2020-11-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Samtliga du nämner har ju uttalat sig?

Hade inte sett något från Ivanka eller Jared, eller Pence utöver presskonferensen. Sen blev jag rättad!
Du tycker att deras ageranden tyder på att dom vill gå till domstol med detta? Ivanka har sagt "every vote should be counted - this is a democracy".

Det är inte exakt farsans budskap dom senaste dagarna...
2020-11-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Om det nu bara är media som utropat Biden till vinnare så är det ju inte färdigt ännu.

Vad heter myndigheten som ska utropa vinnaren? Varför har Biden inte utropats ännu?
Det kallas "Electoral College" och sammanträder inte förrän i december.
2020-11-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Samma budskap gäller tills dess att annat meddelas.

Haha den var inte ens bra . Bättre kan du. Var är Pence idag?
2020-11-07, 22:11
Medlem
Citat:
Om det nu bara är media som utropat Biden till vinnare så är det ju inte färdigt ännu.

Vad heter myndigheten som ska utropa vinnaren? Varför har Biden inte utropats ännu?

Omräkningar,omval kommer att dominera from måndag. Låt några naiva demokrater fira ikväll. Snart börjar det blåsa åt det andra hållet igen.😉
2020-11-07, 22:12
Medlem
Biden står för exakt samma politik som Trump förutom miljön. Konstigt att han benämns som
vänster, Biden är väl anti-kuba och anti-Venezuela. Kapitalisterna har fått sin kandidatur oavsett
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXz9
Kommer Biden att stänga dörren för Kim och andra diktatorer Trump gullat med?
Med lite tur kommer demokraterna att få rejäl valuta för sina röstsedlar i form av ett riktigt krig mot Nordkorea. Om inte så kan de åtminstone trösta sig över en rad nya konflikter och krig i Mellanöstern.

När flyktingvågorna åter igen börjar skölja över Europa så kommer Sverige först att spela ovillig, men sedan sära på skinkorna som en duktig liten slyna och ta emot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Hade inte sett något från Ivanka eller Jared, eller Pence utöver presskonferensen. Sen blev jag rättad!

Vad bra då är vi överens om att du som alla andra vänsterblivna spridit fake news.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
O nej Biden är rasist!!!! O nej det finns inga svarta röster om de inte springer på stan ....

Seriöst, någon i din närhet bör göra en orosanmälan.

Förstår du inte vad jag vill ha sagt. Han har fler röster än Obama bland svarta i just dessa städer.
Ingen hyllar honom dock där. Dom märker knappt att han utnämnts av CNN.

..Han har inte fått dessa röstvolymer från svarta i de städer de påstår REKORDANSLUTNING. Det är fake.
2020-11-07, 22:13
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Jag gör antagandet att det finns vallokaler med delresultat, som i Sverige.

För att bevisa röstfusk, så krävs alltså att följande sker. ALLA inom en begränsad del som röstade på Trump, måste gå samman och räkna ihop sina röster. Därefter jämföra med valresultat.

Detta kommer behövas göra i framtiden i Sverige med är jag rädd för.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ha ha, nästan episk kommentar från en vänstermänniska. Fox...
Sen att en TV kanal deklarerar en kandidat en stat nästan ännu mer obscent.

Du min gode man bör sätta dig ned vid en skolbänk. Ta historia.

Berätta, när en kanal har declared en stat, när hade FOX fel sist?
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ha ha, nästan episk kommentar från en vänstermänniska. Fox...
Sen att en TV kanal deklarerar en kandidat en stat nästan ännu mer obscent.

Du min gode man bör sätta dig ned vid en skolbänk. Ta historia.

Hej du, jag är höger. Förstår inte riktigt vad du menar. Min fråga är om Biden vunnit Arizona?
2020-11-07, 22:14
Medlem
LibBells avatar
Citat:

"Myndigheten" som utser presidenten officiellt är de elektorer som hela valet handlat om. Du kanske har sett att de slåss om att nå 270 elektorer. Elektorerna kommer att rösta enligt utfallet i sin delstat. Tex som Pennsylvnia som har 20 elektorer som nu när Biden vunnit PA kommer att lägga sin röst på honom. Officiellt väljs han 14 december. Sedan svärs han in 20 januari.

Det kommer ske 14 december.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in