2020-11-09, 18:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Så om tex Georgia röstar och Biden får flest röster. Trumpkampanjen påstår att det fuskas, utan bevis. Då tycker du att det ska bli omval?

Två Counties i Georgia har visst råkat ut för en "Glitch".
Jag kan slå vad på att vi återigen kan se samma mönster, dvs Republikanerna får färre röster Demokraterna får fler röster..

DOMINION MACHINES GEORGIA GLITCH SENATEN
https://www.theblaze.com/amp/senate-georgia-glitch-dominion-machine-2648655221?__twitter_impression=true
2020-11-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Du tror att Demokraterna kringgick rättsystemet, lokal polis, valkommittén osv osv och ordnade på nåt sätt så att republikanska valobservatörer inte fick tillträde, och detta i livsviktiga counties som hela landet har ögonen på dessa dagar. Och detta tror du på utan ett uns bevis, bara för att Rudy har sagt att det finns vittnen som berättat det. Du är hjärntvättad

Man kan ta del av en röstobservatörs vittnesmål i videon. Är 50% sant av det hon säger så är valet i USA ett skämt. Maskerade BLM terrorister inne i vallokalen som hotar republikanska observatörer. Valsedlar som anländer klockan 04.00 på natten och som räknas på en tid som är omöjlig. Mycket modig kvinna, skulle hon bli kallad vittna under ed inför domstol så kommer hon behöva polisbeskydd.

https://youtu.be/zUtTuekWb8Q
2020-11-09, 18:07
Medlem
Emma18s avatar
För många sidor för att se om detta redan postats, men här är en intressant Q&A som debunkar anklagelserna baserade på Benford's lag: https://skeptics.stackexchange.com/questions/49782/do-vote-counts-for-joe-biden-in-the-2020-election-violate-benfords-law

Kortfattat så kan man säga att Benford's lag gäller bara när siffrorna är utspridda över en stor spridning så att storleksordningen är olika. När väldigt många av siffrorna är samlade nära varandra så förväntas den inte längre gälla. I det här fallet är det då väldigt många valdistrikt som har nånstans kring 500-800 väljare i sig. I mer än hälften av Chicago's valdistrikt så fick biden mellan 300-500 röster. Det är inte för att siffrorna är påhittade utan för att distrikten har en konsekvent storlek och biden fick liknande röstantal i alla. Trump fick istället oftast 100-250 röster i distrikten och därför ser hans siffror ut att passa in av ren tillfällighet.

Ett enkelt sätt att kontrollera Benford's lag är att kolla om det fortfarande gäller om man dubblar alla siffror eller halverar alla siffror. I dataset där Benford's lag faktiskt gäller så förväntas den fortfarande gälla lika bra när man gör detta, men i detta dataset gör den det inte alls.

En annan bra poäng är att kolla över graferna över rösterna i Allegheny. Här har man varit oärlig med grafens axel så att Trump's graf visar från 0-14 medan Biden's graf visar från 8-12,5. Detta gör att Biden ser ut att ha mycket större variation än Trump trots att det är liknande. Om man använder samma skala ser det istället ut såhär: https://i.stack.imgur.com/uzYKg.png. Detta spelar dock mindre roll då Benford's lag inte alls kan appliceras på siffror av denna typen, men det visar på oärligheten i de som postar.
2020-11-09, 18:07
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Jag kan slå vad på att vi återigen kan se samma mönster, dvs Republikanerna får färre röster Demokraterna får fler röster..

https://www.theblaze.com/amp/senate-georgia-glitch-dominion-machine-2648655221?__twitter_impression=true

Det var ett exempel. Trump vinner inte valet med Georgia.

Du har haft fel i princip alla dina inlägg här på forumet. Varför skulle du ha rätt nu?
2020-11-09, 18:08
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentOstskog
Nej, jag har inga bevis. Du och de som hävdar fusk måste visa bevisen som du påstår finns.
Jag har inget för, igen, det finns inget omfattande, betydande, samordnat valfusk och därför kan det inte bevisas.

Lugna sig lite Kenta, det som rapporterats här är ett stort antal händelser som alltid tillfaller Demokraterna eller President kandidat Biden. Huruvida detta är rena tillfälligheter eller ett systematiskt valfusk återstår att se. Detta kommer till rättegång snart.

Just nu känns energin bland Trump anhängare här väsentligt bättre än för Biden anhängare. Kanske ett tecken ?
2020-11-09, 18:09
Medlem
prominentens avatar
Mina satsade pengar på Trump är förlorade, jag har 0 kr på mitt konto hos Nordic Bet
Undrar hur de tänkte hehe....

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Ni som spelat, har bettingbolagen börjat betala ut lagda spel? För gör de det är det fel, och de kan mycket väl kräva tillbaka de pengarna om Trump sitter kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air

Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Oroa dig inte! Det gör mig ingenting om Biden vinner när allt är omräknat! Så länge allting går rätt till <3

Tills dess skulle jag sluta lyssna på det som aftonbladet lurar i er.

Ta en koll på vad denna pastor står o berättar för er istället så kanske det går att undvika ett blodbad någon gång i framtiden!

https://m.facebook.com/fatherfrankpa...89566248430377

Alfa: Kort replik bara. Jag har inte läst Aftonbladet på så där 25 år så det är lite svårt att veta vad de skriver.

Oroa dig inte. Jag har kollat det åt dig o det står ungefär likadant där om Trumpens vinst som det gör i CNN..

O det är det jag nu har förklarat för er att vinsten till Biden är rent ut sagt skitsnack.

