Citat:
Ursprungligen postat av
Kafka_God
UPP EN BARLIGEN en FAKE DATA INGENJÖR.
Brunhögerns främsta bevis är anonyma nollor på Youtube och Twitter. Jag hoppas att Joe Biden som vann med en jordskredsseger nu erbjuder hjälp och psykvård till alla dessa vita ensamma människor som har hamnat snett i tillvaron.
Även om det inte har förekommit något fusk så har Biden knappast vunnit en jordskredsseger. De flesta viktiga stater har han en väldigt liten ledning. Räknar man alla rösterna totalt, så har han fått 3-4 miljoner röster mer. Det låter kanske mycket, men det är det inte i ett land med över 330 miljoner människor. Oavsett vem som vinner detta valet så är det med små marginaler. Dessutom har republikanerna ökat i både senaten och i huset. Den ledningen som MSM sa att Biden hade, dvs att han skulle vinna vissa stater med 5 och 8%, var rent skitsnack. De sa även att han skulle vinna Florida och kanske Texas.
Detta valet är konstigt på så många sätt. Jag har aldrig varit med om att förloraren har vunnit Florida, stort dessutom. Även Ohio. De två staterna brukar alltid gå till vinnaren. Jag tror att något skumt har skett i Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, och Georgia. Kanske även i Arizona.