2020-11-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Fler som vaktar valsedlar än som firade Biden igår, säger en del om vad folk har för uppfattning om misstankarna.
Bara folk med grav TDS som fortfarande skanderar Biden som vinnare.

Ett par hundra i varje video...wow.
2020-11-08, 16:20
Medlem
Trump har skrivit att han vann stort med "71 000 000 lagliga röster". Han påstår också att det har anlänt över 100 miljoner poströster i städer som Philadelphia. Miljoner valsedlar för poströstning har skickats ut till folk som inte ens har begärt att få dem.

Trump twittrar för fullt om detta just nu.

https://twitter.com/realdonaldtrump
Senast redigerad av Snullerux 2020-11-08 kl. 16:28.
2020-11-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är förmodligen bara nån promille av alla som röstat som är ute och firar på gatorna.

Håller du med om att demokrater förmodligen har större förtroende för myndigheter och forskare?

Tror du att demokraterna kommer ha stort förtroende för CISA?

https://www.cisa.gov/
2020-11-08, 16:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Jag också och innan alla sådana är färdiga kan man inte utse någon vinnare i valet.
Det är redan klart, resten är bara formaliteter och fastställa exakt resultat Joe Biden vann med.

Jag ser framemot valfuskutredningen som Joe Biden bör starta upp.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Ett par hundra i varje video...wow.

Syftar du på bilderna från firandet?
Kände samma sak som du faktiskt.
Wow liksom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Håller du med om att demokrater förmodligen har större förtroende för myndigheter och forskare?

Du menar typ jämställdhetsmyndigheten och genusforskare?
2020-11-08, 16:22
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Jag funderar på vad de ska skylla på när Biden sen sitter i WH i Januari. Ska vi bli överösta med länkar hur korrupta domstolarna är i USA? Hur mjukvaran de använder hjärntvättar de? Hur SCOTUS har blivit hjärntvättade av vänsteraliens som rymt från Area51?

Som sagt, det blir mycket komedier framöver

Nu projicerar du nog er vänsterblivnas ryssanka från 2016 när Trump vann en jordskredsseger. Och tänk om din tänkta komedi blir en tragedi för er vänsterblivna ifall ”orange Mussolini” står där som segrare efter bevisat valfusk? Ja, jag kommer förstås se det som komedi.
2020-11-08, 16:22
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Totalt meningslöst att ens diskutera detta eftersom vi alla vet att det är över. Trump kommer inte få igenom några lawsuits och det kommer inte bli några förändringar som gör att han ens har en chans att vinna. Jag förstår att ni trumpers vägrar ge upp hoppet men jag tror att ni innerst inne vet att det är kört.

Biden vann!
Chansen är liten, ja. Kanske en 5% chans eller nått åt det hållet. Personligen så vill jag bara att utredningar ska ske så att valresultatet blir lättare att acceptera för amerikanarna. Det är inte bra att få en president vars vinst starkt ifrågasätts av hälften av populationen. Valintegriteten ska vara helig!

Om det visar sig att utbrett valfusk skett, bra, då kan man ta itu med det och åtala alla inblandade. Om inte, bra, då vet vi det och kan acceptera resultatet. Att inte göra någonting vore det sämsta alternativet, för alla.
2020-11-08, 16:23
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är redan klart, resten är bara formaliteter och fastställa exakt resultat Joe Biden vann med.

Jag ser framemot valfuskutredningen som Joe Biden bör starta upp.

Nej det är inte redan klart.
2020-11-08, 16:25
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Tror du att demokraterna kommer ha stort förtroende för CISA?

https://www.cisa.gov/

Det har jag ingen aning om.
2020-11-08, 16:25
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Totalt meningslöst att ens diskutera detta eftersom vi alla vet att det är över. Trump kommer inte få igenom några lawsuits och det kommer inte bli några förändringar som gör att han ens har en chans att vinna. Jag förstår att ni trumpers vägrar ge upp hoppet men jag tror att ni innerst inne vet att det är kört.

Biden vann!
Du har sannolikt rätt. Även om oegentligheter skulle uppdagas lär de inte vara av sådan omfattning att det påverkar slutresultatet i någon större utsträckning.
2020-11-08, 16:26
Medlem
Hexen666s avatar
Haha twitter alltså. Dom har pinnat en länk på alla Trumps tweets med rubriken "Learn how voting by mail is safe and secure"
Jo tjena, alla vet ju att det är mail in ballots som är mest mottaglig för fusk. Fuck twitter, jävla propagandaorgan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in