2020-11-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Ja, for min del helt utrolig at han skriver slikt nå.. Jeg har nok for min del kanskje overvurdert RU litt. Kan han være typen til og ha vært med på noe og samtidig være helt uvitende om det selv?
Mange tror det, kan forstå.

Men jeg tenker han er en opportunist a la Moland/French. Sånne typer kan kalles naive, men tror de vet hva de gjør.
Citera
2020-11-07, 20:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja, for min del helt utrolig at han skriver slikt nå.. Jeg har nok for min del kanskje overvurdert RU litt. Kan han være typen til og ha vært med på noe og samtidig være helt uvitende om det selv?

Eller är han stolt och gillar att vara ansluten till den här saken och hoppas att det kan vara hans sätt att bli rik och berömd...
Citera
2020-11-07, 20:39
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Men likhetene er der like fullt.
Det du kaller ulikheter, er noe du har vridd det til.

Den stora skillnaden är att SJ erkände mordet på JJ...
En bekännelse saknas verkligen här...
Citera
2020-11-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Et hundebånd er ikke en bred, stiv løkke som en holder i. Det er mer tøyelig. Da tror jeg ikke en ville se en så rett linje tvers over hånden. Det ville vært litt svingete. Det går an å forsøke med noe. Dette kunne være en veldig bred klokkereim, sånn fast i formen. Veldig lenge siden det var moderne, men jeg hadde en bred reim i plast. Som sagt veldig lenge siden. Men det er samme merke på andre hånden. En bred lærreim, skistave
Dette har ikke med hunden å gjøre. Har ingen her inne hund.
Citera
2020-11-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det går ikke an å ikke se skaden ved øyet hennes ! Om du er fotograf eller ikke !
Det er kun fotografer som kan studere bilder. Alt annet er illusjoner.
Citera
2020-11-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Mange tror det, kan forstå.

Men jeg tenker han er en opportunist a la Moland/French. Sånne typer kan kalles naive, men tror de vet hva de gjør.

Tja.. Hvis RU er venn med TEH på Facebook (noe som er nevnt her på FB tidligere) vil det da ikke være meget spesielt å kommentere som han gjør? Han er siktet for å være innblandet i forbrytelsen på moren.
Citera
2020-11-07, 20:57
Medlem
Citat:
Kom over denne kommentaren på en av tv2 sine Facebook innlegg om det amerikanske presidentvalget;

https://imgur.com/djK8CUm

Er ikke det han som fortsatt er siktet for medvirkning til kidnapping?
Det er han. Skriver mye feil. Fremstår naiv og ikke spesielt oppegående. Tror ikke dette er mesterhjernen, men de sier kryptorigget er amatørmessig
Citera
2020-11-07, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Den stora skillnaden är att SJ erkände mordet på JJ...
En bekännelse saknas verkligen här...

Ja, hadde vært bra om han tilsto til slutt og viste fram hvor Anne lå. Om det skulle være innleide GM, så tror jeg likevel han vet hvor liket er. Det ville plaget han veldig å ikke vite hvor det lå.
Citera
2020-11-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det er kun fotografer som kan studere bilder. Alt annet er illusjoner.

Faktum är att det är en ytterst liten skillnad mellan hennes högra och vänstra ögonvrå.'Ja det kan alla
se på flera bilder tagna i olika tidpunkter. Jag tror inte det är skador av våld.
Det är normalt att en liten avvikelse är litet mer på ena sidan än den andra.
Citera
2020-11-07, 21:00
Medlem
Citat:

Kan man få en länk som inte är Imgur? Får inte upp Imgur.
Citera
2020-11-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Kan man få en länk som inte är Imgur? Får inte upp Imgur.

Jeg hadde problemer nok med å klare det via imgur, så der må nok andre bidra. Dessverre.
Citera
2020-11-07, 21:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Ja, hadde vært bra om han tilsto til slutt og viste fram hvor Anne lå. Om det skulle være innleide GM, så tror jeg likevel han vet hvor liket er. Det ville plaget han veldig å ikke vite hvor det lå.

ja det är dags för en bekännelse eller åtminstone ett anonymt tips om var AEH är nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in