2020-11-09, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag lämnar denna tråd. Varför? Det finns inget valfusk som kommer resultera att Trump blir vald. Tro mig. Biden blev vald. Punkt slut. Nu är det dags för Trump att införa det han gick till val på. Klart slut!

LÅS TRÅDEN

Den här tråden är komedi på högsta nivå. Låt oss njuta av professorerna här inne. Inte varje dag man får uppleva genier på denna nivå
2020-11-09, 00:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
För att deras enda uppgift nu är att sprida misstro mot processen, givetvis. Du har ju själv erkänt att du inte har någon källa till att det här skulle vara en demokrat. Det påstod du att det var, ergo så ljuger du.

Skäms du inte för att vara så här dålig på att mytta? Är du såhär irl också? Himlar folk ögonen när du går förbi?

Inse att hon är Demokrat, ni skämmer ut er.
2020-11-09, 00:35
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tom har satsat veckor i tråden och tror fortsatt en journalist på CNN som förmår CNN och Fox att utnämna Biden är en utnämning. Detta stämmer helt enkelt inte. Ingen laglig utnämning har skett finns ett antal vägar för att stoppa detta. Normalt sker detta den 12:e December, vi får se om det kan ske då.

LÅS UPP TRÅDEN!

Du har fel om:
  1. Arizona
  2. Trump vinner valet

Du kommer ha fel om att Biden får ej bli president. Tro mig. Du har fel.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Det är bevisat! Media var svin och därför har ett omfattande valfusk skett. Förresten när kommer BLM testerna du snackade om förut? Har du några tips på hur man kan lura detektorn?

Kamilla Harris kommer meddela dig personligen när det blir aktuellt.

Men om din hudfärg är vit så hamnar du per default i supermax fängelse i El Salvador.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Håller med och trist att konspirationer nu fått ett fast fäste i Pol/USA

Men inget vi fått sett har några bevis för fusk utan bara sekten med massa trams.

Möjligtvis några tusen röster felräknade. Men Biden blir ändå president. Sedan blir det krig i Mellanöstern igen. Tro mig. Biden kommer vilja kriga. Jag har aldrig haft fel på USA's intresse i Mellanöstern.
2020-11-09, 00:36
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Intressant artikel... Twitters censur kan bli deras fall... Demokraternas alltså.

https://dcdirtylaundry.com/trumps-secret-weapon-revealed-fourteenth-amendment-allows-the-president-to-strip-electoral-college-v otes-from-states-supporting-censorship-against-voters-enables-mass-arre/

Vet någon här om the President of the United States kan banna och stänga ned Twitter permanent och hindra dem att någonsin mera verka inom USA på grund av uppenbar ensidig valpåverkande Twitter censur?
Senast redigerad av ModerRota 2020-11-09 kl. 00:38.
Medlem
Qassams avatar
De indicierna jag tycker finns för valfusk är:
De röster som skickades in med brev borde ha kommit in blandade (som att blanda en kortlek), fanns avvikelser i det
Fanns en mängd personer som bara har röstat i presidentvalet, inga röster till senaten eller house of reps., känns mindre trolig
Döda personer har röstat i valet
Benfords lag avviker (medger att jag inte är insatt i den delen, uppskattar input från matematiker/statistiker)
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Väl skrivet, det är helt otroligt att Trump och hans gäng är så odemokratiska av sig att de hävdar valfusk utan några som helst bevis.

Det handlar om att skapa misstanke. Samma sak skedde vid Russia-Gate.
2020-11-09, 00:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Funkar inte så. Ni kommer med anklagelserna så ni har bevisbördan. Allt som länkats här är bara sorgliga försök till att rättfärdiga förlusten.

Förresten:

Jag hörde från min kompis som bor i USA och jobbat på DNC att republikanerna fuskade i förra senat-valet. Var massor med röster från minoriteter som inte räknades och flera demokratiska väljare blev hemskickade på valdagen då valarbetarna ansåg att dessa inte hade ID-kort.

Detta är 100% sant och även om jag inte har bevis så utmanar jag er att motbevisa mig! Tills dess är allt jag påstod sant.

Du hävdar att valet gått korrekt till, bevis det istället.
Jag vill att anklagelser om valfusk ska utredas, just för att jag heller inte kan garantera att valet gått korrekt till.

Ditt ställningstagande medför bevisbörda.
2020-11-09, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Möjligtvis några tusen röster felräknade. Men Biden blir ändå president. Sedan blir det krig i Mellanöstern igen. Tro mig. Biden kommer vilja kriga. Jag har aldrig haft fel på USA's intresse i Mellanöstern.

Biden/Harris pinpointar redan Libyen och Syrien (igen, som Obama)...vapen och intell till de muslimska terroristerna.

En demokrat skulle hellre ta harakiri än låta freden råda.

War-liberals.
Senast redigerad av Hitler.was.a.vegan 2020-11-09 kl. 00:42.
2020-11-09, 00:39
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det skiljer 20.000 röster i denna stat, Vi har massivt röstfusk i en mängd stater, på olika sätt, i olika volym. Just detta "lilla tillägg till Biden" represnterar över 5% av skillnaden mellan kandidaterna.

Antar att du inte förstått hur detta röstfusk gått till osthyvlingstekniken. Man vet via algoritm EXAKT hur många röster som skall tas bort och får förslag var och hur. Detta har skett på ett antal olika sätt troligen beroende på möjligheterna man har och vilken volymen avses.

Om du vill försöka slå i mig att just ett av dessa sätt, inte är ett sätt, då tror jag inte du kommer lyckas. Därmed inte sagt att det inte kan ske fel, just i detta val får vi dock acceptera att det kommer anses kunna vara ytterligare valfusk från Demokraternas sida.

Fast wisconsins lag säger ju att alla röster som maskinen inte läser ska läsas manuellt.
Rätt oproduktivt sätt att fuska på i så fall?

Du vet att storyn om dessa röster är från för 6 dagar sedan va?
Och att man räknade om dem redan då?
Det är bara ngn lirare på reddit som gjorde en rewrite idag som går att misstas.

Du vet att de redan varit inräknade i röstlängden ett tag och att andra justeringar gör att man ändå är uppe på +20k igen, säkerligen för att andra små justeringar gjort till Bidens fördel.

"osthyvlingstekniken" finns ju inte om det inte trillat in fler glitchar i den här magnituten på 5 dagar.

Dessa 13400 röster var ingenting som har mökats fram tills idag, och det finns inte massor av fler sådan som står på tur att hittas. Det upptäcktes redan under valnatten.
Senast redigerad av DirtyDiggerNick 2020-11-09 kl. 00:41.
2020-11-09, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Kamilla Harris kommer meddela dig personligen när det blir aktuellt.

Men om din hudfärg är vit så hamnar du per default i supermax fängelse i El Salvador.

Du är inte helt ute och cyklar här för Kamala är ju en tvättäkta polis. Hon har låst in otaligt många i sin karriär som åklagare. Dock borde ni älska henne för hon är auktoritär och älskar att sy in svarta män i kåken för småsaker. Jag inväntar samtalet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in