2020-11-07, 22:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Varför viftar Bidens fans med prideflaggor, är han gay och Kamala Harris transa? 🇺🇸✊🏿🤮

Nah, de är bara glada över att bli av med Trumps religiösa konservatism.
2020-11-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Nej Trump var President innan honom.

Här är förundersökningen mot honom och Jeffrey Epstein, där de våldfört sig på en 13-åring:
https://cdn.factcheck.org/UploadedFiles/Johnson_TrumpEpstein_Lawsuit.pdf

Plus hans incestiösa förhållande med Ivanka redan när hon var barn:
https://www.cheatsheet.com/entertainment/donald-and-ivanka-trump-moments-that-totally-weird-us-out.html/

Förundersökningen, ok!
Kan du hänvisa till domstolsbeslutet också, tack!
2020-11-07, 22:45
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Du är ju helt hjärntvättad av MSM. Alla kan själva följa vad som kommer den närmaste framtiden, det är ingenting du kan styra, även om din sort vill ha kontroll på allt.

Sluta nu, du som jag vet att den stora Q hade fel i allt denne sa. Förutsägningen om att Trump skulle vinna och fortsätta att rensa ut exempelvis i den satanistiska pedofilringen som under ledning av Hillary träffades under Comet Ping Pong, är ingenting annat än en sjuk fantasi.

Du är missled och vilsen. Kanske dags för en rejäl avprogrammering sedan är du välkommen in i värmen igen.

Vill du ha hjälp skicka ett PM, jag kan medverka till att hitta ett par duktiga avprogrammerare.
2020-11-07, 22:46
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fiasko? Trump fick fler röster i detta val än någon annan Republikansk presidentkandidat i USAs historia. För honom personligen är det en seger. Däremot är detta val ett fiasko för USAs demokratiska system, som fallerat grovt.

Antalet röster säger väl inte så mycket, fler som röstar nu än på 80-talet t.e.x. Reagan vann alla delstater utom Minnesota 1984 (och D.C)
2020-11-07, 22:46
Medlem
Den som vill veta varför AP (Associated Press som ligger bakom rådatan till medierna) tilldelade Biden segern kan läsa mer här:

https://apnews.com/article/why-did-AP-call-election-for-Biden-fe79276cd9175fffc7cf4fb58045fcf9

Crash course: AP tog beslutet när Biden fick större marginal än den övre gräns som stipulerar automatisk omräkning i Pennsylvania.
2020-11-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Och detta tror du inte skedde under Obama eller?
Nej jag tror faktiskt inte att det skedde i den här omfattningen. Dylik whataboutism är oavsett vilket inte speciellt intressant. Det är Trump som är fallet här och han och ingen annan som beordade zero-tolerance-policyn vilket under en period gjorde många barn föräldralösa, en konsekvens som knappast var okänd för honom.
2020-11-07, 22:48
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Var är alla glada och firande butiksägare i NY mfl Demokratpartistyrda städer? Fattar inte.
De är nog bara glada över att Bidens väljare inte kaosar, slår sönder och plundrar deras butiker just nu. Efter höstens BLM-våldsamheter så har de antagligen ändrat sin inställning på flera politiska områden och föredrar Trump. Precis som många andra gör när de får en reality-check.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-07 kl. 22:52.
2020-11-07, 22:49
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Ni är medvetna om Trump utsåg sig som vinnare på valnatten

och nu klagar ni när typ hela lander utser honom som vinare

Trump-anhängarna älskar sin diktator som utser sig själv till härskare. Vem fan bryr sig om folkets röster?
2020-11-07, 22:50
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Är du dum på riktigt?? På måndag påbörjas arbetet med de rättsliga processerna.
Det kommer läggas ner i brist på bevis relativt snabbt. Kommer säkert ligga öppet ett tag men inget kommer skrivas om det då det inte kommer framgå några bevis. Om någon månad kan man läsa att det lagts ner. Så kommer det vara med samtliga fuskanklagelser. Kommer inte vara lönt att lägga större resurser från republikanerna då det ska till en jävla massa för att ändra utslaget av röstandet. Det enda man kommer fram till är att det förekommit felaktiga röster men att det inte funnit bevis på ett organiserat röstfusk. Felaktiga rösterna har kommit från personer från båda lägren.
2020-11-07, 22:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Biden är väl den förste pedofile presidenten? Det känns väl lite motsägelsefullt att gratulera en sådan?

Nej det finns överhuvudtaget inget som pekar på något sätt på att Biden skulle vara "pedofil". Eller ens någonting överhuvudtaget i närheten. Det är lika sannolikt som att du eller jag är "pedofil". Ett hjärnspöke. Noll komma noll, komma noll, Noll komma noll, komma noll substans i någon sådan anklagelse gentemot Biden. Över huvudtaget. NOLL.

Däremot, att Donald Trump är anklagad för dussintals våldtäkter borde inte hindra honom från att gratulera sin efterträdare.
2020-11-07, 22:52
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Jag antar att det handlar om män utan kvinnlig relation eller i dålig relation som blivit helt uppslukad i detta.

Jag har lagt ett antal timmar i detta med men som i ren underhållning. Det måste va psykisk ohälsa att man som en svensk ung man engagerar sig så och utropar fusk till något dom igentligen inte berörs av.
Jag förstår hur exempelvis ISIS lyckas beröra människor.

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Min flickvän och jag har under lika stort intresse följt valresultaten tillsammans.

Den här såpan slår ju "Paradise Hotel" och Robinson med hästlägder. Detta är ju på riktigt.

Jag lägger inte så mycket värdering i valet, fast såklart Joe Biden framställs ju som the "Good Guy" i denna verklighetssåpa.

Jag är ganska neutralt inställd till Biden, men jag måste ta fram skämskudden varje gång jag ser en tweet av Trump. Sandlådenivå av honom!
2020-11-07, 22:52
Medlem
DoktorTengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Inte en käft ute och firar på SVT eller TV4 högkvarter. Märker inte av någon vidare glädje över Biden-Harris framtida envälde heller.

Knappt några ute och firar i USA heller. Jag tycker det är jävligt dåligt drag faktiskt. Hade väntat mig en folkfest av sällan skådat slag världen över.

Covid-19, Biden-21, misstänkt valfusk och en upprörd Trump som SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER på Twitter. Det är sannerligen en mycket märklig känsla som infinner sig. Mycket oklarheter just nu. Folk är förvirrade, närmast lamslagna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in