2020-11-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jadu, alla polsters hade fel även de som sa att Trump skulle vinna, vår egna Nixter hade nog mest fel av dem alla, men jag håller med dig de amerikanska undersökningarna var rent av värre än sist och de måste se över hur de kunde ha så fel igen

Det verkar finnas misstankar om att Q-Annon gänget kan ha haft ett finger med i att det slog så pass fel då dessa troligen har ljugit i undersökningar eller vägrat svara, om det stämmer tänker jag låta vara osagt dock.
Om underlaget inte är representativt för befolkningen kan man intervjua hur många som helst. Resultaten kommer vara missvisande.

På 20-talet använde man telefonkatalogen och bilregistret trots att de flesta Amerikaner varken ägde telefon eller bil.

Nu ringer man bara upp folk med fast telefon. Säger sig självt att det inte kan bli representativt 2020
2020-11-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Jag har aldrig tidigare sett OAN eller NEWSMAX, det är nya kanaler inom MSM?
FOX brukar jag kolla ibland.

Ja vi får hoppas att Republikanerna viker sig och accepterar återgång till tidigare 71 år av samma sak vi hade, då kan det bli lugnt igen. Inga åsiktspoliser och inga fler impeachments. Demokratpartiet håller ju inte på med sånt när de har makten. För folket och demokratin är det ju inte så bra så klart. För Republiken och att återställa lag och ordning är det dock utmärkt. Men viktigast är att MSM återfår sin trovärdighet.

Newsmax är en viktig kanal för republikanska tittare som tycker Fox är för mesigt. De har en del bra men är tyvärr upp till midjan i Trumpdynga just nu. One America Network är dito dock aldrig sett själv mer än den snygga tjejen som alltid står längst bak på presskonferenserna i vita huset och som Trump vänder sig till för softball frågor när de liberala korrespondenterna är för envetna och hatiska med sina frågor. Vet att hans hardcore väljare tittar mycket på den kanalen.
Medlem
Nån som har koll på vilken tid Trump kampanjens stämningar blir utskrattade och sen utkastade från domstolarna idag? Som alla stämningar har fallit ut hitills (utan chans till överklagan).
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
För Wisconsin:

https://pbs.twimg.com/media/EmV32k-W8AAC6aO.png

https://threadreaderapp.com/thread/1325592112428163072.html

Tack! Ena filen verkade vara borttagen i länken(CSV-någonting) vet du om den finns tillgänglig någon annanstans? Skriptet i den andra länken vet jag ej hur jag kompilerar riktigt...
2020-11-09, 17:27
Medlem
JewBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Using ‘infra red’ equipment that read which ballots were real, or fake the elite National Guardsmen had been deployed to the twelve targeted states of Alabama, Arizona, Pennsylvania, Colorado, Texas, Wisconsin, Tennessee, Washington, Virginia, Delaware, Illinois and Kentucky. In all nationwide, over 500 National Guardsmen were on guard over all ballot counting units.

Har det här gjorts i smyg? Eller kan vi se på vems order den här omräkningen ska gjorts? Snabbt jobbat hur som helst!
Av artikeln framgår att Trump redan innan valet verkar ha satt igång kollen av valfuskskonspirationen mot honom....men vad vet jag
2020-11-09, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Personligen förstår jag inte varför vissa här ägnar minst 2 - 3 timmar per dygn till att förpesta tråden med sina hånfulla one-liners och bestämda konstateranden om att inget fusk begåtts.

Ni sitter ju på sanningen. Varför går ni inte ut på gatan och firar Biden tillsammans med övriga regnbågsmössor och BLM-anhängare? Ni har ju vunnit?!

Ert beteende skriker rädsla långa vägar.

Du gör en bra poäng.

Hade nu dessa kommunister i tråden varit så säkra på vinst hade de ju bara himlat med ögonen och sagt "Okej, visst. Pröva det där i domstol då" och sen gått vidare med sina liv. Istället ser man bara arga inlägg med "det är inte bevis! Och det där är inte bevis heller! Det har ju CNN sagt!" och det spenderas timmar på att förbarma sig över konservativa när man kanske hade trott att de skulle vara överlyckliga av glädje för att ha fått bort sitt hatobjekt nummer 1.
2020-11-09, 17:29
Medlem
Haddock93s avatar
https://americasvoice.news/

https://youtu.be/FSRhdurEnZc

https://youtu.be/Em0R9DRSbIE

Några livestreams jag kan rekommendera som handlar om fusket
2020-11-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JewBiden
Beviset är att Trumps vinst bekräftats med Blockchain av Nationagardets elittrupper

En vattenstämpel spårad med blockchainteknik skulle vara ett till synes vattentätt sätt att avslöja fusk. Det hade varit makalöst slugt av Trump.
2020-11-09, 17:30
Medlem
NeoVains avatar
Sidney Powell har kommit till några nya insikter angående demokraternas planer... Hon börjar komma ikapp.

