2020-11-08, 03:18
Medlem
winningfeasts avatar
Det hade ju varit riktigt tragiskt om han skulle dö innan han blir insvoren, detta är antagligen en dröm han har haft sen barnsben. Det är ju inte helt otroligt med tanke på hans höga ålder och hur gammal han ser ut rent fysiskt, långsam och ser allmänt förvirrad ut väldigt ofta.

Jsg har svårt att se att han skulle sitta fyra år, men det återstår att se.
2020-11-08, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Jag är inget fan av Trump som person, men det finns en sak här med det här talet som förtjänar att lyftas. Det är budskapsmässigt exakt samma tal som Trump höll efter sin vinst.

- heel and unify
- democrats and republicans come together
- a president for all americans
- reaching out to those that did not vote for trump.

Så sjukt likt, men med en skillnad. Leveransen av budskapet kändes så mycket mer ärligt och flytande då Trump pratade om det. Så uppfattade det jag i alla fall.

Gå in på youtube och kolla om ni vill. Det var extremt intressant att lyssna på direkt efter Bidens tal.
Skillnaden är ju att alla liberaler vägrade att lyssna på Trump och hans idéer. För om man inte omfamnar globbalismen är man ingenting värd i deras ögon.
2020-11-08, 03:19
Medlem
Grattis världen! Vilket land kommer usa starta krig med nu?
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Vem fan bryr sig om dessa? Emo millenials som är i huvudsak värdelösa. Att dom skulle överleva ens en minut i ett inbördeskrig är ju komediguld.
Underskatta inte idioter i stora antal.
Det är en lärdom om något sett historiskt. Plus, hela media-apparaten och NATO står bakom Biden, Trumps anhängare har krasst men sant inte en chans.
Han kommer bli JFK’d snabbare än han kan säga ”voter fraud” om han inte ger sig.

Jag säger det här som en person som stöttar Trump och är totalt emot globalismen. Men jag är en realist, jag förstår att den här ”fighten” inte gynnar Trump. Han förstår det nog innerst inne också.
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Fast bara för att man kallar USA för en demokrati så är det ju per automatik inte en sanning... USA var aldrig tänkt att vara en demokrati när det grundades.

The founding fathers avskydd demokrati.

Deras arv är väl gansa nerpissat numera? USA idag är inte vad det var ens för 15 år sedan. Numera kan vänstern köra över grundlagar med känslor.
2020-11-08, 03:20
Bannlyst
Så indier räknas som svarta 😱✊🏿🇺🇸
2020-11-08, 03:21
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Jag är inget fan av Trump som person, men det finns en sak här med det här talet som förtjänar att lyftas. Det är budskapsmässigt exakt samma tal som Trump höll efter sin vinst.

- heel and unify
- democrats and republicans come together
- a president for all americans
- reaching out to those that did not vote for trump.

Så sjukt likt, men med en skillnad. Leveransen av budskapet kändes så mycket mer ärligt och flytande då Trump pratade om det. Så uppfattade det jag i alla fall.

Gå in på youtube och kolla om ni vill. Det var extremt intressant att lyssna på direkt efter Bidens tal.
Det jag fetat, så blev det inte alls med Trump!

Vi får se hur Biden klarar av att ena USA efter fyra års splittring med President Trump.
2020-11-08, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thegodlight
Grattis världen! Vilket land kommer usa starta krig med nu?
Biden har pratat om att Erdogan måste bort på ett eller annat sätt. Turkiet är väl dock medlemmar i NATO, så det kan bli svårt. Men det visar på att Biden fortfarande tror på regime change.
2020-11-08, 03:22
Bannlyst
När får vi se första bilden med Joe Biden och Greta Thunberg?
2020-11-08, 03:23
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Det jag fetat, så blev det inte alls med Trump!

Vi får se hur Biden klarar av att ena USA efter fyra års splittring med President Trump.

Ja för USA var ju väldigt enat under president Obama Var det därför Trump vann 2016 eller?
2020-11-08, 03:24
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Det är väl knappast en seger att man går ut och in, fram och tillbaka i ett avtal. Direkt när en Republikansk president kommer tillbaka till makten kommer dem gå ur det igen, ser inte direkt någon seger med såna här långsiktiga avtal där partierna har olika uppfattningar som en ny president kan gå ut och in när dem kommer till makten.

Demokraterna ska inte avstå från att göra förändringar bara för ett republikanskt pucko kanske väljs någon gång till och förhoppningsvis är det den sista republikanska presidentkandidaten vi får se som förnekar klimathotet och inte tar miljöfrågan på allvar. Med allt fler högutbildade och en yngre generation som med bred marginal röstar på demokraterna ser det positivt ut för demokraterna, USA och hela världen.

Impeached one-term president, det är Trumps legacy!
Senast redigerad av TKD_1337 2020-11-08 kl. 03:28.
2020-11-08, 03:25
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Dom uppför sig som en enda stor familj där på scenen. Är ganska uppfriskande att se efter 4 år med en iskall Trumpfamilj.
HAHAHA vafan snackar du om, Kamala kallade Biden för rasist och allt möjligt när de var konkurrenter för en ett kort tag sedan. De pratar om hans kära son Hunter som det läckt bilder och film på när han röcker krack och håller på med prostituerade samt hur han tagit korrupta pengar från Kina osv till Bidenfamiljen.
Sitter ju bara o skrattar och skakar på huvudet vad ska man annars göra liksom så jävla fejk och patetiskt skamlöst det kan bli detta.

Vidare ingen aning vad du menar med iskall trumpfamilj de verkar respektera och älska varandra genuint. Trump har snälla ögon med framgångsrika barn, Biden ser helt jävla galen ut och hans barn röker crack o köper horor som knullar honom med sina fötter!
Senast redigerad av Badassmfoka 2020-11-08 kl. 03:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in