2020-11-07, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är så fascinerande att se hur hysteriskt sekten griper sig fast vid en förlorare till lurendrejare!
De har surrat fast hela sin identitet kring honom så att de kan överhuvudtaget inte hantera att deras helige profet inte går på vatten och förvandlar det till vin? De trodde verkligen begagnad bilförsäljaren när han lovade att:

Glöm det. Vi vill ha en laglig utgång av valet, inte ett som media bestämmer innan det är klart vilka röster som räknas. Allt annat är absurt att ens diskutera.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Nej, jag undrar vem som kommer säga åt Donald att "You're fired!" när han åker ut om ett par månader?
Vi får se hur dessa fula knep kommer att slå tillbaks på er själva. Korrupta, lögnare och bedragare. Ni är ett trevligt team ni. Tur vi har juridiska processer som hanterar sånt här. Trycket är c:a 70 miljoner väljare, fundera på det.
2020-11-07, 19:20
Medlem
Snubchurps avatar
Trump har varit och är ett odrägligt as som splittrat och skapat kaos, precis som vänsterextremisterna gillar att göra, alltså inget bättre på den högra flanken.
Ut med skräpet!
2020-11-07, 19:21
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Tror du bidén läser dina gratulationer här? 😂
Grattis Biden och Harris!

Hoppas ni får en bra överlämning av president Trump.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Jag hoppas att Biden supporters en dag kommer till insikt, till vilka krafter som styr i världen. Den vanliga invånaren kommer inte få det bättre, det är inte dom Biden jobbar för. Och Biden har sina överordnade som han lyder.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Man kan seriöst undra om Biden inom en inte alltför avlägsen framtid behöver en personlig assistent som passar honom dygnet runt. Arbetsuppgifter som kan tänkas vara att torka honom i rumpan efter han bajsat, trycka in en kateter i hans penis när han ska kissa, borsta hans tänder, torka honom runt munnen när han dreglar, mata honom med sked o.s.v... Det kommer inte bli lätt att sköta sina uppgifter som president i det tillståndet men med lite hjälp på traven kan det kanske gå..

Låt oss hoppas att denna personliga assistent har bra egenskaper för att leda USA! Synd att vi inte fick ett namn innan. Biden/Harris/?????
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
We did it!

https://twitter.com/KamalaHarris/status/1325126733482385409

Grattis också till Kamala Harris
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Comeback 2024 för Trump? Eller blir det JR...

Han kommer fly landet för att slippa undan fängelse. Så nä...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag har inte träffat karln, det får erkännas.

Men jag har sett en hel del presskonferenser och rallys med honom. Jag tror att det är Trump jag har sett, eller menar du att det är något sorts elakt hologram som CNN har skapat?

Sen har jag sett effekterna av hans "politik":
- Ökad osäkerhet i världen
- Kraschad amerikansk ekonomi (börs och siffror uppblåsta genom enorma skulder)
- Social oro och sociala motsättningar i USA
Fast snälla nån... Du kan ju inte påstå att det var Trump som blåste upp den amerikanska ekonomin genom skuldsättning? Det började ju redan under Obamatiden, eller om man ska hårddra det under Nixon när guldreserven försvann, eller Reagan då inflationen blev huvudfokus...

Att det är en ökad social oro beror på polariseringen, och det är lika mycket liberalernas fel eftersom de gått på identitetspolitiken.

När det gäller osäkerheten i världen är det uppenbart han som ställer till med en hel del, så där har du rätt. Förhoppningsvis kan Biden lösa detta med att vårda relationerna bättre.

Dock misstänker jag att du är den typiske Trumphataren som inte vet ett dugg om politik utan tar det säkra före det osäkra och hatar allt det som medierna säger åt dig att hata.
Medlem
Vilken dröm den här långdragna valvakan har varit för en klassisk liberal. Först under valnatten fick man mysa när alla identitetpolitiska fittnyllen på vänsterkanten höll på att krevera när Trump levererade starka siffror. Nu får man njuta av alla inavlade banjomongon som supportar Trump som helt håller på att tappa fattningen när Biden har vunnit.
2020-11-07, 19:22
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Haha. Statsskulden ökade med 9 triljoner under de 8 år som Obama hade presidentposten.

Statsskulden har ökat med 8 triljoner under de 3,5 år som Trump suttit på presidentposten. Och som sagt, då har inte effekten av den ansvarslösa hanteringen av pandemin kommit ännu.

Skulden ligger idag på 27,216,985,032,997.07 dollar. (Källa: https://mobile.twitter.com/NationalDebt). Det är Trumps verk.

Ja, det är Trumps verk! Han har ensam sett till att det ser ut så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Haha. Statsskulden ökade med 9 triljoner under de 8 år som Obama hade presidentposten.

Statsskulden har ökat med 8 triljoner under de 3,5 år som Trump suttit på presidentposten. Och som sagt, då har inte effekten av den ansvarslösa hanteringen av pandemin kommit ännu.

Skulden ligger idag på 27,216,985,032,997.07 dollar. (Källa: https://mobile.twitter.com/NationalDebt). Det är Trumps verk.

Obama dubblade statsskulden från 10000 miljarder till 20000 miljarder kr. Fullständig katastrof. Första svarta presidenten som visade sig vara totalt oduglig.
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Varför låter Trump kommentatorsfältet vara öppet i sina tweets? Han blir ju helt sönderdissad...

Har han någonsin svarat på någon av dem?

Nivån är ganska låg bland de som svarar på hans tweets.
Vilket får mig att undra om Twitter kommer censurera likadana svar på Bidens tweets. Det kommer de troligen göra.
T ex tänk om någon postade screenshots från Hunters porrfilm med sin döde brors dotter... Det är väl henne han tryckt på, efter att han bliviti klar med henne morsa, dvs sin döde brors fru?
Det är sån nivå under Trumps tweets.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in