det i en så stor utsträckning att det skulle kunna förändra utgången och ge president Trump Georgias elektorsröster? Det är inte troligt.”

Poof.

Länk? Eller hittade du bara på?
2020-11-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokklubben
Din slutsats är alltså att de som röstade för Trump och hans politik 2016, nu röstar för massinvandring och islamism och diverse pekpinnar från Greta - därför att de "ogillar" honom? Samtidigt som han fått miljoner fler röster än i senaste valet?

Låter det verkligen troligt? För mig låter det troligare att CHAZ, BLM och alla våldsamma vansinnigheter och plundringsupplopp under året har fått moderata demokrater att rösta för ordning och reda.

Ja, du missar en stor grupp äldre republikaner som ser USA som "the becon of light". De kunde helt enkelt inte stå bakom Donald i President valet denna gång. Det röstade emot Donald och valde Biden. Precis som många har sagt i denna tråd. Precis som Demokraterna så består Republikanerna av ett vitt spektra av personer från mitten till ultra höger. Men det Donald missade var särskilt de äldre Republikaner som inte kunde skriva under på hur han har framställt sig och USA. Han blev berusad av sina Rallys och trodde att alla Republikaner var som dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in