2020-11-08, 00:21
Medlem
LibBells avatar
Ikväll kommet jag att ägna en skål åt John McCain. En politiker som har de egenskaper USA hade behövt idag.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Nej, bara ett faktum:

Rättsprocesserna ger Trump rätt:
Demokratpartiet går då återigen igenom följande när de inser att Demokratpartiet inte är vad de först trodde:

denial - "Biden is not racist, white or rich!"
anger - "Biden is racist, white and rich!"
bargaining - "Biden could be racist, white and rich AND not racist, white or rich!"
depression - "Biden is racist......"
acceptance - "Let's vote for a Trump 2024"
opp e

Vågar du trycka upp det där på en tröja och gå runt med den nästa vecka eller är det bara anonymt på nätet du vågar sprida dynga?
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Menar du att Demokrater är vänster? Snälla du det är lätta moderater så varför inte sätta sig in i Amerikansk politik? Väldigt mycket okunskap måste jag säga.
Jag pratade om vänstertokarna här i Sverige.
2020-11-08, 00:22
Medlem
[quote=Generalandersson|73536066]Du kan jo ta och kolla upp valet 2000 mellan Bush och Gore.. Både CNN och ABC utropade först Gore som vinnare, valet gick till HD. Där Gore gav strax upp, trots att han hade en ganska så stark sak.[/QUOTE

Exakt MEDIA utropade Gore dom segrare men det blev Bush till slut. Naturligtvis var det CNN som var där och skulle påverka.

Det kommer att bli likadant nu. Media utropar segrare..och HD får avgöra valet även denna gång.
2020-11-08, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Exakt, Trump har gjort ett fantastisk val, han fick 7 miljoner mer röster i detta. Och då har han utsatts för en häxjakt utan dess like av media, kändisar, twitter, facebook, ja allt.

Det är ju samma sak i Sverige där folk hela tiden röstar för en försämring av samhället, för att media säger att si och så ska du tänka...

Men det hjälper ju inte då Biden kommer få 8 miljoner mer röster av hela folket. Det hjälper inte hur bra val han gjort då han förlorat och inte blir omvald. Ytterst få som bara får 4 år det säger väl något. Dom skäms ju över honom och han Twittrande och han utrikespolitik och får be om ursäkt och skämmas för denna brandgula papegoja.
2020-11-08, 00:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Vi måste ha följt helt olika typer av media.

Vilka media talade om Trump som den nya Hitler och att WW3 var nära.
Ett flertal medier. Dock så överdrev jag när jag skrev WW3, men en massa vänsterblivna idioter och även journalister och sk experter hävdade att Trump kommer att ta USA ut i krig mot den och den nationen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du kommer att bli lika besviken på denna s.k. utredning som du blev på valresultatet. Har du inte tröttnat på att alltid vara på den förlorande sidan? En avprogrammering är första steget till att komma in i värmen med oss andra.

Att överhuvudtaget komma på tanken att inte kalla poströsterna legitima, den röstningstyp som var mest vanlig bland de som stod till buds, med ca 65 miljoner avlagda röster på detta sättet, är ingenting annat än demokratiförakt.

Det har varit i det närmaste komiskt att följa Trumpisterna demonstrera och skandera "Count the votes" i vissa städer och "Stop the vote" i andra" beroende på hur Trump låg till i valet, visar bara på det stora hyckleri som Trump-sekten ägnar sig åt.

https://www.theguardian.com/us-news/video/2020/nov/05/stop-the-vote-count-the-vote-trump-supporters

Jag tycker uppriktigt synd om er som kommit så fel i livet. Det måste finnas något stort och avgörande trauma med i bilden, annars hade ni låtit en anonym auktoritet på sociala medier, styra era liv så fullständigt som ni gör. De formar era tankar och ni uttrycker dess åsikter, ni har blivit helt hjärntvättade.

I kväll dansas det och sjungs på gatorna i USA, både i Washington, Philadelphia och övriga städer som bidragit till Joe Bidens vinst. Hade det inte varit roligare att delta på festen och hylla en värdig President Elect. Den som fått mest röster av samtliga som någonsin ställt upp i ett presidentval. Han vann dessutom inte bara elektorsrösterna utan han vann också, med en bred marginal, popular vote.

Värme, avprogrammering, delta på festen. Dina egna ord och de sammanfattar din sort väl. Många på din sida ser gärna omskolningsläger för oss som inte vill vara med på er ”fest”. Senast var det AOC som uppmanade er att samla in info om alla era meningsmotståndare.

I er sköna nya värld så kommer alla oliktänkande avprogrammeras och omskolas. Det räcker inte med att MSM/Big Tech redan har monopol på programmering, lite våld skadar väl inte i er värld.

Det är ett slutgiltigt och ärligt valresultat som räknas i en demokrati, men globaliststyrda media har redan rivstartat firandet efter att ha deklarerat seger och försöker nu etablera det narrativet. Fake polls fungerade inte, inte heller fake calls kommer att fungera. Folkviljan segrar denna gång, trots alla lögner, fusk, våld och manipulationer. Trump 2024.
Medlem
swimmingpools avatar
Fan vad skadeglad jag är över att se alla högerblivna foliehattar gråta idag.
Medlem
Citat:

Jaha är det dom som inte vill ha Trump? 85% i Sverige då?
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:

På FB är allt till vänster om SD vänster. Och det finns de på FB som också tycker att SD är vänster.

I USA kan "progressives" ses som vänster.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-11-08 kl. 00:26.
Medlem
LibBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Exakt, Trump har gjort ett fantastisk val, han fick 7 miljoner mer röster i detta. Och då har han utsatts för en häxjakt utan dess like av media, kändisar, twitter, facebook, ja allt.

Det är ju samma sak i Sverige där folk hela tiden röstar för en försämring av samhället, för att media säger att si och så ska du tänka...

7 miljoner fler åt Trump?

Det är väl ändå Biden som fått ca 4,5 miljoner fler röster i popular vote?
Medlem
Aftonbladet just nu: ”Miljontals på gatorna firar Bidens seger”. Hallå!!??! Coronan då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in