2020-11-08, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Här är som sagt största beviset hittils. Tyvärr krävs det att man är i alla fall normalbegåvad för att förstå hur solklart detta är.

https://preview.redd.it/q0gq2h8npkx51.png?width=960&crop=smart&auto=webp&7 f67e5ff
Länken funkar inte, har de en ny?
2020-11-08, 18:10
Medlem
Jag tror att det har fuskats, men jag tror inte att Trump kommer att få någon upprättelse. Det är helt enkelt för många inblandade som vill ha bort honom.
2020-11-08, 18:16
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Jag tror att det har fuskats, men jag tror inte att Trump kommer att få någon upprättelse. Det är helt enkelt för många inblandade som vill ha bort honom.
Säg inte det. Högsta domstolen kontrolleras ju av republikanerna nu.
2020-11-08, 18:24
Medlem
Om random journalist hade fått reda på valfusk så hade den aldrig avslöjat det. Aldrig. Journalisterna är våra fiender och därför måste folket granska makten.
2020-11-08, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Säg inte det. Högsta domstolen kontrolleras ju av republikanerna nu.
Det är sant, men han måste ju ändå lägga fram någon form av bevis.
2020-11-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Haha...ja, kan bara hålla med😂! Noll verklighetsförankring..dom hittar "bevisen " i sina alternativa mediakanaler. Som källhänvisning ofta Youtube 😂😆!!
Otroligt vad folk kastar bort sin tid genom att inbilla sig en massa saker 😂!

Du har lika lite verklighetsförankring om du inte tror att det förekommer fusk. Det finns bevis för att det förekommer fusk. Sen om det är organiserat, vilken omfattning det har och vem som gynnats av det vet vi inte. Du kastar bort din tid genom att inbilla dig att fusk och eller korruption inte existerar i demokratiska val, oavsett land.

Avslutningsvis kan jag bespara dig ett svar om att jag är pro-Trump, om du tänkt göra det. Jag är varken pro-Trump eller pro-Biden.
2020-11-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Fyfan va kassa ni är. Tom Fox news vidhåller att inga vettiga bevis för valfusk finns. Hur vore det om ni försökte göra skillnad på konspirationsteorier och vad som är bevisat. Ska man ges rösträtt om man hugger på varenda påhitt på internet? Nej! Ni är en skam för mänskligheten.
Jag håller med om att det inte finns något övertygande underlag än om valfusk annat än orimligt stöd för Biden hos poströstare i vissa delstater, men Fox News har alltid varit mot Trump så du bör ju inte förvänta dig att de tar hans sida.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tror Trump's mål är att övertala alla andra som röstade på han att det blev valfusk.
Sedan tror jag att bevis kommer nog om ett halvår om det har skett valfusk eller ej.

Notera att Trump är mästare på att övertala och påverka. Han borde vara PR-konsult istället för politiker

Ja. Som det ser ut nu så är det lika på senaten. 46 till Dems, 2 oberoende och 48 på GOP. Om GOP vinner Georgia så har GOP 2 mandat till och GOP kommer vinna alaska, vilket är 1 mandat. Då har GOP 51 mandat, dvs full kontroll över senaten.

Då jag i slutänden tror att folket kommer avgöra frågan om fusket då ingen domstol lyckas lösa det. Därför så frågar jag hur du tycker att det går för Donald här?
Har han folket med sig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Yes nu var Rudy med i showen också!
https://www.youtube.com/watch?v=VBysRWDu0Ug

Jo jag såg det, det var schysst!

O för dom som letar lite bevis på vilka valfusk som skulle kunna skett, så borde dom ta en titt på den här videon som du länkade lite innan.

https://m.youtube.com/watch?v=VBysRWDu0Ug

Jag tycker den var väldigt bra o grymt informativ, så utspelet utav det här ska bli jäkligt intressant att se!
2020-11-08, 18:29
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Då jag i slutänden tror att folket kommer avgöra frågan om fusket då ingen domstol lyckas lösa det. Därför så frågar jag hur du tycker att det går för Donald här?
Har han folket med sig?

Dom som röstade på han.
2020-11-08, 18:29
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Det är sant, men han måste ju ändå lägga fram någon form av bevis.
Självklart måste det läggas fram, men som Rudy la fram i Crowders sändning så har de tagit fram hundratusentals röster som verkar underliga utan att ha ens djupdykt. Det är bara några dagar sedan valet, herregud såna här saker tar tid.

Till och med Ted Cruz ställer sig ju bakom presidenten
https://t.co/glqDrXxGuA?amp=1
2020-11-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guadi
Så du tror att det blir en rättegång? Först och främst behöver ju människor bli åtalade för valfusk.

DOJ och FBI är inte inkopplade just nu. Kongressen är inte ens meddelande. Utan det är bara Trumps anhängare som skriker valfusk.

Sure, han har rätt att ifrågasätta. Men om han inte har bevis så borde han acceptera att Biden är president-elect.

Absolut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in