2020-11-07, 20:20
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
I couldn't care less. Trump är ful och spelar fulspel in i det sista, men han är snart en expresident

Trump är ful... Lustigt nog argumenterar du inte sämre än majoriteten av dina meningsvänner i den här tråden. Ni är en stor samling NPCer.
2020-11-07, 20:21
Medlem
Finns det ingen i Trumps närhet som kan sätta sig lugnt bredvid honom, ta hans hand och säga: ”Du har lyckats med något som bara ett fåtal människor i historien har. Du har varit president i USA. Du gjorde ditt bästa men den här gången gick det inte hela vägen. Det är dags att gå vidare. För din och alla andras skull.”

Själv tycker jag att han förtjänar spöstraff för all idioti han utsatt världen för - men - det faktum att ingen runtom honom kan göra detta för honom får mig faktiskt att känna något slags sympati för honom.

Till alla konspirationsteoretiker som sväljer Trumps påhitt om riggat val: Mina tankar går till er. Jag kan inte föreställa mig den plågsamma tomhet som måste existera i ert inre för att ni frivilligt ska låta er uppfyllas av såna uppenbara falsarier.
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
När håller peddot pressträff?

Trump har ännu inte meddelat när och om han kommer att tala till pressen.
Medlem
frdks avatar
Citat:
I couldn't care less. Trump är ful och spelar fulspel in i det sista, men han är snart en expresident

Han ger sig aldrig..
om det är nått vi vet om trump så är det just det.
Han har fortfarande många sätt att vinna utanför röstningen.
Förvänta dig månader av mayhem
Avslutad
Vänstern, fattiga och negrerna röstade på Biden samt någon media hjärntvättad amerikaner, det säger väl ändå det mesta. Hade inte USA haft massiv negerkuksinvandring hade vänstertomtarna aldrig vunnit, BLM påverkade också då folk är rädda för BLM.
Trump har väl inte varit den president med högst IQ hade dom haft en normal person bland republikanerna hade dom aldrig förlorat.
2020-11-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Valfusk är inget att skämmas över, menar du??

Nej, kommunister och vänster ser inte att skyla några medel för sin sk revolution. Det är bara olagligt när andra begår lagbrott
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Han ger sig aldrig..
om det är nått vi vet om trump så är det just det.
Han har fortfarande många sätt att vinna utanför röstningen.
Förvänta dig månader av mayhem

Ja. Och vem skulle det hjälpa? Inte amerikanerna i alla fall.
Medlem
doggydees avatar
Intressant artikel från BBC som listar 6 scenarion som pekar på att ett val har varit riggat. Dessa 6 är:

1. Unrealistically high turnout
2. High turnout only in specific areas
3. Large number of invalid votes
4. More votes than ballot papers issued
5. Results that don't match
6. Delay in announcing results

Detta val har 6 av 6!

https://www.bbc.com/news/world-africa-37243190
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Men varför slutar ni inte att ljuga. Trump hade bland annat hela Rupert Murdoch mediehus till sitt förfogande. Han kunde bara ringa in till Fox, i direktsändning, så kom han med. New York Post, Murdoch stora dagstidning på östkusten konspirerade med Rudy Giuliani och Trump om Hunter Bidens laptop osv.

Gör inte Trump till ett offer, han har aldrig varit ett offer. Snarare en väldigt beräknande person som vet hur man utnyttjar både människor och medier.

Fox har Tucker Carlsson. Om du är vit borde du förstå varför han är bra för dig och din familj medans cnn är ett gift.
Avstängd
Citat:
Och han har nu rymt till Florida, till Mar-A-Lago.

Very presidential.

Tvivlar starkt på att han kommer till Joe Bidens insvärande den 20 januari.
Medlem
Soterns avatar
Låt oss säga att rättsprocesserna tar ett halvår. Vem kommer sitta i Vita huset under tiden?
2020-11-07, 20:23
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Inte för att jag önskar andra människor illa.

Men jag hoppas verkligenatt USA får en ny stor våg av covid under våren 2021, då får kanske de efterblivna idioterna som anklagar Trump för de covid relaterade dödsfallen i USA en ny verklighetsuppfatning. Men tyvärr, så kommer Biden/Kamala isf att slippa undan ngn kritik överhuvudtaget från folket och från media.

Du önskar inte människor illa, bara att en jävla massa blir sjuka och dör. Okej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in