Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Jo jag är med på att Biden fått flest räknade röster, men jag invänder mot att tillräckligt många av dom är giltiga. Har du fattat det än?
Vem är det som säger att Biden vunnit?
Då du inte anser att Trump är intresserad av demokrati, så håller du med mig att det vore lämpligt för militären att sköta en omräkning. Som görs för hand, valsedel efter valsedel.
Ja, jag hör hur du anser att man ska ta bort röster som inte passar agendan, detta är inget nytt och varför du upprepar det igen vet jag inte.
Inget du skriver ändrar att trumpen inte är intresserad av demokrati.
Det är så ovanligt tydligt denna skillnaden mellan de som anser demokratin är grundstenen i USA och de som ser det som ett hinder för sin makt.
Det är därför vi ser att det inte ska räknas i en delstat, och absolut räknas i annan delstat.
Omräkningar följer de vallagar man har i respektive delstat.
Hur kan det vara svårt och fatt, undrar då du drar in militären i tron nått argument skulle finans där att inte räkna alla röster.
Kanske det retar dig att jag inte säger militärens röster inte ska räknas?
trumpen har förlorat, det är redan över på den punkten.
Nu väntar vi bara på fascisten ska ignorera detta faktum.
Och så tillsätter man också en valfuskutredning, och denna gången kommer man inte försöka mörka det man kommer fram till och tvinga domstolen dom dela med sig av materialet till alla medlemmar i utredningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
MuhamtaCurry
Först måste dom juridiska processerna som pågår avslutas. Om det förekommit valfusk ligger det i allas intresse att utreda huruvida det stämmer och i vilken omfattning. Processerna runt detta är inte färdiga. Därför har Biden ännu inte vunnit. Spelar ingen roll hur vad mainstream media påstår eller att demokrater firar på gatan och smittar varandra med covid.
valfusk är bara ett narrativ man skapade om man förlorade.
biden har redan vunnit
Så klart det spelar roll vad verkligheten säger.