2020-11-09, 23:15
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
2 whistleblowers....hela 2 stycken

räckte med en snowden.. innehållet är vad som räknas
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Sluta debattera och visa siffror! Biden ligger långt före och det skulle behövas fler tusentals röster till Trump för att vinna.

Tom, du är tyvärr uttröttande.

Framstående Amerikaner med lång historik, berättar att de har bevis. Bevis lägger man fram till rätten, även du bör se momentum byggas just nu, gör du inte det fine. Då får du avvakta utvecklingen helt enkelt.

PS Blir intressant att jämföra med min Arizona prognos om 3-4% för Trump, efter att man tvättar bort Dominion Voting Systems, och lite annat smått & gott ...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Länka gärna tidpunkter i sändningen där de gör det.
40:00 och framåt
2020-11-09, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Är du helt från vettet ? Ingen har vunnit. En stat skall certifierad sitt valresultat, det har ingen av de stater vi pratat om gjort.

Därefter skall de som leder staten sända elektorsröster till Kongressen och de kan välja att skicka Trump istället för Biden, spännande nog så är det Republikanerna som är ansvariga för detta i Pennsylvania... Just so you know.

Så här säger delstatssenatens majoritetsledare:
Citat:
“Our role is to monitor the process, our role is to provide oversight and call out questions where they might need asked, but certainly want to stay with the tradition of the popular vote winner getting the electors,” Senator Corman said.
Citat:
“We have said it many times and we will happily say it again,” Corman and House Majority leader Kerry Benninghoff wrote in an op-ed earlier last month. “The Pennsylvania General Assembly does not have and will not have a hand in choosing the state’s presidential electors or in deciding the outcome of the presidential election.”

Ergo kommer de att rösta på den som får flest röster i PA.
Dvs Biden om det inte sker någon synnerligen osannolikt i rätten.

Källa
Källa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men de vägrade svara utan bara hade uttalande..

Titta själv..

Titta igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk

Ja, men det kommer krävas bevis!
2020-11-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk

Jämför du Snowden med en trolig valarbetare i en vallokal i Detroit? Lycka till
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
OK. Jag har inget att invända mot det du skriver. Självklart skall alla misstankar utredas.

Dock är det uppenbart för mig att många som skriver här inte under några omständigheter accepterar tanken att Biden kan ha vunnit utan fusk.

Jag är öppen för att han kan det. Men först ska alla misstankar grundligt undersökas. Bra att vi är överens om något då.

I bakgrund mot detta så är det idiotiskt att media + x antal regeringar gratulerat Biden till någon vinst som han ännu inte har. Mexicos hållning är rimligast där man väntar tills utredningarna är klara.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tror du detta momentum kommer avstanna ? Sannolikheten att detta nu ökar till orkanvind är påtaglig.

En av USAs främsta fd åklagare med över 500 federala case säger sig ha mängder av bevis för massivt röstfusk.
https://youtu.be/Z563r6VyJSQ

En av USAs mest aktade nu levande politiker Newt Gingrich ber Trump aktivera "allt" då USA är under attack.
https://youtu.be/pMhIzJaZdOg

Utan att vara nedvärderande så verkar du inte ha alla hästar i stallet. Exakt när skall man agera om inte nu, förutsatt att man finner sin Republik under attack?

Missförstå mig inte, jag vill inget hellre än att du har rätt och jag tycker absolut man ska ta alla chanser att kämpa och pröva detta vidare.

Min poäng var mest att de positva besked som inkommit idag mest har handlat om Trumps rätt till att pröva saken, vilket i sig är ganska givet om engagemanget och stålarna finns. Killary starade ju också rättsmål och utredningar om manipulation av valet 2016 efter hennes förlust, inte att förglömma.

Sen ska jag erkänna att jag inte har fördjupat mig i omfattningen av det juridiska stöd Trump har utifrån ordentligt ännu, därav min efterfågan på just detta.

Hur som helst, om Trump når framgång i processerna och det skulle innebära en faktisk förändring av valresultatet blir det århundradets come back. En dröm av episka mått jag har svårt att föreställa mig, men slår den in är jag först med att fira.
2020-11-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
40:00 och framåt

Vad medgav de där? Kom igen bättre kan du
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Så här säger delstatssenatens majoritetsledare:

Ergo kommer de att rösta på den som får flest röster i PA.
Dvs Biden om det inte sker någon synnerligen osannolikt i rätten.

Källa
Källa

När detta är över tror jag bestämt du har fel. Ingen kommer rösta för en (D) motståndares kandidat om det föreligger systematisk röstfusk, det är självmord för en (R) politiker fattar du väl ?
Medlem
USPS Mail Carrier Caught On Hidden Camera Proving What We All Suspected
https://www.youtube.com/watch?v=Pyxs03bClbw

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in