VOTER FRAUD
Sidney Powell: Dems Had Voter Fraud Planned, Audit Is Needed Nationwide

Citat:
Powell: That’s put it mildly. The computer glitches could not and should not have happened at all. That’s where the fraud took place where they were flipping votes in the computer system or adding votes that did not exist we need an audit of all of the computer systems that played any role in this fraud whatsoever, and Joe Biden had it right. He said that he had the biggest voter fraud organization ever and he didn’t need people’s votes now. He would need people later. They had this all planned, Maria they had the algorithms, they had the paper ballots waiting to be inserted if and when needed and notably President Trump’s vote in the blue states went up enormously. That’s when they had to stop the vote count, and go in and replace votes for Biden and takeaway Trump votes. Maria: I’ve never seen voting machines stop in the middle of an election, stop down and assess the situation. I also see reports that Nancy Pelosi’s long time chief of staff is the key executive at that company, Richard Blum, Senator Feinstein’s husband significant shareholder of the company. What can you tell us about the interest on the other side of this dominion software?
https://menrec.com/sidney-powell-dems-had-voter-fraud-planned-audit-is-needed-nationwide/
2020-11-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Det ena utesluter inte det andra! Givetvis har det inträffat naturliga och ordinära avvikelser. Finns mycket som talar för att det även varit någon typ av voter fraud inblandad.

Glöm inte bort att demokraterna i fyra år försökt göra sig av med Trump och många av dem tror bokstavligt talat att han är nya Hitler. Det finns goda motiv för voter fraud. Men vi får se vad som presenteras i domstolarna. Har inget kommit fram inom två veckor, då lutar det kraftigt att det inte var någon voter fraud som avgjorde valet.

JoeBiden, republikanerna har gjort ett kanonval och vänt trenden från mellanårsvalet 2018. Det ser mycket lovande ut. Analysen är enkel och tydlig. En tillräckligt stor andel av republikanska väljare har valt bort Donald Trump från valsedeln och proteströstat på Biden. Det handlar inte om stora "dumpar" av demokratiska röster i Philly, Atlanta eller Detroit. Det handlar om att Biden i hundratals landsbygdskommuner, rena Trumpfästen, knaprat in tillräckligt mycket på Trump för att vågskålen i 5-6 vågmästarstater skulle svänga till Bidens fördel. Valfusk är osannolikt i detta scenario eftersom trenden är konsekvent i så gott som alla 50 stater. Indiana verkar vara ett undantag.

I synnerhet valet i Pennsylvania, som inte kan betraktas som ovanligt jämnt, har avgjorts i de små städerna på Pennsylvanias landsbygd, där Trump var sensationellt stark 2016. Visst vinner Trump fortfarande där, men med mycket mycket mindre marginal än när Hillary var konkurrent. Tror att med facit i hand är Biden den enda Demokratiska kandidaten som hade den möjligheten att "bryta in" tillräckligt bland Trumpväljare. Ursmart av demokraterna och Trump visste detta för han har hela tiden varit rädd för Biden.
2020-11-09, 17:32
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
The viral video is genuine footage from a livestream of ballot counting. However, in some cases the video has been manipulated by zooming in to eliminate surrounding areas.

Adrienne Marofsky, public relations director for Delaware County, Pennsylvania, told USA TODAY that the video crops out bipartisan observers who were not more than 6 feet away.

"The cropped video portrays an election worker, seemingly alone at a table, marking a ballot. The actual video shows the election worker at a table with other coworkers in a room full of people with bipartisan observers a few feet away at each end of the table, closely observing the worker from approximately 6 feet away," Marofsky said in an email.
https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/11/06/fact-check-video-shows-pennsylvania-poll-workers-fixing-damaged-ballots/6185589002/

Herrejösses vad ni går på. Ifyllning av valsedlar ska vara "bevis" för fusk. Det kan lika gärna vara korrekt ifyllda valsedlar.

Jag ska tala om för alla trumpvänner hur fusk ser ut. Fusk, det är när man gör som den förrädiske Trumpen gjorde när han ersatte den döde HD-domaren Ruth Bader Ginsburg med en av sina egna partilojala medarbetare i hennes ställe.

Eftersom Ginsburg var demokrat så försköts domarkårens sympatier i HD till Trumps fördel ty den nytillträdde domaren var republikan. Det är fusk på hög nivå. Jag tror likförbannat att ingen domare med självaktning kommer att lyssna på Trumpens eländiga klagogråt.

Dom kommer inte ens att ta uppärendet och Trumpen kommer därför att ge sin advokat sparken. Ingenting kan vara hans eget fel. inte. Jag ska tala tyst om varför jag tror att Rut Bader Ginsburg blev mördad. Och jag ska tala tyst om varför jag tror det. Fusk - bah.
2020-11-09, 17:33
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Using ‘infra red’ equipment that read which ballots were real, or fake the elite National Guardsmen had been deployed to the twelve targeted states of Alabama, Arizona, Pennsylvania, Colorado, Texas, Wisconsin, Tennessee, Washington, Virginia, Delaware, Illinois and Kentucky. In all nationwide, over 500 National Guardsmen were on guard over all ballot counting units.

Har det här gjorts i smyg? Eller kan vi se på vems order den här omräkningen ska gjorts? Snabbt jobbat hur som helst!
Har du någon källa på texten du citerar, och är du sarkastisk i ditt inlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Det blir omräkning i sex delstater, även om de inte säger det ännu så kommer de med domstolsbeslut att bli tvingade. Det du säger är positivt, men poängen hos Biden förblir inte. Han kommer att fråntas poäng.
Jag tror också på omräkning eller tom. omval i ett par kritiska stater. Det kan bli trubbel om man inte vet på rak arm vilka röster man bör fokusera på. En omräkning kan mycket väl ge samma resultat som den första. Bättre med omval om misstankarna kvarstår — eller om Pennsylvania får bakläxa för beslutet att tillåta räkning av sent inkomna röster, vilket kan ha lurat väljare vars röster inte bara kan makuleras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in