2020-11-09, 21:27
Medlem
Valfusket diskuteras över allt i USA

Här är det en pensionerad general i Air Force som kommenterar Hammer/ Scorecard.
Fler och fler inser att det har skett ett enormt fusk genom Dominion Hammer/Scorecard

https://www.bitchute.com/video/DzcUkTJP1hK6/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej det blev inte extraordinärt jämnt, och omräkningar kommer troligtvis göra försumbar skillnad, men det förutsätter ju att alla röster är giltiga och att det inte förekom några omfattande fusk.

Nu har det faktiskt kommit fram glasklara bevis om ogiltiga röster och det verkar bli mer och mer.

Det har redan hållits presskonferenser om en rad bevis som utreds för vilka de redan lämnat stämningsansökan. Det har bara inte blivit rapporterat om av media. Bla för Philadelphia i Pennsylvania där om jag minns rätt uppemot 450 000 röster direkt kan ogiltigförklaras pga att rösträkningen varit totalt oövervakad och enligt lag inte kan klassas som giltiga röster.

De har även ett tusental vittnen som är beredda att vittna om valfusk.

Fler ”law suits” väntar för bla Michigan och andra swing states.

Att media påstår att det saknas bevis saknar relevans. Folk får gärna ogilla och bestrida det, men det är domstolarna som avgör. Föreligger det bevis har de inte så mycket val.

Vi får se vad det leder till, men det känns långt ifrån över.

Ja vi får se. Jag har förståelse för att det vissa känns långt ifrån över. Några kommer yra om det här i åratal. Bli inte en av dem för då riskerar du att klassas som byfåne. Låt det sjunka in. Röster kan inte ogiltigförklaras i efterhand. Röstlängden upprättas när väljarna registrerar sig för valet. Har man invändningar mot röstlängden är det bra om detta framförs innan valet, inte när man har förlorat, då framstår man ju en gnutta som dålig förlorare om du förstår vad jag menar. Det går heller inte att "plocka bort" röster eftersom man inte vet vem som röstat på vad. Det som kan ske är en omräkning men skillnaden är alldeles för stor i Pennsylvania för att det ska vara aktuellt. Tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Länka till någon som säger att inget fusk skett.

>>Borskungen
Jag tror att du skall läsa "The Mueller report" och då särskilt del II. Där kan du läsa att man inte kunde bevis att han hade haft någon del/påverkan/eller medverkan i Rysslands påverkan inför valet 2016. Men det står även klart och tydligt att de inte kunde fria honom. Varför det? Om du nu har läst del II av "The Muller Report" så valde utredningen att det inte kunde åtala Donald för något brott. Detta då Presidenten i USA inte kan kan bli åtalad. De ville då inte lägga fram eventuella brott/förhindrande av rättvisa som Presidenten hade gjort. Då han inte skulle kunna försvara sig i en domstolsprocess. Men dessa eventuella brott/förhindrande av rättvisan kan tas upp om han längre inte skulle vara President.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Georgia election official Gabriel Sterling: "We are going to find that people did illegally vote. That's going to happen. There are going to be double voters...That will be found."

https://twitter.com/RealKyleMorris/status/1325879487108673542?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1325879487108673542%7Ctwgr% 5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fif rame%2F2%2Ftwitter.min.html1325879487108673542
Utmärkt. Han har helt rätt attityd i detta. "Every election is imperfect", visserligen, men han hänvisar också till att presidenten har bett om omräkning och att det är rimligt när det är så jämnt som det varit. "Every vote matters".
Han menar ju att de räknat rätt. Dock föredömligt att vilja få ett slut på spekulationerna samt, som han säger, motverka fusk i framtiden likväl som i detta val. I approve.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-11-09 kl. 21:30.
2020-11-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej det blev inte extraordinärt jämnt, och omräkningar kommer troligtvis göra försumbar skillnad, men det förutsätter ju att alla röster är giltiga och att det inte förekom några omfattande fusk.

Nu har det faktiskt kommit fram glasklara bevis om ogiltiga röster och det verkar bli mer och mer.

Det har redan hållits presskonferenser om en rad bevis som utreds för vilka de redan lämnat stämningsansökan. Det har bara inte blivit rapporterat om av media. Bla för Philadelphia i Pennsylvania där om jag minns rätt uppemot 450 000 röster direkt kan ogiltigförklaras pga att rösträkningen varit totalt oövervakad och enligt lag inte kan klassas som giltiga röster.

De har även ett tusental vittnen som är beredda att vittna om valfusk.

