2020-11-07, 18:50
Medlem
pinger99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Presidentordrdrar är lika lätt att återkalla som att ge. Presidentordrar är inte lag. Biden kan upphäva alla tRumps presidentordrar redan på sin första dag som president.

Trump valde att inte upphäva vissa av Obamas ordrar. (Främst beträffande Dreamers)
Trump är förvisso en demokrat med konservativa talking points.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Så farligt är det inte. Vissa människor kan man slå på.

Våld är aldrig en lösning, fredliga lösningar skall alltid prioriteras, men förespråka mord på folk som rapporterar nyheterna du.
Medlem
Betongbalettens avatar
Fy faen vad man vill se en presskonferens med Losern nu. Släpp ut allt, Donald!
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Du gör dig till åtlöje, en fullständig idiot o förnekare, precis som trump. Ni är lika dåliga förlorare du o han...JOE BIDEN, NEW PRESIDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Givetvis ser det nu ut som att globalisten och pedofilen Biden har ett ypperligt läge att knycka presidentposten. Varför du firar detta vet jag inte och vill nog inte heller veta. Jag hoppas det är för de stundande konflikterna i Mellanöstern och inte av ännu värre skäl.
2020-11-07, 18:51
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Jag har sett dig här i tråden länge gnällt på Trump. Men är du anti Trump eftersom allt det du läst om i media eller har du blivit anti Trump eftersom att du bildat dig en egen, oberoende uppfattning om honom?

Jag har inte träffat karln, det får erkännas.

Men jag har sett en hel del presskonferenser och rallys med honom. Jag tror att det är Trump jag har sett, eller menar du att det är något sorts elakt hologram som CNN har skapat?

Sen har jag sett effekterna av hans "politik":
- Ökad osäkerhet i världen
- Kraschad amerikansk ekonomi (börs och siffror uppblåsta genom enorma skulder)
- Social oro och sociala motsättningar i USA
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Bättre än idioten trump som ingen i världen tagit på allvar, han är psykotisk, pedofil o numera ICKE PRESIDENT:::::::::::::HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GRATTIS BÄSTE JOE

Ja, är man pedofil så förstår jag verkligen varför man föredrar Old Joe
Medlem
FCKNZSs avatar
Wohoopp grattis, fängsla alls vita människor
Joe Biden 2020
Black lives matter 2020
White lives doesn't matter
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutePippi
Se hur det gick för henne i valet så förstår du. Hon är en maskot som den har mannen syniskt använder sig av, precis som han alltid gjort med svarta.

Obama vann. Var han ett maskot? Hon lär bli den första kvinnliga svarta presidenten år 2024 när hon ställer upp. Då får väl vi se om hon verkligen är en maskot. Tills vidare så får vi agree to disagree. NEXT!
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad sägs om att inte fördöma en viss bombare när denne skickade rörbomber till olika nyhetsmedier?

Eller för den delen kalla alla reportrar och nyhetsmedier för landets fiende osv?

Nyhetsmedia har varit mycket selektiv i sin rapportering om Trump, de har förtjänat allt.

Bara att se på folks förtroende för dessa.., hur det minskar och minskar välförtjänt.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Du har kanske missat vad som skrivs på Trumps Twitter. You're fired! har skrivits som svar på Trumps tweets hur många gånger som helst.
I rubriken strå faktiskt Amerikanska folket till Trump: You're fired!

Du höll med vad jag sa, antar jag? För det du skriver är precis vad jag skriver. Man har slängt den där "you're fired"-linen på Trump hur länge som helst. Därför är det ett synnerligen gammalt skämt. Plus att det alltså inte ens funkar här.

Plus att "amerikanska folket" inte är så välvalda ord då hälften ännu stöder Trump.
2020-11-07, 18:52
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Haha!

Trumpeten går till historien som den störste pajas en USA har haft som president!
Utropa sig som segrare och sen förlora!😂😂😂

På köpet inte erkänna sig besegrad och inte gratulera sin motståndare är en ren skam!

Hur anser du han skulle ha gjort om han förlorade pga fusk?
2020-11-07, 18:52
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Haha!

Trumpeten går till historien som den störste pajas en USA har haft som president!
Utropa sig som segrare och sen förlora!😂😂😂

På köpet inte erkänna sig besegrad och inte gratulera sin motståndare är en ren skam!

Än så länge, ja! Glöm inte bort att en ny pajas precis blivit president.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in