2020-11-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Konstigt att man använder den för att hitta valfusk i andra länder men i just USA gäller inte matematiska lagar? Du tror att den inte är tillämplig eftersom du läst det i media som nu börjar få panik på riktigt.
Men snälla, det heter bara valfusk när vänstern förlorar. När vänstern vinner med hjälp av fusk heter det demokrati och all form av försök till att avslöja fuskandet heter antidemokrati.
2020-11-08, 13:51
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Denna diskussion känns lite offtopic men OM detta röstfusk är så omfattande som det ser ut så har det planeras länge. Två faktor som de förmodligen räknat med är #1 Justice Ruth Bader dog alldeles innan valet så Supreme court kommer nog döma valresultatet enl lagen. #2 Trump fick mer röster än förväntat så de var tvungna att göra ett slarvigt jobb på vissa platser. Nu tillbaks till bevis.

Bra inlägg !
2020-11-08, 13:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Det finns flera teorier om var fusket begåtts. Enligt mig är den troligaste genom mjukvaran de kallar SCORECARD. Men troligtvis har man inte kunnat bevisa något starkt nog med tanke på att HD inte yttrat sig.

För mig känns det inte troligt att Biden skulle vinna över Trump utan ett omfattande fusk. Vidare att Biden skulle vinna över Bernie Sanders känns lika otroligt. Bernie skulle bli problematiskt att kontrollera.

Demokraterna har hållt ett löfte - att de ska vinna valet oavsett vilka medel de tvingas använda. Deras nästa löfte är att säkerställa att demokraterna aldrig mer ska riskera att förlora posten.

Kriget mot Kina är nu ett faktum, frågan är bara NÄR och under vilka premisser.
Inget valfusk existerar som har en betydelse, så får vi summera upp det.
Vi alla vet att trumpen sagt detta pga han inte gillar demokrati.

Ingen aningen varför man ska kriga med Kina för, är du en krigshetsare?
Men jag kan tänka mig att USA nu helt plötsligt kan ha en normal kommunikation med Europa och man kan starta upp ett samarbete och pressa Kina på frågor som behöver ses över.
Det var trumpens misstag med kina och trodde USA kunde köra ett ensamrace mot dom.
En samordnad effekt hade varit mer effektiv.
2020-11-08, 13:55
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Om man nu skulle ha använt H&S för att manipulera resultaten i vissa vågmästarstater, varför har man inte lagt sig över marginalen för omräkning?

1: Det kan finnas begränsningar i H&S.
2: Fusket kan bli för uppenbart om man kör systemet hårt.
3: demokraterna missbedömer stödet för Trump och måste fixa till det sista, det mesta med totalt felaktiga poströster.

Jag tror inte demokraterna räknar med att bli frikända från anklagelser om valfusk.
Vem utsåg Biden som vinnare?
2020-11-08, 13:59
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Men snälla, det heter bara valfusk när vänstern förlorar. När vänstern vinner med hjälp av fusk heter det demokrati och all form av försök till att avslöja fuskandet heter antidemokrati.

Nu tycker jag att du är väl cynisk. Alla vet ju att det var Putin som riggade presidentvalet 2016 så att Trump vann en jordskredsseger.
2020-11-08, 13:59
Medlem
apelsindanss avatar
Google-sökningar för t.ex. straff för falfusk spikade rejält någon månad innan valet... i swingstater! Det är troligt att detta är rösträknare och andra valarbetare som sökt, men kanske även folk som misstänkt valfusk innan valet. Intressant.
https://www.youtube.com/watch?v=97XMavt7Ve8
2020-11-08, 14:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Inget valfusk existerar som har en betydelse, så får vi summera upp det.
Vi alla vet att trumpen sagt detta pga han inte gillar demokrati.

Ingen aningen varför man ska kriga med Kina för, är du en krigshetsare?
Men jag kan tänka mig att USA nu helt plötsligt kan ha en normal kommunikation med Europa och man kan starta upp ett samarbete och pressa Kina på frågor som behöver ses över.
Det var trumpens misstag med kina och trodde USA kunde köra ett ensamrace mot dom.
En samordnad effekt hade varit mer effektiv.

Hur kommer du fram till den slutsatsen?

Oavsett vad du tycker så kan ingen invända mot att en kontroll-räkning för hand i någon eller några delstater.

Det kommer inte vara aktuellt att använda maskiner för omräkningen.
2020-11-08, 14:02
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
1: Det kan finnas begränsningar i H&S.
2: Fusket kan bli för uppenbart om man kör systemet hårt.
3: demokraterna missbedömer stödet för Trump och måste fixa till det sista, det mesta med totalt felaktiga poströster.

Jag tror inte demokraterna räknar med att bli frikända från anklagelser om valfusk.
Vem utsåg Biden som vinnare?

1: Begränsningar tvivlar jag på, imaginära begränsningar i mån om att det ska se trovärdigt ut utifrån är en annan femma.
2: Men hur jävla uppenbart blir inte fusket om pappersrösterna på plats ska kontrolleras och räknas om, samtidigt som man manipulerat in tusentals röster elektroniskt?! Lite över enprocentsgränsen, eller inte alls tycks vara det enda logiska användningsområdet för H&S i staterna.
2020-11-08, 14:03
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
https://twitter.com/lebronsonroids/status/1323319859405574144

"Sidney Powell just confirmed that she will be the next FBI director."

Jag tror hon kommer bli insvuren före 20e januari
Har Wray fått sparken?
2020-11-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Om man nu skulle ha använt H&S för att manipulera resultaten i vissa vågmästarstater, varför har man inte lagt sig över marginalen för omräkning?

Kanske beror på att då blir det mer än 100 % som har röstat i valet o då blir det ju lite konstigt...
2020-11-08, 14:04
Bannlyst
Alltså Biden säger ju rakt upp och ner att demokraterna har gjort det största röstbedrägeriet i historien. Tror ni mig inte. I det här klippet så säger han ju det helt rättframt. Vilka mer bevis behövs? Klippet: https://www.youtube.com/watch?v=WGRnhBmHYN0
2020-11-08, 14:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
¨
Eller så kanske det hade blivit för tydligt att det har förekommit fusk om de skulle tagit jättemånga senatplatser från populära republikanska senatorer?

Som sagt, jag gillar varken Trump eller Biden, men att det har förekommit valfusk finns det bevis för. Sen i vilken omfattning eller vem som har gynnats mest av det låter jag vara osagt.

Tack för en balanserad syn. Låt oss dock inte vara tysta om bevis läggs fram.
Givetvis skall en anklagelse styrkas i en domstol. Som jag förstått det kommer man lämna in en stor sådan i Pittsburgh måndag gällande 630.000 röster.

#hammer
#scorecard

Hammer & Scorecard så funkar det:

https://twitter.com/BlueSky_Report/status/1324910194111860738

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in