2020-11-09, 12:04
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Flickor och pojkar.....det är över

Spiken i kistan....BOOOOM

https://twitter.com/TWashingtonWeb/status/1325699034376331264

Du verkar inte förstå mycket. På vilket sätt skulle det vara spiken i kistan? Vad har detta att göra med alla konstaterade oegentligheter i andra stater som Michigan, Nevada etc?
2020-11-09, 12:04
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Men det står inte i texten du citerar att de är konstaterat ogiltiga utan konstaterat osignerade.
Ska man svara på inlägg så må man väl ändå hålla sig till vad som skrivs.

Är en osignerad röst giltig?
2020-11-09, 12:06
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
UPP EN BARLIGEN en FAKE DATA INGENJÖR.

Brunhögerns främsta bevis är anonyma nollor på Youtube och Twitter. Jag hoppas att Joe Biden som vann med en jordskredsseger nu erbjuder hjälp och psykvård till alla dessa vita ensamma människor som har hamnat snett i tillvaron.

Maskiner gör inte fel.
Maskiner gör det dom är programmerade att göra.
Maskiner har aldrig en dålig dag på jobbet.
2020-11-09, 12:07
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ja och dessa röster som bara kom in för Biden var i storstäderna Detroit, Philadelphia, Atlanta osv. Dessa är känd för korroption.

Varför hände det inte i andra delstater som exempelvis Kalifornien och New York? För att det behövdes ej.

Precis. Dems har riktat in sig på att fuska i demokratiskt styrda Sving-stater. Varför lägga tid och energi på stater som är starka republikanska fästen när man kan göra det lätt för sig? Genom att fuska i de så viktiga och avgörande sving-staterna är det också lättast att få allmänheten att tro eller åtminstone acceptera att Biden kanske vann trots allt.
2020-11-09, 12:11
Medlem
Haddock93s avatar
Jag är rätt säker på att Trump har lurat in Demokraterna i en fälla nu. Trump har tjatat om att det skulle bli fusk i valet sedan i somras. Han såg detta komma.

Vad är det bästa sättet att belysa fusk och förstöra sina fiender? Låta dom utföra kuppen och låta dom tro att de har vunnit samtidigt som man har satt upp olika hinder för att samla bevis väl efter fusket är utfört.

”don’t interrupt your enemy while he is making a mistake”.
2020-11-09, 12:13
Medlem
barkies avatar
Men snälla, ät bajs.

Så det där brevet skulle bevisa att det jag nämner inte stämmer? Är du seriöst dum i huvudet?

Är de korrumperade så är dom. De kommer inte komma undan oavsett.
2020-11-09, 12:13
Medlem
Citat:

Brunhögerns främsta bevis är anonyma nollor på Youtube och Twitter. Jag hoppas att Joe Biden som vann med en jordskredsseger nu erbjuder hjälp och psykvård till alla dessa vita ensamma människor som har hamnat snett i tillvaron.
Även om det inte har förekommit något fusk så har Biden knappast vunnit en jordskredsseger. De flesta viktiga stater har han en väldigt liten ledning. Räknar man alla rösterna totalt, så har han fått 3-4 miljoner röster mer. Det låter kanske mycket, men det är det inte i ett land med över 330 miljoner människor. Oavsett vem som vinner detta valet så är det med små marginaler. Dessutom har republikanerna ökat i både senaten och i huset. Den ledningen som MSM sa att Biden hade, dvs att han skulle vinna vissa stater med 5 och 8%, var rent skitsnack. De sa även att han skulle vinna Florida och kanske Texas.

Detta valet är konstigt på så många sätt. Jag har aldrig varit med om att förloraren har vunnit Florida, stort dessutom. Även Ohio. De två staterna brukar alltid gå till vinnaren. Jag tror att något skumt har skett i Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, och Georgia. Kanske även i Arizona.
2020-11-09, 12:16
Medlem
barkies avatar
Citat:

Haha jävla parasit. Skiter på vita samtidigt som du åtnjuter i princip allt som är skapat av vita. Hyckleri.

Jag tycker du bör se över alla oegentligheter som presenterats med egna ögon och sluta vara så jävla äcklig. Ska du argumentera för motsatsen bör du komma med argument.
2020-11-09, 12:17
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Ursäkta att jag lägger mej i men det är lätt att hitta värre lögner.
Jag har hört en värre lögn från Trumps mun. "Vi vann valet".och då är det Biden som just nu har fått 306 elektorsröster.

Nu är det du som ljuger. Biden har inte fått en enda elektorsröst. Ännu! Elektorsröstningen har inte ens ägt rum.
2020-11-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Kommer ju inga konkreta källor till "bevis". Ser bara youtubeklipp, twitterinlägg, wordpresshemsidor och länkar med skumma namn. Det räcker inte.
Vad är det för några bevis du tänker att vi ska kunna lägga ut? Det är väl klart att Trump inte går ut med vilka bevis han har, om han nu har det. Om Demokraterna har fuskat kommer de och MSM givetvis förneka det i all evighet. De kommer aldrig att erkänna det, precis som de aldrig har erkänt att de spionerade på Trumps kampanj, och att de hittade på ryktena om Ryssland.

Jag säger inte att de har fuskat. Jag vet inte. Men jag misstänker det, och jag vill att det ska utredas.
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Bra.
Starkt uttalande från Trump. Det behövs då psy-ops'en börjar få effekt även på mig.

Jag tolkar hans uttalande som om bevisen är överväldigande och vad som händer i morgon är upp till träsket att avgöra.

We got this. 👌

Det är en gammal video.
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Men det står inte i texten du citerar att de är konstaterat ogiltiga utan konstaterat osignerade.
Ska man svara på inlägg så må man väl ändå hålla sig till vad som skrivs.
En poströst kan ju aldrig vara giltig om den inte är signerad. Tänk lite.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in