Enligt den länken jag skicka. Så är väldigt mkt tid kvar tills att någon ens kommer utnämnas till o va en president.

Så du kan vara snäll o sluta sprida skitsnack tack!
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Så om tex Georgia röstar och Biden får flest röster. Trumpkampanjen påstår att det fuskas, utan bevis. Då tycker du att det ska bli omval?
Haha, neeej.

Jag tänker snarast på de eventuella oklarheter som finns kring röstandet i Michigan och Pennsylvania. De sena poströsterna i den senare staten, t.ex. De gör ingen skillnad om man separerat rösterna i fråga och ännu inte räknat dem. Däremot kan man ju inte gärna kasta dem om de var giltiga enligt rådande regelverk i Pennsylvania och det visar sig att den nyligen införda regeln bygger på ett felaktigt beslut. Jag tror att det finns mycket just i anslutning till den massiva poströstningen som man kan låta en domstol kika närmare på.

Enstaka valsedlar som någon fifflat med på eget bevåg är inte skäl nog att underkänna ett valresultat. Snarare skilda nya regler i olika delstater, en del av dem provisoriska, samt tvivel rörande maskinernas tillförlitlighet.
2020-11-09, 18:12
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Haha, neeej.

Jag tänker snarast på de eventuella oklarheter som finns kring röstandet i Michigan och Pennsylvania. De sena poströsterna i den senare staten, t.ex. De gör ingen skillnad om man separerat rösterna i fråga och ännu inte räknat dem. Däremot kan man ju inte gärna kasta dem om de var giltiga enligt rådande regelverk i Pennsylvania och det visar sig att den nyligen införda regeln bygger på ett felaktigt beslut. Jag tror att det finns mycket just i anslutning till den massiva poströstningen som man kan låta en domstol kika närmare på.

Enstaka valsedlar som någon nisse fifflat med på eget bevåg är inte skäl nog att underkänna ett valresultat. Snarare skilda nya regler i olika delstater, en del av dem provisoriska, samt tvivel rörande maskinernas tillförlitlighet.

Amerikas Förenta Stater har egna regler till hur röstningen ska bedrivas. Det som kan vara tillåtet i en stat kan vara otillåtet i en annan.

Det verkar tvärtom tydligt att delstaterna agerar efter den rådande lag och praxis som bestämts. Poströster är alltså inget fusk utan bara ett tillåtet sätt att rösta på.
2020-11-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Lagen i Pennsylvania är glasklar. Elektorerna är skyldiga att rösta på den som fått flest röster i valet i den delstaten. Vilket även gäller i de flesta s.k. SWING STATES. Det var inte ett ovanligt jämnt valresultat i Pennsylvania denna gång. Troligtvis vinner Biden med närmare 100.000 röster (2,3%) om de sent ankommande poströsterna medräknas (ca 30.000).

PENNSYLVANIA ENSAMT AVGÖR VALET TILL BIDENS FÖRDEL. Vad är det du inte begriper.

Lägg dessutom därtill att Biden troligtvis vinner Arizona och Georgia, som båda har republikanska guvernörer, samt Nevada. Är det en koordinerad konspiration med republikanska guvernörer inblandade? Det är ju helt befängt.

Du måste bli torr bakom öronen. Du är så underhållande okunnig att jag bara gapskrattar. Det här handlar om att dra in pengar till Trumps kampanj samt ev. återvalskampanj. Inte ens Trump tror på de här vandringssägnerna....HAHAHA

Mer popcorn till folket.- Mer Giuliani i rutan....!!!

Men det är i domstol det avgörs VILKA röster som är LAGLIGA. Högsta domstolen är det som avgör det i slutändan. Pennsylvania är dessutom den stat med mest "error" och med flest poströster.

Som det ser ut nu kommer minst flera hundratusen röster att ogiltigförklaras bara i Pennsylvania (enligt lag, vilket avgörs i domstol, inte av media).

Sen har vi det där problemet i hur dom fick igenom att poströster fick räknas med ankomst ända fram till fredagen. Detta gjordes genom att gå förbi "The legislators" vilket i sig kan få ALLA dessa valsedlar ogiltigförklarade, då pratar vi 600 000 st.

Så det ÄR lagen, den juridiska processen, som avgör den saken. Pennsylvania är den stat som ligger sämst till i det avseendet, som riskerar att flest röster ogiltigförklaras.

Gör det dig arg? Tacka då dom demokratiska valarbetarna som hindrat observatörer från insyn i räknandet och som slarvat med sitt arbete.
2020-11-09, 18:16
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Men va f-n, är du nu här och ljuger också.

Förklara först varför dina självsäkra och oantastliga dataanalyser som visade att Trump skulle vinna med en landslide slog så fel som dom gjorde. Det var större träffsäkerhet om man singlade krona och klava om vem som skulle vinna delstaterna. Du var också ganska tydlig med att idiotförklara alla som kritiserade dina analyser, som vanligen också saknade källor eller hade ytterst tveksamma källor som "joeisdone", så fram med med det nu. Hittills har du ju vägrat att svara, varför dina din trovärdighet är precis noll i allt du säger och skriver. Men det var kanske en glitch i dina analyser
2020-11-09, 18:16
Medlem
Citat:
Det var ett exempel. Trump vinner inte valet med Georgia.

Du har haft fel i princip alla dina inlägg här på forumet. Varför skulle du ha rätt nu?
Gör det dig arg att dom här felen i datasystemen ställer till det för Biden?

Klaga då på Pelosi för hennes mans företag har andel i det företag som tagit fram detta valsystem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in