Fler ”law suits” väntar för bla Michigan och andra swing states.

Att media påstår att det saknas bevis saknar relevans. Folk får gärna ogilla och bestrida det, men det är domstolarna som avgör. Föreligger det bevis har de inte så mycket val.

Vi får se vad det leder till, men det känns långt ifrån över.

Du glömde Georgia och Wisconsin🤔😁 Det är en enorm konspiration bakom Trumpsom kommer att uppdagas. Watergate kommer att blekna.
2020-11-09, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Men det är ju döda som röstar i varje val, även döda katter. Folk gör det som prank eller för att visa hur patetiskt valsystemet är. Han måste komma med något mer som bevisar systematiskt fusk som kan omfatta tusentals röster.

Men han nämnde bara de döda.

Det han egentligen lade tyngd på och det han bla lämnade in stämningsansökan om var de ca 450 000 röster i Pennsylvania som inte fick bli övervakade över huvudtaget.

Det finns över 50 kontrollörer som är beredda att vittna, vilka enligt egna utsagor inte ens fick göra sina jobb och att rösterna enligt lag därför är ogiltiga.

Han sade även att fler stämningsansökningar kommer i andra stater och och bevisen strömmar in.

Det blir en intressant höst.
2020-11-09, 21:31
Medlem
I-van-Toers avatar
Det kanske redan varit uppe i tråden. Solklart bevis på "hammer" och "scorecard" in action. 19,958 röster byter plats från Trump till Biden i Pennsylvania.

CNN Election night - live stream
https://thedonald.win/p/11Q8Efe5hd/redpill-incoming--vote-switching/c/

Först har Trump 1,690,589 och Biden 1,252,537. Sen när grafiken för Pennsylvania visas igen så har Trump tappat 19,958 röster till 1,670,631 och Biden har ökat till 1,272,495...19,958 röster.

Video på fusket.
https://streamable.com/31zhlj
https://streamable.com/b2ndze

Detta hamnar till slut i SCOTUS, garanterat.
2020-11-09, 21:33
Moderator
vfs avatar
En påminnelse - har ditt inlägg ingenting med valfusk att göra (alltså om dess vara eller icke-vara) så hör inte inlägget hemma i tråden.

/Mod
2020-11-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Omval är tidsmässigt omöjligt. Elektorerna ska vara utsedda 8 december i år för att kunna rösta den 14 december. Det är vad som hände i caset som gick till SCOTUS gällande Florida-valet 2000. Domslutet blev att ni måste sluta med omräkningen för att kunna utse elektorerna i tid, så det resultat ni har nu gäller eftersom ni annars bryter mot konstitutionen.
Samtidigt medger ju konstitutionen för vad som händer ifall elektorerna INTE kan rösta den 14:e december dvs, att det då hänskjuts till representanthuset för omröstning där, så det är nog inte riktigt så enkelt, eller?

Vad händer ifall en pro-Trump delstat vägrar utse elektorer med hänvisning till att det skett fusk och att valet solkats rent allmänt? Kan de sabotera hela processen för alla andra då eller?
Senast redigerad av scrollock 2020-11-09 kl. 21:37.
2020-11-09, 21:35
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Nu har i alla fall Trump kommit i twitterform och meddelar att Nevada och Wisconsin bjuder på överraskningsar. Mer kommer tydligen.
Ja, vad syftar detta på? Han är dock synnerligen vag, tycker jag.
Wisconsin is looking very good. Needs a little time statutorily. Will happen soon!
@Reince

@SeanDuffyWI
Nevada is turning out to be a cesspool of Fake Votes.
@mschlapp
&
@AdamLaxalt
are finding things that, when released, will be absolutely shocking!
Vågar han påstå sådana saker utan att ha ordentligt på benen? Jag menar; han är Donald J. Trump.
2020-11-09, 21:35
Medlem
Jag såg själv när trumpeten röster räknades ned under valnatten. Skrev om de i valvakan tråden också. Tror de gällde Georgia. Fast ingen annan såg de då så jag trodde att jag sett i syne. Men de kanske stämde ändå.
2020-11-09, 21:36
Medlem
Hade Biden vunnit på valdagen så hade jag varit den förste att gratulera, men inte fan ska de ta nästan en vecka att räkna röster, enbart därför jag tror att de har varit något fusk på gång.

Sen tror jag inte direkt att de kommer leda någonstans och tyvärr blir Biden president ändå, även om han troligtvis avlider/avgår inom två år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in