2020-11-07, 21:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Fan vad fint skrivet av han <3

Särskilt hans dialogruta för notifikationer där han taktiskt placerat "Allow"-knappen på samma ställe som pålitliga siter normalt placerar sin "Deny"-knapp.

Man kan nästran tro att han utvecklat en affärsmodell på att sko sig på slentrianmässigt klickande..
2020-11-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Det är nog många som kommer bli åtalade för det ska du se, inte bara Giuliani. Även ekonomisk brottslighet och korruption.
Det har ni sagt nu i snart 5 år... Vilka var det nu igen? Juste! Skulle inte Trump åka på collusion?
2020-11-07, 21:47
Medlem
Citat:
Det är nog många som kommer bli åtalade för det ska du se, inte bara Giuliani. Även ekonomisk brottslighet och korruption.

Giuliani har fullt sjå med alla rättsliga processer nu. Det är ett smörgåsbord för en advokat att luska upp allt valfusk.😉
Medlem
Citat:
Han kommer inte vinna genom något domstolsbeslut, din snöflinga.
Domare har avfärdat deras försök flera gånger.

Man kan inte gå till en domare och SEN leta efter bevis. Man måste liksom ha lite kött på benen först, vilket man inte har haft, och därför har de blivit dissade av exakt varje domare de försökt med hittills. Finns inga bevis, inget juridiskt stöd.
Appropå snöflingor... Vart är alla kravallande republikaner?
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det är CNN som utropat Biden😂😂 HD kommer att få sista ordet..eller delstatssenatorerna som får rösta om president.

Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Stämmer.
Vaaa?! Ok, då är ju situationen bortom absurd.

Jag trodde att alla medier fick bananas över Bidens "seger" eftersom han utropats som vinnare av USA:s valmyndighet eller liknande.
2020-11-07, 21:48
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
Inlägget är långt ifrån idiotiskt. Det är snarare du som inte förstår ironin i att dom största delstaterna har de med lägst elektorer till mångt.

Men eftersom Biden även vann populär vote. Så kan du fortfarande inte vrida något till en trump majoritet.
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Det är sååååå jävla underhållande att så många låtsas bry sig om något som igentligen berör dom.
Hur människor i Sverige blivit så engagerade och hjärntvättade MÅSTE bero på ensamhet och utanförskap.

Stäng ner internet i några veckor och gå ut å andas lite luft för i helvete?!?!

Skaffa någon att gå ut å käka med eller ligga med. Detta är ju helt absurt.... Trots att jag tycker det är underhållande

Men när ni som engagerar er så hårt måste ju inse någonstans att vägen till ISIS eller någon extremvänster är ju rätt lätt.
Att slukas in i något som i verkligheten inte betyder något.
Att bli hjärntvättad krävs inte så mycket... Bara lite utanförskap och några internetvänner på ett anonymt forum.

Jag var ganska ointresserad av amerikanska valet innan det skedde, men dramaturgin som utspelar sig just i detta nu gör att jag följt rösträkningen med stort intresse.
Medlem
Vad pratar du om? Biden?
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Rättvist och demokratiskt är det väl att i en federation ingående delstater kan skydda sina intressen.
Och var finns den rättvisan för Puerto Rico med dess drygt 3 miljoner invånare? Hur kan de skydda sina intressen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Särskilt hans dialogruta för notifikationer där han taktiskt placerat "Allow"-knappen på samma ställe som pålitliga siter normalt placerar sin "Deny"-knapp.

Man kan nästran tro att han utvecklat en affärsmodell på att sko sig på slentrianmässigt klickande..

Ingen aning om vad du läser in i för nått? Jag såg en text på en sida o jag tyckte det var oerhört based o vackert skrivet!

Själv behövde jag inte trycka på någon ”Allow” knapp!
2020-11-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Till att börja med måste man sätta Rudy Giuliani i fängelse för förräderi.
Vad har han gjort?
2020-11-07, 21:49
Medlem
Jofs avatar
Dottern till indiska och jamaicanska invandrare blir nu USA:s första kvinnliga vicepresident. Och troligen USA:s första president också eftersom herr Biden kommer att trilla av pinn om några år.
Vill man heta Biden f.ö. Betyder kanske inte detsamma där som i Europa. Spola!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in