2020-11-07, 23:22
Medlem
DoktorTengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibBell
Why can't Trump go to the White House after January 20?

Because it is FOR BIDEN!

My name is Joe Biden and...
I forget this message.
2020-11-07, 23:22
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Fy fan vad man skulle vilja ha en livesändning inne ifrån vita huset nu.

Jag skulle tänka mig att det något liknande detta
https://twitter.com/RexChapman/status/1324078979775684608?s=09

2020-11-07, 23:23
Medlem
Varför har man inte callat NC? Man har ju callat alla andra stater tidigt.

99% inne Trump leder med nästan 1,5 procentenheter...
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag glömde ju givetvis INTE. Jag tror inte att rep vinner om Pence är deras val. Men man vet ju aldrig. Tror inte att han går hem hos unga.
Haha, jag reagerade inte på det, men det kan ligga något i det du skriver.

Jag tror att GOP gör bäst i att plocka upp en ny förmåga utan rykte nation-wide. Någon guvernör, eller liknande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det är därför han har en vårdare... ehh jag menar fru!

När Biden installeras i Vita huset kommer Ovala rummet bli ett ålderdomshem för Biden
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Systematiskt valfusk kommer naturligtvis bli ett problem för Biden..HD kommer att ha lite att göra lite framöver.
Lika mycket som Trumps tiotusen andra konspirationsteorier blir ett problem ja...
Medlem
uh-huhs avatar
Fula fiskar som fuskat sig till en vinst,hillary sa att något i stilen i "vi kommer aldrig ge oss" så jag tycker inte att det är konstigt at Trump dra upp de i domstolen
Jag tror Trump är bra för USA just nu,mycket tryck ifrån Kina o där är Tump väldigt hård
Jag tror att Biden är för svag för att kunna hantera de,han komme ta imot fler muttor och låter Kina ta över hela south china sea.
SOM TUR var så skrev Trump ett avtal med Japan och Syd korea för bara någon vecka sedan,så dom är bundna till att hjälpa till om Kina skulle göra en något agressivt

Fusk #1
Fusk #2
Senast redigerad av uh-huh 2020-11-07 kl. 23:26.
2020-11-07, 23:24
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Haha, jag reagerade inte på det, men det kan ligga något i det du skriver.

Jag tror att GOP gör bäst i att plocka upp en ny förmåga utan rykte nation-wide. Någon guvernör, eller liknande.

Japp. Jag gillar iofs Cruz. Men en ny vore nog bättre. Men en som pratar intelligent. Men ändå lite "trumpigt" så han/hon kan nå ut till folk som inte kan läsa mellan raderna. Skulle ju vara coolt med Candace Owens. En svart kvinna. Det vore coolt.
2020-11-07, 23:25
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag glömde ju givetvis INTE. Jag tror inte att rep vinner om Pence är deras val. Men man vet ju aldrig. Tror inte att han går hem hos unga.

Tror inte Pence går hem hos många levande. Jag oppas han blir republikanernas kandidat av det skälet.

Annars tror jag mer på det som redan varit uppe i tråden tidigare idag att Trump kommer att bilda sitt eget parti. Sedan tar barnens över. Han kommer att bli tokig på de republikaner som nu kommer vända honom ryggen. Han är ute efter hämnd. Han behöver konflikter för att syresätta sig och han tycker att han står över alla när det gäller intelligens och kompetens.
2020-11-07, 23:26
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Läs tråden, läs hans twitter, läs nyheter de senaste fyra åren, öppna en bok.
Även om du inte håller med måste du ju ändå känna till argumenten.

Du menar russia collusion som var påhittat? Försök av demokraterna att utföra en statskupp? Du kanske ska ta och rensa din hjärna först från CNN trash talk.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Pence, en mycket intelligent och sansad djupt religös man som svurit trohet till sin raka motsats Donald Trump...
Jag ger inte mycket för Biden men Trump är en mycket märklig o egocentrisk man.

Jag ger mer för Trump, inte för hans personlighet. Utan hans sätt att få saker gjort. Han må skrika och hota. Men det är det enda sättet att få sina anställda att dansa snabbare.

Biden är bara en klassisk betald politiker som säger det media vill att han ska säga. En docka.
Suck, nu kommer USA bli ännu värre. Värsta är att helt plötsligt blir USA en förebild igen, trots enorm fattigdom och kaos som tidigare presidenterna har skapat.

Demokraterna kommer garanterat låsa politiken nu så Republikanerna måste välja en korrupt betald politiker för att kunna vinna. Vi återgår alltså till gamla tider nu där politiker kan göra vad dom vill och vi kommer aldrig kunna avslöja dom, för de har makten igenom media.

Trump var bara en en början. Nu är allt över. Förbered dig på flera krig i Mellanöstern.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Biden måste vara den tråkigaste och mest personlighetslösa presidenten någonsin. Känns alldeles uppenbart att han bara är en nickedocka, placerad för att ”gammal vit man” fortfarande är det säkraste kortet allt inräknat.

Om 20 år kommer ingen minnas denna parentes som varade 4 år, kanske tom. mindre.

Undrar om man kan satsa pengar någonstans på att nästa president blir en rasifierad kvinna. Enkla pengar.
Tja, de skulle ju ha någon up against Trump. Trump har många grupper emot sig, så demokraterna kunde valt nästan vem som helst. Kamala Harris hade kanske varit ej nackdel om man ville vara på den säkra sidan, och då röstade man fram ännu en fd. vicepresident med mer än ett antal år på nacken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in