2020-11-07, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Ja, hyckleriet är enormt. Corona finns inte när BLM och rabiata Trump-hatare ska ut på gatorna och härja.

Då heter det att unga inte sprider Corona, bara unga vita kan sprida Corona.
2020-11-07, 22:14
Avslutad
Vilket mega fiasko för Trump. Inte för att han är bättre än Biden men att endast sitta fyra år och dessutom förlora med nästan 4 miljoner röster får ändå anses som underkänd.

Alla fjantar som skrev landslide för Trump kanske ska sluta skriva här?

Biden knullar alltså Trump upp och ner och dessutom helt lugn. Kampanja ens knappt sista tiden. Man kommer sakna skratta åt clownen det får man ge honom. Istället får man skratta åt hans sekt som är efterblivna. Speciellt alla som tror man är automatiskt vänster för man ogillar att en skojare sitter på världens största maktposition.

Kan ni som gillar honom med handen på hjärtat svara på vad hade ni tänkt om Obama hade gått ut och sagt jag har vunnit valet innan alla röster är räknade?

Fan hände med republikanerna? Från ett stort och seriöst parti till att bli tagen av folk som tror på diverse galna konspirationsteorier m.m. Dom bör nog rensa lite innan dom helt slutar som historia..
2020-11-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Förstår du inte vad jag vill ha sagt. Han har fler röster än Obama bland svarta i just dessa städer.
Ingen hyllar honom dock där. Dom märker knappt att han utnämnts av CNN.

..Han har inte fått dessa röstvolymer från svarta i de städer de påstår REKORDANSLUTNING. Det är fake.

'Igen, bara för att det inte springer omkring massa svarta på gatorna i PA så stödjer det INTE dina fantasier.

Igen, sök hjälp eller ta ditt liv.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Hej du, jag är höger. Förstår inte riktigt vad du menar. Min fråga är om Biden vunnit Arizona?

OK, då ber jag om ursäkt och har lugnat mig.

Arizona räknar fortsatt. Man tror att man skall ha räknat klart imorgon Söndag. Det finns en god sannolikhet att Trump vinner.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det finns mycket att säga där i form av hanteringen av pandemin, vetenskapsförakt, splittrade familjer i migrationsfrågor, sexism, ovilja till internationellt och europeiskt samarbete med mera, med mera.

Framför allt är det dock hans personlighetsdrag som gör honom oberäknelig och opålitlig, där han flera många gånger ertappats med grundlösa eller rent ut sagt utvecklingsstörda påståenden. Uttalanden som han försöker bortförklara som sarkasm och skojerier när han sent omsider märker att de gått åt helvete. Begrepp som han överhuvudtaget inte verkar förstå sig på.

Det går säkert att diskutera detta vidare i relevanta trådar. Det brukar dock, som jag sagt tidigare, vara lite som att kritisera en pojkbandsartist framför en samling skolflickor när man säger något negativt om den ofelbare Trumpeten i en sån här sammanslutning.

Det här skrev skribenten DeValera i en annan tråd:

Arbetslösheten innan Covid-19 var den lägsta i USA sedan 70-talet, reallönerna ökade - även för arbetar- och nedre medelklass vilket de inte har gjort på länge. USA under Trump har aldrig varit så fredligt under efterkrigstiden, inga förstörda länder, inga amerikanska unga män och kvinnor i liksäckar. Så vad klaga på?
2020-11-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Så du tror inte att kritiken mot globaliseringen, invandringen och rivaliteten mellan centrum och periferi kommer att finnas kvar tack vare att Biden blivit president? Är du naiv?

Hur går det med vårt vad? Fegar du ur? Du är ju så säker på att jag ljuger
2020-11-07, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Vad bra då är vi överens om att du som alla andra vänsterblivna spridit fake news.

Svara på frågan istället för att tramsa. Sluta larva dig.

Tycker du att agerandet hos personerna i Trumps innersta cirkel tyder på att dom tror på det presidenten säger? Eller är dom rädda för sina fortsatta karriärer?

Om dom verkligen trodde att det var fusk som begåtts. Varför inte gå på varje tv-kanal, varje chans till en ny tweet, varje intervju prata om detta? Det är ju sjukt isåfall. Att se sin egen far/svärfar bli utsatt för det? Det gör dom ju inte.
2020-11-07, 22:18
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
TV4 talar om hur hatfull och värdelös Trump är..

TV4 = CNN

Förstår inte vad som var fel i den rapporteringen?

Visa oss alla all kärlkramp som Donald delat!
2020-11-07, 22:19
Medlem
Flashbackatmes avatar
Så hurlänge kommer det ta innan skinngubben biden avgår pga senilitet? Och efterträdaren är nog ännu värre då hon känns som en riktigt falsk person. Hellre trump som rör om lite i grytan och gör alla skitnödiga pk folk kränkta.
2020-11-07, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Vad hände med dig? Hur blev du såhär? Antar du både har psykiska problem och är vanskapt.

Hahah skriv nu detta igen utan att gråta din lilla inavlade idiot. Är hela tangentbordet fullt med tårar.

Kom igen ta det som en man. Trumps tid är över. Han kommer gå till historien som en förlorare. Förlorade mot sömniga Joe. Hahahah det måste man skratta åt
2020-11-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Så exakt vad har Trump gjort som gjort barn föräldrarlösa?
Legat gömd under en sten? https://www.nbcnews.com/politics/immigration/lawyers-say-they-can-t-find-parents-545-migrant-children-n1244066
2020-11-07, 22:21
Medlem
TwinkleSmashs avatar
[quote=Pressombudsmannen|73533978]
Citat:
Ursprungligen postat av VingelPelle
Trump vann. Biden fuskade. Därför kommer Supreme Court ge Trump 4 år till.

Vi kan alltid hoppas en stund till på att det kan ske.

Sedan hoppas jag trump hinner få igenom Section 320 (eller är det 230?), som sätter "tummen i ögat" på sociala plattformar, de får välja att bli en plattform eller utgivare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in